«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի

21:31, 25 ապրիլի

LVMH ձեռքի պայուսակների եւ օծանելիքների համաշխարհային վաճառքը գերազանցել է ֆրանսիական գյուղատնտեսության ոլորտում գինու վաճառքին, գրում է Financial Times-ը՝ վկայակոչելով Asterès խորհրդատվական ընկերության զեկույցը։

Շքեղ ապրանքների հսկան, որի վերահսկողության տակ են գտնվում նաեւ ոլորտի այնպիսի առաջատար ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են՝ Louis Vuitton-ը, Dior-ը, Celine-ը և LOEWE-ն, 2023 թվականին կազմել է Ֆրանսիայի արտահանման 4%-ը, մինչդեռ կամամբերի եւ գինու միջազգային վաճառքը կազմել է ընդամենը 3,2%: Քանի որ շքեղության ոլորտը շարունակում է կենսական նշանակություն ունենալ Ֆրանսիայի տնտեսության համար, միայն LVMH-ն տարվա ընթացքում արտահանել է 23,5 միլիարդ եվրոյի դիզայներական ապրանքներ:

Անցյալ շաբաթ ընկերությունն ասաց, որ Ասիային բաժին է ընկնում այդ վաճառքների 40%-ից մի քիչ պակաս, իսկ ԱՄՆ-ին բաժին է ընկնում 25%-ը: Ֆրանսիային բաժին է ընկնում LVMH-ի համաշխարհային վաճառքի 10%-ից պակասը, ասվում է զեկույցում:

LVMH-ը հույս ունի շարունակել իր բարգավաճ ներդրումը Ֆրանսիայի տնտեսության մեջ, քանի որ ընկերությունը փոխում է իր գործադիր ղեկավարությանը: Անցյալ շաբաթ LVMH-ի գործադիր տնօրեն Բեռնար Առնոն իր երկու որդիներին՝ 29-ամյա Ֆրեդերիկին եւ 31-ամյա Ալեքսանդրին, ներառեց կոնգլոմերատի տնօրենների խորհրդում: Առնոյի հինգ երեխաներից չորսը ներկայումս աշխատում են տնօրենների խորհրդում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել