«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Oծանելիքը՝ որպես բարձր արվեստ. Ֆրանսիական Kilian ապրանքանիշի շնորհանդեսը LaGalleria-ում

12:04, 13 հունիսի

Հունիսի 13-ի երեկոյան LaGalleria Woman-ում ներկայացվել է օծանելիքի ֆրանսիական հայտնի ապրանքաnիշի՝ Kilian-ի արտադրանքը:

Կիլիան Հենեսիի աշխատանքները Հայաստանում առաջին անգամ են ներկայացվում: Հատուկ այդ կապացությամբ Kilian-ի բույրերը ներկայացրեցին ապրանքանիշի պարֆյումերներից մեկը՝ Իլյա Վոլկովը եւ բրենդ-մենեջեր Եկատերինան:

Երեկոյի հյուրերը հնարավորություն ունեցան ծանոթանալ յուրաքանչյուր բույրին, որոնք ընդգրկված են չորս հավաքածուներում՝ «Սեւ գլուխգործոցներ», «Արաբական գիշերներ», «Ասիայի հեքիաթներ» եւ «Բարու եւ չարի այգում»:

22 յուրահատուկ բույր՝ պատրաստված հատուկ բաղադրատոմսով, կոչված են ընդգծել հիասքանչ համը եւ անհատականությունը, ինչպես կանանց, այնպես էլ՝ տղամարդկանց: Վոլկովի խոսքով՝ յուրաքանչյուր բույր բացառապես ստեղծվում է որակյալ օծանելիքը գնահատող մարդկանց նեղ շրջանակի համար: Հենեսի ապրանքանիշի ժառանգորդը՝ կոնյակի հայտնի «Moet Hennessy» ապրանքանիշի հիմնադրի թոռը, նվաճել է օծանելիքի աշխարհը շնորհիվ իր տաղանդի, սիրո, որակի եւ շարմի:

Կիլիան Հենեսիի ուսուցիչներն են եղել աշխարհի հանրաճանաչ պարֆյումերները, որոնց թվում են Ալբերտո Մորիլյասը, Ժակ Կավալյեն եւ Կլաիս Բեքքերը: Kilian-ը ներկայացված է աշխարհի տասը երկրում:

Ֆրանսիական ապրանքանիշի էքսկյլուզիվ ներկայացուցիչներից մեկն էլ դարձել է LaGalleria-ն:

Էլիտար օծանելիքը կարող եք ձեռք բերել Հյուսիսային պողոտա 3 հասցեից:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում







@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ