«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Revlon ապրանքանիշի «երկրորդ շնչառությունը»՝ «Երեւան Մոլում». մեյքափ մրցույթի հաղթողը կուղեւորվի Բարսելոնա

11:02, 17 սեպտեմբերի

Ամերիկյան՝ Revlon կոսմետիկայի ապրանքանիշը մուտք է գործում Հայաստան։ Այդ առիթով այսօր «Երեւան Մոլում» մեր երկրում ապրանքանիշի պաշտոնական ներկայացուցիչ Rouge ընկերությունը կազմակերպել էր դիմահարդարների մրցույթ, որի ընթացքում առաջատար 20 դիմահարդար մրցեցին գլխավոր մրցանակի՝ Բարսելոնա ուղեւորության համար։

NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում Rouge-ի կոմերցիոն տնօրեն Օլգա Ստեպանեցը նշեց, որ երկրորդ շնչառությունն են տալիս Revlon-ին։

«Rouge-ը հանդիսանում է Revlon-ի պաշտոնական ներկայացուցիչը ԱՊՀ երկրներում։ Այն թողարկվել է վաղուց, սակայն փորձում ենք ավելի մասսայական դարձնել։ Բրենդը ձեռք է բերել նոր դեսպաններ՝ ի դեմս Գվեն Ստեֆանիի, Սիարայի: Շատ գեղեցիկ կանայք են։ Revlon-ը նվիրված է սիրուն, քանի որ սիրող կանայք են ամենագեղեցիկը»,-ասաց նա։

Rouge -ի կոմերցիոն տնօրենը հավելեց, որ նման մրցույթ կազմակերպելու նպատակը հայ մասնագետներին ուշադրություն հատկացնել է, քանի որ, ըստ նրա, նրանք շատ տաղանդավոր են, ստեղծարար։

Մեզ հետ ունեցած զրույցում «Երևան Մոլի» մարքեթինգային միջոցառումների եւ վաճառքի մենեջեր Ինգա Մուրադյանն ասաց. ««Երեւան Մոլն» ուրախ է իր հարկի տակ ընդունել Revlon Make Up Art մրցույթը: Սա  Rouge-ի հետ կազմակերպած մեր առաջին համատեղ միջոցառումը չէ: Տարվա ընթացքում մի քանի անգամ փորձում ենք անակնկալ մատուցել մեր հաճախորդներին, ինչը կարող է լինել նոր օծանելիքի շնորհանդեսի, անվճար դիմահարդարման կամ նմանատիպ մրցույթի տեսքով»:

Մրցույթի ժյուրին՝ Հրանուշ Եղոյանը, Արմեն Գալյանը եւ Աննա Բախշիյանը, նախ 20 մասնակցից ընտրեց լավագույն վեցին, թեեւ նշեց, որ մասնակիցների մեծ մասը սխալ է հասկացել մրցույթի կոնտեքստը.

«Միգուցե ուշադիր չեք կարդացել մրցույթի պահանջները։ Մենք ցանկանում էինք, որպեսզի դուք ստեղծեք ամենօրյա՝ casual ոճի դիմահարդարում, որը կրելի կլիներ քաղաքային միջավայրում, բայց այսօր բազում կրեատիվ եւ արտ աշխատանքներ տեսանք»,-նշեց Հրանուշ Եղոյանը։

Եզրափակիչ անցած վեց մասնակիցներից հինգը ստացան խրախուսական մրցանակներ, իսկ գլխավոր մրցանակին՝ մեկ շաբաթյա ուղեւորրությանը Բարսելոնա, արժանացավ դիմահարդար Լուսինե Գալստյանն իր ահա այս աշխատանքով՝

Սակայն մրցակցությունն այնքան թեժ էր, որ դեպի Բարսելոնա ուղեգիր տրամադրվեց միանգամից երկու մասնակցի՝ Գրան Պրիի արժանացած Լուսինե Գալստյանին և 1-ին հորիզոնականն զբաղեցրած Գայանե Հայրապետյանին:

Լուսանկարները՝ Նարեկ Տեր-Պողոսյանի/NEWS.am Style


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում







@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ