Սոցցանցերի օգտատերերն անընդհատ փոխում են իրենց դեմքի դիմագծերը՝ դրանց ֆիլտրերով լուսանկարների տեսք հաղորդելու համար: Բոստոնի համալսարանի գիտնականները կապ են գտել սոցիալական մեդիայի օգտագործման և կոսմետիկ պրոցեդուրաների միջև: «Սելֆիի մշակույթի» արդյունքում օգտատերերը զարգացրել են «Snapchat դիսմորֆիա» և սկսել են ուղիներ փնտրել իրենց ֆիլտրացված պատկերները ստանալու համար:
Հետազոտության համաձայն, օգտատերերի թիվը, որոնք դիտարկում են էսթետիկ պրոցեդուրաներ անել 64%-ից հասել է 86%-ի, իսկ վիրաբույժի հետ խորհրդակցողների թիվը՝ 44%-ից 68%-ի։
Հետազոտողները ենթադրում են, որ մարմնի խեղաթյուրված պատկերը, որը կապված է «սելֆի մշակույթի» հետ, նպաստել է համաճարակի ընթացքում էսթետիկ պրոցեդուրաների ավելացմանը: Զեկույցի համաձայն՝ 2019 թվականին մոտ 3,5 միլիարդ մարդ օգտվել է սոցիալական մեդիայի հավելվածներից և ավելի քան 6,3 ժամ անցկացրել առցանց։
Մինչդեռ COVID-19-ից հետո կամավորների մոտավորապես 78%-ն ասաց, որ ընթացակարգը կբարելավի իրենց ինքնագնահատականը, ինչը 30%-ով բարձր է նախահամաճարակային մակարդակից: «Սակայն ֆիլտրերի էֆեկտները և լուսանկարների լայնածավալ մանիպուլյացիաները հաճախ ստեղծում են պատկերներ, որոնք ֆիզիկապես անհասանելի են», - գրում են հետազոտության հեղինակները:
«Չնայած COVID-19-ի համաճարակի ժամանակ կոսմետոլոգիայի նկատմամբ ուշադրությունը մեծացել է, սակայն մինչ այժմ հստակ կապ կամ գործոններ ընդգծող տվյալներ չեն եղել, ինչը մեծացնում կամ նվազեցնում է հիվանդների՝ կոսմետիկ պրոցեդուրաների դիմելու հավանականությունը»,- ասել է հետազոտության հեղինակ բժիշկ Նիլամ Վաշին:
Հետազոտությանը մասնակցել է 18 տարեկանից բարձր 175 մասնակից 2019-ից 2021 թվականներին: Կամավորները հարցաթերթիկ են լրացրել սոցիալական մեդիայի օգտագործման, կոսմետիկ պրոցեդուրաների մասին նրանց ըմբռնման և այն մասին, թե արդյոք կդիմեն նրանք վիրահատության։
Թիմը պարզել է, որ սոցիալական մեդիայի հաճախակի օգտագործումը, ինչպիսիք են Instagram-ը կամ Snapchat-ը, և լուսանկարների խմբագրման հավելվածները, ինչպիսիք են Lightroom-ը կամ FaceTune-ը, կապված են մարմնի պատկերի դժգոհության աճի հետ՝ միաժամանակ հետևելով հայտնիներին, ազդեցիկներին և էջերին, որոնք ցուցադրում են գեղեցկության ընթացակարգերի արդյունքներն ինտերնետում, ազդել է օգտատերերի էսթետիկ պրոցեդուրաների գնալու ցանկության վրա:
«Չնայած կան բազմաթիվ գործոններ, որոնք, ամենայն հավանականությամբ, նպաստում են, սոցիալական ցանցերի օգտագործումը, հավանաբար, մեծացրել է հիվանդների մի ենթաբաժնի մոտ կոսմետիկ ընթացակարգերի դիմելու ցանկությունը», - գրում են հեղինակները:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
19:05, 9 մայիսի
«Վայ քու… կամ փարթամ կակտուսը». ֆիլմի պրեմիերան ու «կանաչ» գորգը (ֆոտո)18:31, 9 մայիսի
Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է17:38, 9 մայիսի
Հայտնի երաժիշտ եւ մշակութային քննադատ Միխայիլ Կազինիկն առաջին անգամ համերգներով հանդես է գալիս Երեւանում16:03, 9 մայիսի
Հայաստան կատարած ուղեւորությունից հետո Թամլին Քուրինիը ճանաչվել է «Խմիչքի թեմայով տարվա հեղինակ»15:36, 9 մայիսի
«Լադանիվա»-ն այսօր ելույթ կունենա «Եվրատեսիլ 2024» երկրորդ կիսաեզրափակչին․ ի՞նչ է լինելու բեմում15:26, 9 մայիսի
Ռոբերտ Դե Նիրոյին նվիրված առաջին փառատոնը տեղի կունենա Նյու Յորքում14:34, 9 մայիսի
Կիանու Ռիվզը ցանկանում է նկարահանել «Արագություն» ֆիլմի երրորդ մասը՝ Սանդրա Բուլոքի մասնակցությամբ13:23, 9 մայիսի
Շակիրան մեծ հաղթանակ է տարել Իսպանիայում իր հարկերի վերաբերյալ երկրորդ հետաքննության ընթացքում12:50, 9 մայիսի
Շեքսպիրի «անտեսված» կերպարը՝ յուրովի մեկնաբանությամբ. Արա Երնջակյանը ներկայացրեց «Հորացիոյի գաղտնիքը» գիրքը12:16, 9 մայիսի
Փերիս Հիլթոնը եւ Նիկոլ Ռիչին վերադառնում են ռեալիթի շոու11:18, 9 մայիսի
Քլոե Քարդաշյանը պատմել է, թե ինչպես է նիհարել 36 կիլոգրամով10:55, 9 մայիսի
Քիմ Քարդաշյանը «կոտրված Margiela տիկնիկի» դերում