«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

LOEWE-ն առաջին անգամ ճանաչվել է աշխարհի ամենահայտնի բրենդ

21:20, 19 հուլիսի

Նորաձեւության լանդշաֆտը կտրուկ փոխվում է, քանի որ Ջոնաթան Անդերսոնի LOEWE-ն առաջին անգամ Lyst-ի կողմից ճանաչվել է աշխարհում ամենահայտնի ապրանքանիշը:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от LOEWE (@loewe)

Յուրաքանչյուր եռամսյակ, Lyst Index-ը հրապարակում է տների, դիզայներների, ապրանքների եւ միտումների նոր ցուցակ, որոնք գլխավորել  են նորաձեւության առաջատար հորիզոնականները: 2023 թվականի երկրորդ եռամսյակում Անդերսոնի քրտնաջան աշխատանքը արդյունք տվեց LOEWE-ում, որոնումները երեք ամսվա կտրվածքով աճել են 19%-ով: Սա, անկասկած, շնորհիվ մի շարք աստղային ցուցադրությունների, որոնք եղել են սեզոնի լավագույններից մի քանիսը, եւ այնպիսի ապրանքների, ինչպիսին է Քայլի Ջենների ստորագրությամբ Anagram թիկնոցը (որը հիթ է այս եռամսյակում):

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от LOEWE (@loewe)

Ավելացրեք վիրուսային իրերը, ինչպիսիք են հաստ կրունկները՝ K-pop superstar ապրանքանիշի դեսպանները, Pixel տան պարկուճների հավաքածուն: Զարմանալի չէ, որ LOEWE-ն բարձրացել է ցուցակի առաջին հորիզոնական:

Միաժամանակ Ռաֆ Սիմոնսի եւ Միուչա Պրադայի իտալական Prada տունը կորցրել է առաջին տեղը։ Այն երկու սեզոն անընդմեջ մնացել էր բարձունքում՝ առաջ անցնելով նորաձեւության այլ տիտաններից:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Prada (@prada)

2023 թվականի երկրորդ եռամսյակում երրորդից տասներորդ տեղերը զբաղեցնում էին հետեւյալ բրենդները՝ Versace, Miu Miu, Bottega Veneta, Valentino, Saint Laurent, Moncler Gucci եւ, իհարկե, Dior-ը՝ (PARIS:CDI.PA +0,63%) 10-րդ տեղում:

Ինչպես նկատեցիք, Louis Vuitton-ը չի նշվում թոփ-10-ում։ Այն 11-րդ տեղում է՝ նախորդ քառորդից երկու հորիզոնականով առաջադիմելով Ուիլյամ Ֆարելի աստղային թիմի օգնությամբ: Զարմանալի է, եթե հաշվի առնենք շոուի շուրջ բարձրացված աղմուկը եւ Ֆարելի նշանակումը, որը զուգորդվում է իր սեփական վիրուսային, 1,000,000 եվրո արժողությամբ LV Speedy պայուսակով, Jay-Z-ի ելույթով, Ռիհաննայի՝ որպես իր քարոզարշավի դեմքը լինելով եւ փարիզյան շոուի՝ ավելի քան 1 միլիարդ դիտումներով: 

Այնուամենայնիվ, այն շրջանցեց Dolce & Gabbana-ին, որը նահանջել է հինգ հորիզոնականով եւ զբաղեցրել 12-րդ տեղը: Balenciaga-ն, ըստ երեւույթին, մի փոքր նահանջել է մինչեւ 16-րդ տեղը՝ առաջին եռամսյակում 18-րդ տեղից, մինչդեռ Քիմ Քարդաշյանի 4 մլրդ դոլար արժողությամբ SKIMS-ը մնում է 17-րդ տեղում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել