Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

Բելլա Հադիդը Կաննի 77-րդ կինոփառատոնի անվիճելի աստղն է. մոդելի երեք նորաձև կերպարները՝ ֆրանսիական Ռիվիերայում

21:25, 24 մայիսի

Բելլա Հադիդը դարձել է Կաննի 77-րդ կինոփառատոնի աստղը շնորհիվ իր հանդերձանքների, որոնցից յուրաքանչյուրը դառնում է նորաձեւության հայտարարություն, իսկ երբեմն նույնիսկ քաղաքական հայտարարություն:

Վերջին 24 ժամվա ընթացքում մոդելը կրկին հայտնվել է Կաննի ուշադրության կենտրոնում։ Նախորդ կեսօրին Բելլան հայտնվեց երկու ցնցող հանդերձանքով ֆրանսիական Ռիվիերայի լողափերին, որոնցից մեկն ուղղակիորեն ակնարկեց Պաղեստինին իր աջակցության մասին:

Լազուրի ափով զբոսնելիս սուպերմոդելը հայտնվել է վարդագույն և սպիտակ պաղեստինյան կեֆֆիեի ապշեցուցիչ նախշով:

ха.jpg (59 KB)

Մայքլի և Հուշիի վինտաժ ոճը կրծքին ամրացված էր նեղ փողկապներով և բոհո ծոպերով։ Կիսաշրջազգեստը կազմված էր ասիմետրիկ շերտերից՝ մի քանիսը վառ գծերով, մյուսները՝ շրթունքներով, եզրերին բարակ սպիտակ ծոպերով:

Թեև առաջին տեսքը դժվար էր վերապատվել, Հադիդը նույն օրը դուրս եկավ շքեղ Martinez հյուրանոցից մի համույթով, որը մարմնավորում էր ֆրանսիական անխափան հմայքը: Այս անգամ նա ընտրել է մոնոխրոմ սպիտակ գույնը՝ բաց մեջքով և ասիմետրիկ կարճ թեւերով։ Կտորի առաձգական գործվածքը գրկել է Հադիդի մարմինը, այնուհետև մեղմ ալիքներով դուրս է եկել կիսաշրջազգեստի վրայով:

ха2.jpg (52 KB)

Նա արտաքին տեսքը համալրել է սպիտակ ժապավեններով կրունկներով, փոշու կապույտ Jacquemus խաչաձև պայուսակով, երկար սև արևային ակնոցներով և ոսկյա զարդերով, ներառյալ Aureum-ի մեծ ուղղանկյուն ափսե ականջօղերով:

хадид3.jpg (96 KB)

Երեկոյան սուպերմոդելը հայտնվեց Palais des Festivals-ի կարմիր գորգի վրա՝ կրելով Atelier Versace-ի անհավատալի սև զգեստ 2001 թվականի գարուն/ամառ հավաքածուից:

хадид4.jpg (45 KB)

Ադամանդի ձևով կրծկալը պատրաստված էր թափանցիկ սև շերտավոր մետաքսե շղարշից, որը ամուր սեղմում էր Հադիդի գոտկատեղը: Մինչեւ հատակը հասնող կիսաշրջազգեստը, որը զարդարված էր փոփոխական ուղղահայաց գծերով՝ ասեղնագործված սև մանուշակներով և ուլունքներով, կախված էր նրա կոնքից։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել