Սոցցանցերի օգտատերերն անընդհատ փոխում են իրենց դեմքի դիմագծերը՝ դրանց ֆիլտրերով լուսանկարների տեսք հաղորդելու համար: Բոստոնի համալսարանի գիտնականները կապ են գտել սոցիալական մեդիայի օգտագործման և կոսմետիկ պրոցեդուրաների միջև: «Սելֆիի մշակույթի» արդյունքում օգտատերերը զարգացրել են «Snapchat դիսմորֆիա» և սկսել են ուղիներ փնտրել իրենց ֆիլտրացված պատկերները ստանալու համար:
Հետազոտության համաձայն, օգտատերերի թիվը, որոնք դիտարկում են էսթետիկ պրոցեդուրաներ անել 64%-ից հասել է 86%-ի, իսկ վիրաբույժի հետ խորհրդակցողների թիվը՝ 44%-ից 68%-ի։
Հետազոտողները ենթադրում են, որ մարմնի խեղաթյուրված պատկերը, որը կապված է «սելֆի մշակույթի» հետ, նպաստել է համաճարակի ընթացքում էսթետիկ պրոցեդուրաների ավելացմանը: Զեկույցի համաձայն՝ 2019 թվականին մոտ 3,5 միլիարդ մարդ օգտվել է սոցիալական մեդիայի հավելվածներից և ավելի քան 6,3 ժամ անցկացրել առցանց։
Մինչդեռ COVID-19-ից հետո կամավորների մոտավորապես 78%-ն ասաց, որ ընթացակարգը կբարելավի իրենց ինքնագնահատականը, ինչը 30%-ով բարձր է նախահամաճարակային մակարդակից: «Սակայն ֆիլտրերի էֆեկտները և լուսանկարների լայնածավալ մանիպուլյացիաները հաճախ ստեղծում են պատկերներ, որոնք ֆիզիկապես անհասանելի են», - գրում են հետազոտության հեղինակները:
«Չնայած COVID-19-ի համաճարակի ժամանակ կոսմետոլոգիայի նկատմամբ ուշադրությունը մեծացել է, սակայն մինչ այժմ հստակ կապ կամ գործոններ ընդգծող տվյալներ չեն եղել, ինչը մեծացնում կամ նվազեցնում է հիվանդների՝ կոսմետիկ պրոցեդուրաների դիմելու հավանականությունը»,- ասել է հետազոտության հեղինակ բժիշկ Նիլամ Վաշին:
Հետազոտությանը մասնակցել է 18 տարեկանից բարձր 175 մասնակից 2019-ից 2021 թվականներին: Կամավորները հարցաթերթիկ են լրացրել սոցիալական մեդիայի օգտագործման, կոսմետիկ պրոցեդուրաների մասին նրանց ըմբռնման և այն մասին, թե արդյոք կդիմեն նրանք վիրահատության։
Թիմը պարզել է, որ սոցիալական մեդիայի հաճախակի օգտագործումը, ինչպիսիք են Instagram-ը կամ Snapchat-ը, և լուսանկարների խմբագրման հավելվածները, ինչպիսիք են Lightroom-ը կամ FaceTune-ը, կապված են մարմնի պատկերի դժգոհության աճի հետ՝ միաժամանակ հետևելով հայտնիներին, ազդեցիկներին և էջերին, որոնք ցուցադրում են գեղեցկության ընթացակարգերի արդյունքներն ինտերնետում, ազդել է օգտատերերի էսթետիկ պրոցեդուրաների գնալու ցանկության վրա:
«Չնայած կան բազմաթիվ գործոններ, որոնք, ամենայն հավանականությամբ, նպաստում են, սոցիալական ցանցերի օգտագործումը, հավանաբար, մեծացրել է հիվանդների մի ենթաբաժնի մոտ կոսմետիկ ընթացակարգերի դիմելու ցանկությունը», - գրում են հեղինակները:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
14:34, 9 մայիսի
Կիանու Ռիվզը ցանկանում է նկարահանել «Արագություն» ֆիլմի երրորդ մասը՝ Սանդրա Բուլոքի մասնակցությամբ13:23, 9 մայիսի
Շակիրան մեծ հաղթանակ է տարել Իսպանիայում իր հարկերի վերաբերյալ երկրորդ հետաքննության ընթացքում12:50, 9 մայիսի
Շեքսպիրի «անտեսված» կերպարը՝ յուրովի մեկնաբանությամբ. Արա Երնջակյանը ներկայացրեց «Հորացիոյի գաղտնիքը» գիրքը12:16, 9 մայիսի
Փերիս Հիլթոնը եւ Նիկոլ Ռիչին վերադառնում են ռեալիթի շոու11:18, 9 մայիսի
Քլոե Քարդաշյանը պատմել է, թե ինչպես է նիհարել 36 կիլոգրամով10:55, 9 մայիսի
Քիմ Քարդաշյանը «կոտրված Margiela տիկնիկի» դերում10:22, 9 մայիսի
Քրիս Ջենները հայտնել է, որ ուռուցք ունի09:00, 9 մայիսի
ՄԱՅԻՍԻ 9-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:18, 8 մայիսի
Շամպայն, 24 կարատանոց ոսկուց խնամքի միջոցներ եւ 100,000 դոլարի շքեղություն. հանգստացեք Դուբայի լավագույն հանգստավայրում22:24, 8 մայիսի
Մայքլ Դուգլասը համեմատել է սեքսուալ տեսարանների նկարահանումները իր ծաղկման ժամանակների հետ. «Ես անցել եմ այն տարիքից, երբ պետք է անհանգստանայի»21:11, 8 մայիսի
Աշխարհի նախկին ամենահարուստ մարդը` Ուորեն Բաֆեթ. «Հաջողությունը փողի մեջ չէ, այլ նրանում է, որ սիրված լինեք նրանց կողմից, ում ցանկանում եք սիրել»20:26, 8 մայիսի
Սիլվեստր Ստալոնեի ժամացույցները կհայտնվեն աճուրդում, այդ թվում՝ նրա հավաքածուի «սուրբ գրաալը»