«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Hermes-ի վաճառքներն աճել են անցյալ տարվա վերջին․ Birkin պայուսակ արտադրողը նախատեսում է բարձրացնել գները

20:10, 9 փետրվարի

Hermès-ի վաճառքներն աճել են անցյալ տարվա վերջին․ Birkin պայուսակի արտադրողը շքեղ ապրանքների պահանջարկի անկում է ապրել:

Չորրորդ եռամսյակում եկամուտներն աճել են 17,5%-ով, ասվում է Hermes International SCA-ի հայտարարության մեջ: Վերլուծաբաններն ակնկալում էին մոտ 14 տոկոսի աճ։ Ընկերությունը նաեւ հայտարարել է մեկ բաժնետոմսի համար 10 եվրո բացառիկ դիվիդենտ վճարելու պլանների մասին, հաղորդում է Bloomberg-ը:

Չնայած հետհամաճարակային բումից հետո շքեղ ապրանքների պահանջարկի նվազմանը, Hermès ապրանքանիշը դեռ գրավում է հարուստ հաճախորդներին, ովքեր պատրաստ են մեծ գումարներ ծախսել դժվար հասանելի պայուսակների եւ թանկարժեք մետաքսե շարֆերի վրա: Լրագրողների հետ զրույցում Hermes-ի գործադիր տնօրեն Ակսել Դյումանն ասել է, որ ընկերությունը նախատեսում է 2024 թվականին ապրանքների գները բարձրացնել՝ միջինը 8-9%-ով։

Ընթացիկ գործառնական շահույթը տարվա ընթացքում աճել է մինչեւ 5,65 մլրդ եվրո՝ գերազանցելով վերլուծաբանների գնահատականները։

Hermes-ի արդյունքները վերջին եռամսյակում ցույց են տալիս արդյունաբերության խառը պատկերը: LVMH-ը, որի ապրանքանիշերից են Louis Vuitton-ը եւ Christian Dior-ը, եւ Cartier-ի սեփականատեր Richemont-ը, այս հարցում տոկունություն են ցույց տվել: Վերակազմավորման ենթարկվող ընկերությունները, ինչպիսիք են Burberry Group Plc-ն եւ Gucci-ի սեփականատեր Kering SA-ն, վատագույն արդյունքն ունեն:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել