«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

1930-ականների խորհրդավոր հայ լուսանկարիչ Վան Լեոյի՝ ձեւափոխվող ինքնանկարները

17:12, 25 հուլիսի

Լոս Անջելեսում բացվել է ցուցահանդես՝ նվիրված եգիպտահայ լուսանկարիչ Վան Լեոյի կյանքին եւ գործունեությանը, ում ինքնանկարներն առաջարկում են սեռի, ռասայի եւ դասի նուրբ ուսումնասիրություն: Այս մասին գրում է AnOnther-ը։

фото1.jpg (69 KB)

Ինքն իրեն հարկադրաբար փաստագրելու ցանկությունը հաճախ ընկալվում է որպես ժամանակակից երեւույթ, որը պայմանավորված է սոցիալական ցանցերում գրավիչ տեսողական պատկերներ ստեղծելու անհրաժեշտությամբ: Սակայն «սելֆի» բառի լեքսիկոն մտնելուց շատ առաջ, ստուդիական լուսանկարչությունը մեկ ինքնադիմանկարիստի հնարավորություն տվեց դառնալ ալտեր էգոներից ամենաարտահայտիչը: Վան Լեոն եգիպտահայ լուսանկարիչ Լեւոն Բոյաջյանի կեղծանունն է, ով 1930-ականներին Կահիրեում հիմնել է ծաղկուն լուսանկարչական ստուդիա:

фото2.jpg (64 KB)

Նրա ինքնադիմանկարների շարքն առաջարկում է սեռի, ռասայի եւ դասի նուրբ ուսումնասիրություն, երբ նա հեշտությամբ ու հումորով փոխվում է տարբեր զգեստների եւ ինքնության: Լոս Անջելեսի «Համերի» թանգարանը ներկայումս ցուցադրում է 1930-ականներին ստուդիայում նրա առաջին փորձերից կատարված աշխատանքների ընտրանի՝ իր ալտեր էգոյի ինքնադիմանկարների պրակտիկայի եւ ավելի պաշտոնական ստուդիայի աշխատանքի միջոցով, որը շարունակվել է 1990-ականներին:

фото3.jpg (63 KB)

 «Վան Լեոյի աշխատանքը կանխատեսում էր գալիք սելֆիի բումը», - ասում է գրող եւ համակարգող Նեգար Ազիմին, ով աշխատել է ցուցահանդեսի վրա: «Դեռեւս 1930-ականներին, որպես դեռահաս, նա զբաղվեց տեսախցիկի ինքնավերականգնման կարողություններով, շռայլորեն փորձարկելով զգեստները, դեկորացիաներն ու լուսավորությունը, որպեսզի ինքն իրեն վերածվի բանտարկյալի, Զորրոյի, գեղարվեստական ​​կնոջ եւ տասնյակ այլ ինքնությունների: Վան Լեոն լիովին առաջ էր իր ժամանակից, բայց միեւնույն ժամանակ նա իր ժամանակի բացահայտ արդյունքն էր. կինոինդուստրիան իր ողջ հզոր երեւակայությամբ ծաղկում էր, իսկ նա՝ Կահիրեում մի երիտասարդ, նվիրված էր դրան»:

фото4.jpg (85 KB)

1940-ականների նկարներից մեկում կարճ բեղերով եւ պարզ կոստյումով ու փողկապով նկարիչը պատկերում է ֆորմալ առնականության ավանդական կերպարը. 1937 թվականի մեկ այլ լուսանկար գունավոր սեւ-սպիտակ պատկեր է, որը ցույց է տալիս նկարչին վարդագույն շուրթերով փափուկ ծաղկային ֆոնի վրա։ 1945 թվականի մութ դիմանկարում Վան Լեոն սառնասրտորեն ծխում է սիգարետ՝ կրելով արեւային ակնոց: Նրա ինքնանկարների շարքում կա նաեւ այցելուների անընդհատ փոփոխվող խումբ՝ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի շրջանի շոտլանդացի զինվորներից մինչեւ տեղացի պարողներ:

«Ինձ գրավում են կատակերգական ուղվածության մի քանի պատկերներ. տղամարդը ծռմռում է աչքերը, կին, որի գլխին ճոճվող մոմակալ է, Գիզայի բուրգերի ստորոտում լուսանկարված կին կրծկալով եւ մեծ չափսերով ներքնազգեստով»,- ասում է Ազիմին։

Վան Լեոն ի սկզբանե ոգեշնչվել է հոլիվուդյան բացիկների գրավչությունից, որոնցում ցուցադրվում են դարաշրջանի կինոաստղերը հմայիչ հանդերձանքով՝ դրամատիկ լուսավորությամբ: Նա հավաքեց դրանք դեռահաս տարիքում եւ շուտով սկսեց աշխատել պրոֆեսիոնալ ստուդիայի լուսանկարչի հետ՝ հոգալու օտարերկրյա ճանապարհորդների ու տեղացիների հոսքը: Նա եղբոր հետ ստուդիա բացեց, իսկ հետո ինքնուրույն 1940-ականներին՝ փորձարկելով նույն լայնաֆորմատ լուսանկարչությունը մինչեւ իր վերջին աշխատանքը 1990-ականների վերջին:

фото5.jpg (82 KB)

«Որոշակի շրջանակներում Վան Լեոն հայտնի է որպես աստղերի լուսանկարիչ, որը հայտնի է արաբական աշխարհի Հոլիվուդը կազմող եգիպտական ​​կինոարդյունաբերության ներկայացուցիչներին գրավելով», - ասում է Ազիմին: «Օմար Շարիֆի, Շերիխանի, Ռուշդի Աբազայի եւ այլ եգիպտացի աստղերի նրա կերպարները հայտնի են: Այնուամենայնիվ, ես պարզել եմ, որ ամենից շատ ինձ հուզում են նրա անհասկանալի, ձգտող դերասանների եւ նույնիսկ սովորական մարդկանց դիմանկարները, որոնց անունները մենք չգիտենք: Նրանք մռայլվում են ու թրթռում են կյանքով ու ցանկությունով»։

Տեսախցիկի հետ իր փոփոխվող հարաբերություններում Վան Լեոն խուսափում է ցանկացած գեղագիտությունից կամ միտումից, փոխարենը ընդունում եւ տոնում է ինքնությունների միջեւ անցնելու կարողությունը, որոնցից յուրաքանչյուրը նույնքան իր անհատականության մասն է, որքան մյուսը: Նրա ինքնանկարներից շատերը վիճարկում էին իր ժամանակի կոշտ համոզմունքները: Թեեւ նա կենդանության օրոք ստացել է քննադատների գնահատանքը, Ազիմին նշում է, որ իր շուրջը որոշակի առեղծվածություն կար:

фото6.jpg (91 KB)

«Տարօրինակ է, բայց 1950-ականներին որոշ եգիպտական ​​տաբլոիդներ հայտարարեցին, որ նա գնացել է Հոլիվուդ՝ լուսանկարելու Քլարկ Գեյբլին, Քիմ Նովակին, Մերիլին Մոնրոյին եւ այլոց: Նույն հոդվածներում նշվում է, որ նա սիրահարվել է ամերիկացի ժառանգորդուհուն։ Այս ամենը բացարձակապես չի համապատասխանում իրականությանը: Այս հոդվածների ծագումը, իրենց ֆանտաստիկ բնույթով, մնում է առեղծված: Բայց սա ցույց է տալիս, թե ինչպես են նրան հասկացել այդ ժամանակ. ինչ-որ հոլիվուդյան առեղծվածի նման»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել