Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Սուպերգավաթի ընթացքում գովազդի արժեքը հասել է ռեկորդային թվի՝ 7 միլիոն դոլար՝ 30 վայրկյանի համար

14:14, 9 փետրվարի

Այս կիրակի օրը կայանալիք Սուպերգավաթի (Super Bowl) գովազդային ծախսերը հասել են ռեկորդային մակարդակի․ աշխարհի խոշորագույն ընկերությունները մեծ ծախսեր են անում իրենց արտադրանքը միլիոնավոր հեռուստադիտողների առջեւ ներկայացնելու համար:

NFL-ի տարվա ամենամեծ խաղին 30 վայրկյան տեւողությամբ գովազդի միջին արժեքը կազմում է մոտ 7 միլիոն դոլար, հաղորդում է The New York Times-ը՝ նշելով, որ մեկ տասնամյակ առաջ նույն ժամանակահատվածի միջին արժեքը կազմում էր 4 միլիոն դոլար:

Անցյալ տարի գովազդների մեծ մասը վաճառվել է 6-7 միլիոն դոլարով, հայտնում է Associated Press-ը:

Անցյալ տարվա խաղում ներկայացված էին Dunkin'-ի, կենդանիների համար նախատեսված սննդի առաքման ծառայության՝ The Farmer's Dog-ի, Amazon-ի եւ ալկոհոլային խմիչքների մի քանի ընկերությունների թանկարժեք գովազդները:

Ակնկալվում է, որ այս տարվա Super Bowl-ը, որը հեռարձակվելու է CBS-ով, կդիտեն տասնյակ միլիոնավոր հեռուստադիտողներ, որոնք կհետեւեն «Կանզաս Սիթի Չիֆս»-ի եւ «Սան Ֆրանցիսկո Ֆորթի Նայներսի» մրցապայքարին:

Այս տարվա Super Bowl-ի ակնկալիքները հատկապես մեծ են՝ հաշվի առնելով Կանզաս Սիթիի խաղացող Թրեւիս Քելսիի եւ մեգաաստղ Թեյլոր Սվիֆթի հարաբերությունների շուրջ աղմուկը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել