«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Lumiere Optics ապրանքանիշի «Տեսանելի վստահություն» արշավը. ինչպե՞ս պաշտպանել ձեր աչքերը՝ մնալով ոճային

19:41, 1 ապրիլի

Գրագետ ընտրված ակնոցը կարող է լրացուցիչ շքեղություն հաղորդել ձեր կերպարին: Կարևոր չէ՝ կրում եք օպտիկակա՞ն, թե՞ արևային ակնոց․ այն կարող է դառնալ ձեր տեսքի կենտրոնական տարրը, որի վրա կկառուցեք ձեր ամբողջ նորաձև կերպարը և կառանձնանաք բազմությունից: Lumiere Optics ապրանքանիշի «Տեսանելի վստահություն» արշավը նպատակ ուներ բարձրացնել սպառողների իրազեկվածությունը և վստահությունը այս կարևոր աքսեսուարն ընտրելիս:

Lumiere Optics-ի ուսումնասիրությունը պարզել է, որ հայ սպառողների շրջանում վստահության լուրջ խնդիր կա ակնոց գնելիս։ Ոմանց համար դա կապված է որոշակի նախապաշարմունքների հետ, թե ակնոցը կարող է փոխել իրենց արտաքին տեսքը դեպի վատը, կամ իրենք կդառնան ծաղրի առարկա, մյուսները չեն վստահում տեղական շուկայում ապրանքների որակին:

IMG_0117.JPG (106 KB)

Այդ իսկ պատճառով Lumiere Optics-ի մասնագետները որոշեցին տեղի սպառողներին ցույց տալ, որ ակնոցը կարող է ոչ միայն լուծել տեսողության խնդիրները և պաշտպանել արևի երկար սպասված, սակայն աչքերի համար վնասակար ճառագայթներից, այլև բարձրացնել նրանց ինքնավստահությունը։

LUM_9157.jpg (101 KB)

«Տեսանելի վստահություն» կարգախոսով արշավի շրջանակում յուրաքանչյուր ոք կարող էր խորհրդատվություն ստանալ ապրանքանիշի մասնագետներից, որոնք արշավի մասնակցի համար ընտրում էին նրա կերպարին և ոճին համապատասխան ակնոց: Միջոցառումն անցավ ուրախ միջավայրում. ակնոցները փորձելիս այցելուները կարող էին լուսանկարվել տեղում հանպատրաստից ստեղծված կարմիր գորգի վրա, որպեսզի զգային հոլիվուդյան հայտնիների վստահությունը:

LUM_9284.jpg (105 KB)

Հետաքրքիր էր հետևել, թե ինչպես էին փոխվում արշավի մասնակիցների տրամադրությունը, արտաքին տեսքը և նույնիսկ քայլվածքը։ Եվ այս ամենը մեկ աքսեսուարի և Lumiere Optics-ի գրագետ խորհրդատուների շնորհիվ:

LUM_9608.jpg (117 KB)

Իսկ եթե հաշվի առնենք այն հանգամանքը, որ Երևանի փողոցները վերջապես ողողված են արևի պայծառ լույսով, ապա ակնոցն էլ ավելի ակտուալ է։ Չէ՞ որ ուլտրամանուշակագույն ճառագայթումը կարող է վնասել աչքի արտաքին շերտի հյուսվածքները, ինչպես նաև եղջերաթաղանթն ու ոսպնյակը և հանգեցնել տեսողության լուրջ խնդիրների։

LUM_9660.jpg (138 KB)

Արևոտ օրերին աչքերը պաշտպանելու համար ձեզ հարկավոր է բարձրորակ արևապաշտպան ակնոց։ Սակայն նույնքան կարևոր է, որ այն համապատասխանի նորաձևության վերջին միտումներին։ Lumiere Optics-ում դրան առաջնահերթ նշանակություն են տալիս: Այստեղ կարող եք գտնել ակնոցներ D&G, Ray-Ban, Versace, Furla, Prada և շատ այլ հայտնի ապրանքանիշերի վերջին հավաքածուներից։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել