«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Հանդիպում սեփական դեւերի հետ. «Դեպի ներս» ներկայացումը

13:20, 30 հուլիսի

Ի՞նչն էր սկզբում՝ մարմի՞նը, թե՞ հոգին: Առանց հստակ պատասխանի՝ հնարավոր է գտնել ձեր տարբերակը։

Երեւանում կայացել է «Դեպի ներս» ներկայացման պրեմիերան։ Այն մի գայլի մասին է, ով փորձում է գիտակցել ինքն իրեն։ Ռեժիսորը Նաիրա Եդիգարյանն է։ Առանց խոսքերի մոնոներկայացումը տեղի ունեցավ Փարաջանովի թանգարանի բակում։ Դեկորացիայի փոխարեն՝ պատուհան, խոսքերի փոխարեն՝ երաժշտություն, սյուժեի փոխարեն՝ պար։

театр.jpg (129 KB)

Հերոսուհին կրակոտ թխահեր է, թխամաշկ եւ բարեկազմ: Ողջ ներկայացման ընթացքում աղջիկը կատարում է լուռ պար, որի միջոցով հանդիսատեսը խորասուզվում է սյուժեի մեջ։

Հոգեբանական դրաման մեզ հիշեցնում է յուրաքանչյուր մարդու կյանքի ամենացավալի շրջանները։ Ներկայացումը պարունակում է էքզիստենցիալ լեյտմոտիվներ։ Գայլ աղջկա ներաշխարհի, թերեւս, գլխավոր հերոսներն են ինքնագիտակցությունը, ինքնաոչնչացումն ու ընդունումը։

Գայլը հասնում է լույսին, որից ինքն էլ է վախենում։ Նա գտնվում է սեփական վախերի ողորմածության տակ, բայց նաև ձգտում է հաղթահարել դրանք:

театр1.jpg (105 KB)

Ներկայացումը սկսվում է նրանից, որ հերոսուհին պարում է դեմքին մուգ շղարշով, դիմակների տարրը սյուժեին տալիս է դինամիկա, աղջիկը պատռում է շղարշը, որն արագ փոխարինվում է գայլի դիմակով։

Որքա՞ն հաճախ ենք մենք հարցնում, թե որքան լավ ենք ինքներս մեզ ճանաչում: Որպես կանոն, սա ակնհայտ է թվում, բայց մարդն ինքն իր համար ամենամեծ առեղծվածն է մնում։

театр2.jpg (72 KB)

Դիմակները, որոնք մենք կրում ենք ամբողջ կյանքում, արագ ընկնում են եւ փոխարինվում մեկը մյուսով, բայց երբեմն լինում են այնպիսիք, որոնք աճում են մաշկի մեջ: Աղջիկը մերժում է դիմակը, իսկ գայլը հասնում է նրան։ Աղջիկը վախենում է լուսնից, իսկ գայլը ձգտում է դրան։ Ներկայացումը պատմում է մեզ այն մասին, թե որքան դժվար եւ անտանելի է հեռանալ այն դերից, որը մենք ինքներս ենք փորձում։ Մերժում-ընդունում խաղը տեւում է մի ամբողջ կյանք:

театр3.jpg (65 KB)

Ալկոհոլը եւ ինքնաոչնչացման այլ եղանակներ, մահվան հետ պարելը, սեփական ստվերից վախը եւ ինքնագիտակցության շատ այլ եղանակներ։ Հավանաբար, գրեթե բոլորն են անցել սրա միջով, բայց ինչո՞վ է ավարտվում այս փնտրտուքը։ Մա՞րդ, թե՞ գայլ։ Որքանո՞վ են մեզ խորթ մեր դեւերը: Արդյո՞ք նրանք մեր լավագույն մասն են: Այս բոլոր հարցերը մնում են բաց։

Ռեգինա Մելիքյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել