«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Դուբայի Meem պատկերասրահում բացվել է լիբանանահայ նկարիչ Ասադուր Բեզդիկյանի ցուցահանդեսը

21:32, 3 օգոստոսի

Դուբայի Meem Gallery-ում բացվել է լիբանանահայ նկարիչ Ասադուր Բեզդիկյանի ցուցահանդեսը, ով աշխարհով մեկ հայտնի է որպես Ասադուր:

«Assadour: Etchings» վերնագրված ցուցահանդեսում ներկայացված են 15 աշխատանքներ, որոնք ընդգրկում են նկարչի մոտ հինգ տասնամյակների կարիերան, որոնք բացահայտում են ոչ միայն նրա նվիրվածությունն ու տպագրության վարպետությունը, այլեւ համընդհանուր գրավչությամբ յուրահատուկ ձայնը:

«Ասադուրը համարվում է արաբական աշխարհի լավագույն փորագրիչներից մեկը», -  The National-ին ասել է Meem Gallery-ի փոխտնօրեն Շադ Աբդուլքարիմը: «Նրան առանձնացնում է այն, որ արաբ փորագրիչներ շատ քիչ ունենք այս տարածաշրջանում: Նրա աշխատանքը հիմնականում կենտրոնացած է փորագրությունների եւ օֆորտի վրա։ Չնայած նա նկարներ է նկարել, բայց հենց այս աշխատանքներով է նա առավել հայտնի»։

Ասադուրը ծնվել է Բեյրութում՝ հայ ընտանիքում 1943 թվականին։ Նա մեծացել է Բուրճ Համուտ արվարձանում՝ բազմազան, մշակութային հարուստ միջավայրում, որտեղ նրան ենթարկվել են մի շարք գեղարվեստական ​​ոճերի եւ վերաբերմունքի:

18 տարեկանում Ասադուրը տպագրություն եւ նկարչություն է սովորել Իտալիայի Պերուջա նահանգի Պիետրո Վանուչիի ակադեմիայում: Այնտեղ նա նաեւ այցելել է Ֆլորենցիա, Սան Ջիմինիանո եւ ուսումնասիրեց Ջոտտո դի Բոնդոնեի, Պաոլո Ուչելլոյի և Սենի դի Պեպոյի, իտալական վերածննդի վարպետների՝ Չիմաբուեի ստեղծագործությունները։

1964-ին եռամյա կրթաթոշակ է ստացել Լիբանանի մշակույթի նախարարության կողմից՝ Փարիզի Գեղարովեստի բարձրագույն ազգային վարժարանում ուսանելու համար։ Նա ստացել է մի շարք մրցանակներ եւ ընդունվել է ֆրանսիական արվեստի հեղինակավոր կազմակերպություններում, այդ թվում՝ Salon de Mai de Paris, La Jeune Gravure Contemporaine և Les Peintres-Graveurs Francais:

Ասադուրի վաղ ծանոթությունը տարբեր համայնքների ու գեղարվեստական ​​պրակտիկաների հետ, ի վերջո, հայտնվեց նրա ստեղծագործության մեջ, որը օրգանապես միավորում է տարբեր գաղափարներ և ոճեր նույն հարթության վրա:

Մանրամասն, խճճված շերտավորման միջոցով, որը համակցված է համընդհանուր ճանաչելի խորհրդանիշների եւ պատկերային տարրերի օգտագործմամբ, Ասադուրի աշխատանքը ապակառուցում է իրականությունն ու ստեղծում յուրահատուկ երեւակայական աշխարհ, որն ուսումնասիրում է այնպիսի թեմաներ, ինչպիսիք են ինքնությունը, կորուստը, հիշողությունը, մենակությունը եւ մարդկային փորձը:

«Ասադուրը նայեց իր տիեզերքին եւ ստեղծեց իր աշխարհը,- ասում է Աբդուլքարիմը:- Նրա որոշ ստեղծագործությունների հիմքում ընկած գաղափարները կապված են նրա ժառանգության հետ: Ստեղծագործություններում տեղ են գտել հայ ժողովրդի ու արաբների տառապանքներից ու դժվարություններից մի քանիսը»։

Ասադուրի աշխատանքն ակնթարթորեն ճանաչելի է։ Թեեւ նրա ոճը տարիների ընթացքում զարգացել է, նրա գրվածքների լայն շրջանակը մեկ տարածության մեջ զարմացնում է հանդիսատեսին իր ձայնի պարզությամբ: Նրա գունապնակը, գծի նուրբ, բայց համարձակ օգտագործումը, վարպետությունը եւ հեռանկարը մնացին հետեւողական ողջ ընթացքում: Դա աբստրակտ հատկանիշների համադրություն է կուբիզմի տարրերի եւ նույնիսկ սյուրռեալիստական ​​զգացմունքայնության հետ։ Երկրաչափական, հավասարակշռված կոմպոզիցիաները լցված են տարածությամբ, բայց միևնույն ժամանակ մանրակրկիտ հարվածներով, գրաֆիկական գծերով եւ լույսի ու ստվերի նուրբ մատուցմամբ:

«Ասադուրն ասում էր, որ տարված է ժամանակով եւ դրա հոսքով,- ավելացնում է Աբդուլքարիմը:- Իր սովորական մոտիվներով, ինչպիսիք են կիսալուսինը կամ եռանկյունին, նա սահմանում է ժամանակային շրջանակ, որտեղ նա զբաղվում է որոշակի գաղափարներով: Անկախ նրանից, թե դա սոցիալական բացառվածություն է, թե իր անձնական տրավմաները, նա ինչ-որ կերպ պատնեշում է իրեն հանդիսատեսից՝ դժվարացնելով կարդալը կամ շերտեր ավելացնելով իր տիեզերքի բարդ ստեղծագործությանը»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել