Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

Շեքսպիրի «անտեսված» կերպարը՝ յուրովի մեկնաբանությամբ. Արա Երնջակյանը ներկայացրեց «Հորացիոյի գաղտնիքը» գիրքը

12:50, 9 մայիսի

Երեւանի կամերային թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար, ՀՀ ժողովրդական արտիստ Արա Երնջակյանը մայիսի 7-ին, գործընկերների ու մտերիմների շրջապատում, ներկայացրեց իր «Հորացիոյի գաղտնիքը» գիրքը, որտեղ Շեքսպիրի ամենահայտնի գործերից մեկի՝ «Համլետի» ոչ այնքան առանցքային հերոսին բացահայտում է նորովի: Գիրքն առաջին անգամ հրատարակվել է ռուսերենով՝ 2016 թ-ին, Մոսկվայում, իսկ հայերեն տարբերակով լույս է տեսել 2022 թ-ին:

Երնջակյանը հարազատ թատրոնում խոսեց իրեն հարազատ դարձած հերոսի մասին, որը, ըստ նրա, թեեւ հաճախ անտեսված է, բայց երբ խորանում ես նրա կերպարի մեջ, հասկանում ես, որ ««Համլետ»-ի գործողողությունները սկսվում ու ավարտվում են հենց նրանով»:

«Ամբողջ գործի իմաստն այն է, որ մենք ունենք ոչ թե ինչ-որ «պատահական», «անշուք» կերպար, այլ լուրջ գործող անձ, որը Շեքսպիրի աշխատության մեջ շատ ավելի հետաքրքիր դեր է կատարել: Ինքը լինելով ոչ գլխավոր կերպար՝ կարծես ամբողջ պիեսը տանում է իր հետեւից, ինքը սկսում եւ ավարտում է ողբերգությունը»,-ասում է հեղինակը:

Շնորհանդեսից հետո հանդիսատեսը հնարավորություն ունեցավ դիտելու «Համլետ» ներկայացումը՝ Արա Երնջակյանի բեմադրությամբ:

«Երբ սկսել էի ներկայացումը, բոլորին թվում էր, որ այստեղ ես հենց Հորացիոյին կբերեմ առաջին պլան: Հետաքրքիրն այն է, որ այս ներկայացման մեջ նա չկա: Առհասարակ, այս ներկայացումը մի փոքր տարօրինակ տեսք ունի: Եթե փնտրենք, կարող ենք գտնել մի կերպար, որը կարող է Հորացիոյին հիշեցնել, բայց ոչ՝ նրա տեքստերով, այլ արարքներով»:

Արա Երնջակյանը շարունակում է աշխատել նոր բեմադրությունների շուրջ, որոնք, նրա խոսքով, շուտով հասանելի կլինեն հանդիսատեսին:

Սյունե Առաքելյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել