«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Ինչպե՞ս Գաբրիել Շանելը փոխեց նորաձեւության աշխարհը

17:29, 26 օգոստոսի

Այս տարի լրանում է ֆրանսիացի ականավոր դիզայների ծննդյան 140-ամյակը։ NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է նրա նորարարական «գյուտերի» ուղեցույցը։

Գաբրիել «Կոկո» Շանելը նորաձեւության աշխարհում ռահվիրա է։ Նա կանանց ազատեց կիպ կորսետներից, երկար կիսաշրջազգեստներից եւ անհարմար ցանցերից։ Ֆրանսուհին սկսել է բարձր հասարակության կանանց համար նախատեսված գլխարկներով: Հետագայում «mademoiselle»-ը հորինեց կանացի կերպարը, որը կարելի է բնութագրել որպես ազատ՝ բառի բոլոր իմաստներով։ «Չկա ավելի գեղեցիկ բան, քան մարմնի ազատությունը»,-մի անգամ ասել է Շանելը:

Այսօր խանութներն առաջարկում են մեծ չափսերի հագուստի լայն տեսականի, մասնավորապես կանանց համար։ Շատ մոդելներ ունեն բավականին անդրոգեն ոճ։ Կտեսնեի՞ն արդյոք սպառողները նման տեսականի, եթե Կոկոն դուրս չգար ավանդական շրջանակներից։ Դժվար է պատասխանել, բայց նրա շնորհիվ զգեստապահարանի բաղադրիչները փոխելու գործընթացը արագացել է։

Այսպիսով, կոնկրետ ի՞նչն է հանրահռչակել ֆրանսուհին:

Կանացի տաբատ

Chanel-ը չի հորինել կանացի տաբատ. Նա դրանք պարզապես փոխառել է իր սիրեկաններից: Նավաստիների ուղիղ լայն կտրվածքը՝ դիզայների թեթեւ ձեռքով ավելի հարմարավետ ձեւ է գտել տիկնանց համար։ Ինքը՝ Կոկոն, զգեստապահարանի այս տարրը համադրել է մեծ չափսերով վերնաշապիկների կամ «անթեւ բաճկոնների» հետ։

ш-1.jpg (70 KB)

Այսօր այս համադրությունը դասվում է որպես old money-ի էսթետիկա, որը բավականին տարածված է նույնիսկ 100 տարի անց:

Ժիլետ

ш-2.jpg (163 KB)

Նավաստիների զգեստապահարանից եւս մեկ պարագա հայտնվեց 1910-ականներին՝ Նորմանդիայի Դովիլ սոցիալական հանգստավայրում գտնվող Chanel բուտիկում: Կոկոն, նախ, վերանայեց ժիլետի դիզայնը։ Խիտ բրդի փոխարեն նա տրիկոտաժ է օգտագործել։ Այնուհետեւ, դիզայները որոշեց փոխել նավաստիների ամբողջական կերպարը. նա տաբատի վրա գրպաններ ավելացրեց եւ հաստ գոտիներ: Արդյունքը ամենօրյա աղեղն է, որն այժմ հաճախ կարելի է տեսնել առողջարանային քաղաքների բաց տարածություններում: Մասնավորապես՝ Ֆրանսիայի հարավում։

Փոքրիկ սեւ զգեստ

Առաջին հայացքից ամբողջովին աննկատ կրեպ դե շին զգեստ։ Դա այնքան պարզ հագուստ էր, որ կարող էր հասանելի լինել ցանկացած հաճախորդի՝ «յուրահատուկ համազգեստ՝ ցանկացած ճաշակի տեր կանանց համար», ինչպես ասում էր Vogue-ը:

vouge.jpg (230 KB)

Սկզբում MCHP տերմինը նշանակում էր երկար նեղ թեւերով, ցածր գոտկատեղով զգեստ՝ զարդարված մարգարիտների շարանով։ 

Կանացի երկու կտոր կոստյում

Շանելը մեկ անգամ չէ, որ իրեր է վերցրել տղամարդկանց զգեստապահարանից։ Սկզբում դա տաբատն ու ժիլետ էր, իսկ հետո՝ կոստյումը։ Ճիշտ է՝ նոր մեկնաբանության մեջ՝ առանց օձիքի բաճկոն եւ մինչև ծնկները հասնող կիսաշրջազգեստ։ Հավաքածուն պատրաստված էր բոլորովին հայտնի գործվածքից՝ թվիդից։ Կտորը ոգեշնչված է Շանելի այն ժամանակվա սիրեկանի՝ Վեստմինսթերի դուքսի զգեստներից:

koko.jpg (164 KB)

Բոլոր ժամանակների ամենահզոր կանանցից ոմանք կրել են Chanel-ի կոստյումները. Օդրի Հեփբերնից եւ Գրեյս Քելլիից մինչեւ Բրիջիթ Բարդո եւ արքայադուստր Դիանա:

Բիժուտերիա

«Զարդերի նպատակը ոչ թե կնոջը հարստացնելն է, այլ նրան զարդարելն է...»,- մի անգամ ասել է Շանելը:

biju.jpg (2.46 MB)

CNN-ի փոխանցմամբ՝ Կոկոն 1930-ականների սկզբին համագործակցել է իտալացի ոսկերիչ դուքս Ֆուլկո դե Վերդուրայի հետ։ Նրանք միասին աշխատել են այն բանի վրա, որը պիտի դառնար բրենդի խորհրդանշական ապարանջանը: Մալթական խաչով զարդը՝ բազմագույն կիսաթանկարժեք քարերով։ Հաջորդիվ կթողարկվի բրենդային բազմաշերտ վզնոցը՝ իմիտացիոն մարգարիտներով։

Պայուսակ

Ցանցավոր պայուսակ կրելիս անընդհատ ստիպված էիր բռնել բռնակներից։ Տեղաշարժի ազատություն չկար։ Սակայն Chanel-ի նորարարական դիզայնի շնորհիվ կանայք ազատվեցին այս բեռից։

bag.jpg (127 KB)

Հաճախորդները հիացած էին նոր ոճով եւ դրա գործնականությամբ: Շղթայական ժապավենը կարող էր կիսով չափ ծալվել եւ կախվել մեկ ուսի վրա, ներքին գրպանը նախատեսված էր կանխիկ գումար պահելու համար, իսկ կենտրոնական գրպանը իդեալական ձեւավորված էր շրթներկի համար:

2.55 մոդելը նաեւ ներառում էր Chanel-ի երկու ապրանքանիշերը՝ խորը բուրգունդի գույն, որն օգտագործվում էր աստառի մեջ, եւ ադամանդով կարված ծածկոցը՝ ոգեշնչված այն բաճկոններից, որոնք տղամարդիկ հագնում էին մրցարշավներին:

Oծանելիք

«Օծանելիք չկրող կինը ապագա չունի»,-ասել է Շանելը։ Ռուսական ծագումով ֆրանսիացի պարֆյումեր Էռնեստ Բոյի հետ Գաբրիելին հաջողվել է ստեղծել ոչ թե վարդի, այլ կնոջ բուրմունք։ Խոսակցություններ կան, որ ոգեշնչման աղբյուր է դարձել դիզայների այն ժամանակվա սիրեկանը՝ կայսր Ալեքսանդր II-ի թոռը՝ Դմիտրի Պավլովիչ Ռոմանովը։

parf.jpg (106 KB)

Պարֆյումերը Շանելին առաջարկեց 80՝ բնական եւ սինթետիկ բաղադրիչների խառնուրդ։ Յուրաքանչյուր նմուշ համարակալված էր: Կոկոն ընտրեց հինգերորդ օրինակը։ «Դա այն էր, ինչին ես սպասում էի», - ավելի ուշ ասաց Շանելը: «Օծանելիք, որը նման չէ մյուսներին: Կանացի օծանելիք՝ կանացի բույրով»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել