Աշնանը մի շարք ապրանքանիշեր ներկայացրեցին իրենց նոր բույրերը։ Երեկ Guerlain-ը ցուցադրեց կատարյալ տղամարդկանց համար նախատեսված L'Homme Ideal օծանելիքը եւ Shalimar Souffle de Parfum բույրը, որի գովազդային արշավի դեմքը դարձել էր Նատալյա Վոդյանովան։
Այժմ հերթը Burberry-ին է։ Նորաձեւության այս տունը համացանցում տեղադրել է ապրանքանիշի գովազդային արշավի ժամանակ արված լուսանկարները, որոնցից պարզ է դառնում, որ այս անգամ ապրանքանիշը ներկայացրել են Քեյթ Մոսն ու Կարա Դելվինը։
Մանեքենուհիները ներկայացրել են My Burberry նոր բույրը, որը վաճառքում հայտնվի հենց սեպտեմբեր ամսին։
My Burberry օծանելիքը կարժենա մոտ 72 դոլար։
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը22:19, 25 ապրիլի
Առնոլդ Շվարցենեգերը` Սիլվեստր Ստալոնեի յուրահատուկ ոճի որոշ նրբությունների մասին21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են19:27, 25 ապրիլի
Ասիայի ամենահարուստ մարդու որդին շրջում է 1 միլիոն դոլար արժողությամբ Ferrari-ով՝ անվտանգության շարասյան ուղեկցությամբ16:36, 25 ապրիլի
Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով15:22, 25 ապրիլի
Ջենիֆեր Լոպեսը ցուցադրել է Hermes-ի հազվագյուտ Birkin պայուսակը, որն արժե ավելի քան 400,000 դոլար15:05, 25 ապրիլի
Ջազի միջազգային օրը՝ Երեւանում14:55, 25 ապրիլի
Էդի Մերֆիի առաջիկա ֆիլմերից մեկը հետաքննության կենտրոնում է հայտնվել նկարահանման հրապարակում տեղի ունեցած խնդիրների պատճառով14:36, 25 ապրիլի
Իրինա Շեյքը նոր տղամարդ է փնտրում13:15, 25 ապրիլի
Լիլիթ Հովհաննիսյանը հայտնել է, որ իր վերջին տեսահոլովակի զգեստն ինքն է հեղինակել (ֆոտո)12:41, 25 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ իր մասին որոշ լուրեր իրականում համապատասխանում են իրականությանը