«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

2024 թվականի գարուն-ամառ նոր արշավում DSquared2-ը փորձել է պարզել՝ ինչ կլիներ, եթե պոռնոաստղերը դերասաններ լինեին

16:17, 1 փետրվարի

«Ի՞նչ է տեղի ունենում, երբ պոռնոաստղերին խնդրում եք դեր խաղալ» հարցին DSquared2-ը պատասխանել է իր գարուն-ամառ 2024 արշավի շրջանակում, որը նկարահանել է հայտնի լուսանկարիչ Նադիա Լի Քոհենը:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от DSQUARED2 - Dean & Dan Caten (@dsquared2)

Ոգեշնչվելով 90-ականների ծաղկող պոռնոարդյունաբերությունից՝ Քոհենի նոր արշավը ցույց է տալիս Հոլիվուդի հեդոնիստական ​​բլուրների ազդեցությունը: «Իրականությունը ամենակարեւոր գործոնն էր»,-մամուլի հաղորդագրության մեջ նշում է նա,-«Դերասաններին միտումնավոր իրենց դերերը տվել ենք միայն առավոտյան՝ նկարահանման օրը, ինչպես դա տեղի էր ունենում 90-ականներին՝ մեծահասակների ֆիլմերի նկարահանումների ժամանակ։ Սա, իհարկե, հանգեցրեց անփութության ու սխալների, ինչը, իմ կարծիքով, ավելի հմայիչ է դարձրել այս աշխատանքը»:

Արդյունքում ստեղծվեցին մի շարք «անհեթեթ» տեսանյութեր, որոնցից յուրաքանչյուրը գրվել է համահեղինակ Դեյվիդ Օուենի կողմից, որը նաեւ IDEA Books-ի ստեղծողն է: Գովազդային արշավը, որին մասնակցում են Նատաշա Վոյնովիչը եւ մոդել Թոնի Ուորդը (Մադոննայի նախկին գործընկերը), մշակվել է Հեյլի Ուոլենսի կողմից։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել