68-ամյա բրիտանացի երգչուհի եւ դերասանուհի Ջեյն Բիրկինը, որը նորաձեւության կուռք է համարվել, եւ նրա անունով Hermès ապրանքանիշը պայուսակներ է թողարկել, խնդրել է հայտնի ապրանքանիշին հեռացել իր անունը եւ այլեւս չօգտագործել այն։
Հայտնի երգչուհին այս որոշումը կայացրել է կենդանիների պաշտպանությամբ զբաղվող PETA կազմակերպության՝ կոկորդիլոսների եւ ալիգատորների մասին հաշվետվություն ներկայացնելուց հետո։ Հաշվետվության մեջ նշված է, որ Տեխասում, Զիմբաբվեում եւ այլ տեղերում կոկորդիլոսների զանգվածային սպանդ են անցկացվել։
Դերասանուհուն տեղեկացրել են, որ «Բիրկին» պայուսակների արտադրության համար ստիպված են եղել երկու-երեք կոկորդիլոս սպանել։ Դրանից հետո Ջեյն Բիրկինը խնդրել է Hermès ապրանքանիշին այլեւս չօգտագործել իր անունը պայուսակներ արտադրելիս։
Նշենք, որ արդեն 30 տարի «Բիրկին» պայուսակները, որոնք պատրաստվում են կոկորդիլոսի կաշվից, հարստության խորհրդանիշ են համարվում եւ արժեն 10 հազար դոլարից մինչեւ 300 հազար դոլար։
Աղբյուրը՝ The Cut
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
14:23, 3 մայիսի
Քրիստեն Ստյուարտը եւ Օսկար Այզեքը կնկարահանվեն 80-ականների վամպիրների մասին հեդոնիստական թրիլլերում13:55, 3 մայիսի
Դերասանուհի Անյա Թեյլոր-Ջոյը պրեմիերային ներկայացել էր այնպիսի զգեստով, որով անհնար էր նստել13:17, 3 մայիսի
Էմիլի Ռատակովսկին եւ Իրինա Շեյքը փայլել են The King's Trust 2024 Global Gala-ին12:23, 3 մայիսի
Սոֆյա Վերգարան մտադիր է ամեն կերպ պայքարել տարիքի հետ11:15, 3 մայիսի
Բրիթնի Սփիրսի շոկային լուսանկարները մտահոգություն են առաջացրել նրա հոգեկան առողջության վերաբերյալ10:52, 3 մայիսի
«Լադանիվա»-ից Ժակլինի եւ Հունաստանի ներկայացուցչի աշխույժ պարը՝ «Եվրատեսլ 2024»-ի ետնաբեմում (վիդեո)10:20, 3 մայիսի
Քիմ Քարդաշյանը կիսվել է իր վերջին ֆոտոշարքի «բեքսթեյջային» կադրերով09:00, 3 մայիսի
ՄԱՅԻՍԻ 3-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:02, 2 մայիսի
Ֆիլմերում սեքսը կտրուկ նվազել է, բայց դարձել է ավելի բացահայտ22:18, 2 մայիսի
Armflix Էքսկլյուզիվ ֆիլմեր և սերիալներ՝ առանց սահմանափակումների, առանց գովազդի և ֆանտաստիկ որակի21:34, 2 մայիսի
1968 թվականի Grand Seiko ժամացույցն աճուրդում վաճառվել է ավելի քան 90,000 դոլարով20:18, 2 մայիսի
Միայնակ ամերիկացին, որը հուսահատ սեր է փնտրում, շաբաթական 400 դոլար արժողությամբ գովազդային վահանակ է տեղադրել