«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Թրիստրամ Քարֆրե. Sagrada Familia-ն ապացուցում է, որ քարը «կարող է վերադառնալ որպես շինանյութ»

21:12, 20 փետրվարի

Քարի օգտագործումը որպես շինանյութ կարող է ճարտարապետությունը դարձնել ավելի հաճելի ինչպես շինարարության, այնպես էլ ապրելու համար, հավաստիացնում է ինժեներ Թրիստրամ Քարֆրեն, որն աշխատում է Բարսելոնայի Sagrada Familia տաճարի վրա։ 

саграда.jpg (28 KB)

«Stone Age 2.0»-ի հարցազրույցում Քարֆրեն նշել է, որ քարի պոտենցիալը ճարտարապետությունում դուրս է գալիս այն շրջանակներից, ինչին սովորաբար այն հանգեցնում են ժամանակակից դիզայնում՝ շքեղ երեսապատող նյութ։

«Քարը դարձել է շքեղ երեսպատման նյութ, անկախ այն բանից՝ օգտագործվում է այն որպես անձրեւից պաշտպանության միջո՞ց, թե՞ հատակի սալիկ»,- ասելէ Քարֆրեն։ «Մենք պետք է քարը վերածենք շքեղ նյութից օգտակարի եւ ցուցադրենք նրա պոտենցիալը»։

Նրա կարծիքով՝ քարի վերադարձը շինարարություն բազմաթիվ առավելություններ է տալիս, որոնցից ամենաակնհայտները կապված են նրա բնական նյութ լինելու հատկանիշների հետ։ «Շինարարական քարի հիմնական առավելությունն այն է, որ դա ունիվերսալ, բնական, ցածրածխածնային եւ գեղեցիկ նյութ է»,- ասել է Քարֆրեն։ «Այն նաեւ կարող է փոխել շինարարության ընթացքը եւ հանգեցնել մի կոնստրուկցիայի ստեղծման, որը համադրում է բնական նյութերը, ավանդական վարպետությունն ու թվային արտադրությունը, որպեսզի ստեղծի շենք, որին մարդիկ ավելի լավ կվերաբերվեն, որը մեծ բավականություն եւ բարեկեցություն կպարգեւի»։

Քարֆրեն այս հավատը սեփական փորձով ցուցադրում է Sagrada Familia տաճարում, որտեղ Arup-ի նրա թիմը աշխատում է ճարտարապետ Անտոնիո Գաուդիի հանրահռչակ նախագծի վրա։

Նրա թիմը հրավիրվել է Sagrada Familia-ի հիմնադրամի կողմից, որպեսզի օգնի արագացնել շինարարությունը եւ նվազեցնի բազմաթիվ վիթխարի տարրերից մեկի՝ Կույս Մարիայի աշտարակի քաշը, եւ միաժամանակ «հավատարիմ մնա Գաուդիի տեսլականին»։

«Բազիլիկան, իհարկե, հիմնականում կառուցված է քարից՝ որպես մոնումենտալ շարվածք, գրեթե այնպես, ինչպես մեծ եկեղեցիներն ու տաճարները»,- նշել է նա։ «Բայց հիմնադրամը ձգտել է արագացնել շինարարությունը, եւ նա պետք է նվազեցներ գլխավոր աշտարակներից մեկի՝ Մարիայի Աշտարակի քաշը, որը պահում է շատ ավելի փոքր եկեղեցու համար կառուցված դամբարանը՝ նախագծված Ֆրանչեսկո Վիլյարի կողմից մինչեւ Գաուդիի նշանակումը»։

Այս նպատակին հասնելու համար Arup ընկերությունը օգտագործել է շինարարության ժամանակակից մեթոդներ եւ մշակել շինարարական համակարգ հավաքովի քարե պանելների հիման վրա։

«Ճարտարապետների եւ Sagrada Familia-ի շինարարների ու 2BMFG ինժեներների հետ միասին մենք մշակել ենք հավաքովի քարե պանելների օգտագործման հայեցակարգ՝ հետագա ձգմամբ, որոնք կարելի կլիներ զանգվածաբար արտադրել օբյեկտի սահմաններից դուրս, իսկ հետո արագ հավաքել տեղում»,- բացատրել է Քարֆրեն։

Շնորհիվ այդ քարե պանելների օգտագործման՝ ավանդական քարե բլոկների փոխարեն, յուրաքանչյուր բաղադրիչի հաստությունը նվազել է՝ մոտ 1 200 միլիմետրից հասնելով 300-ի, երաշխավորելով, որ աշտարակը կգտնվի «սկզբնական դամբարանի հիմքի կրող կարողության սահմաններում»։

Քարֆրեի խոսքով՝ քարե շինարարության ոլորտի ձեռքբերումները, որոնք առաջին անգամ դրսեւորվել են Sagrada Familia-ում, ի ցույց են դնում, թե ինչպես կարելի է արդյունավետորեն վերադարձնել քարը ժամանակակից ճարտարապետություն։

Մասնավորապես, նա հուսով է, որ դա ուշագրավ կլինի եւ ցույց կտա, թե ինչպես կարելի է օգտագործել ու բարձրացնել քարի բնական ամրությունը այնպիսի միջոցների օգնությամբ, ինչպիսին են հաջորդական ձգումները։

«Բացի սովորական պողպատե եւ բետոնե կոնստրուկցիաների ածխածնային տարողականության նվազումից, քարե պանելների օգտագործմամբ շինարարությունը՝ հետագա ձգման օգնությամբ, կարող է լինել ավելի արագ, ավելի էժան, թեթեւ եւ երկարակյաց»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել