MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Revlon ապրանքանիշի «երկրորդ շնչառությունը»՝ «Երեւան Մոլում». մեյքափ մրցույթի հաղթողը կուղեւորվի Բարսելոնա

11:02, 17 սեպտեմբերի

Ամերիկյան՝ Revlon կոսմետիկայի ապրանքանիշը մուտք է գործում Հայաստան։ Այդ առիթով այսօր «Երեւան Մոլում» մեր երկրում ապրանքանիշի պաշտոնական ներկայացուցիչ Rouge ընկերությունը կազմակերպել էր դիմահարդարների մրցույթ, որի ընթացքում առաջատար 20 դիմահարդար մրցեցին գլխավոր մրցանակի՝ Բարսելոնա ուղեւորության համար։

NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում Rouge-ի կոմերցիոն տնօրեն Օլգա Ստեպանեցը նշեց, որ երկրորդ շնչառությունն են տալիս Revlon-ին։

«Rouge-ը հանդիսանում է Revlon-ի պաշտոնական ներկայացուցիչը ԱՊՀ երկրներում։ Այն թողարկվել է վաղուց, սակայն փորձում ենք ավելի մասսայական դարձնել։ Բրենդը ձեռք է բերել նոր դեսպաններ՝ ի դեմս Գվեն Ստեֆանիի, Սիարայի: Շատ գեղեցիկ կանայք են։ Revlon-ը նվիրված է սիրուն, քանի որ սիրող կանայք են ամենագեղեցիկը»,-ասաց նա։

Rouge -ի կոմերցիոն տնօրենը հավելեց, որ նման մրցույթ կազմակերպելու նպատակը հայ մասնագետներին ուշադրություն հատկացնել է, քանի որ, ըստ նրա, նրանք շատ տաղանդավոր են, ստեղծարար։

Մեզ հետ ունեցած զրույցում «Երևան Մոլի» մարքեթինգային միջոցառումների եւ վաճառքի մենեջեր Ինգա Մուրադյանն ասաց. ««Երեւան Մոլն» ուրախ է իր հարկի տակ ընդունել Revlon Make Up Art մրցույթը: Սա  Rouge-ի հետ կազմակերպած մեր առաջին համատեղ միջոցառումը չէ: Տարվա ընթացքում մի քանի անգամ փորձում ենք անակնկալ մատուցել մեր հաճախորդներին, ինչը կարող է լինել նոր օծանելիքի շնորհանդեսի, անվճար դիմահարդարման կամ նմանատիպ մրցույթի տեսքով»:

Մրցույթի ժյուրին՝ Հրանուշ Եղոյանը, Արմեն Գալյանը եւ Աննա Բախշիյանը, նախ 20 մասնակցից ընտրեց լավագույն վեցին, թեեւ նշեց, որ մասնակիցների մեծ մասը սխալ է հասկացել մրցույթի կոնտեքստը.

«Միգուցե ուշադիր չեք կարդացել մրցույթի պահանջները։ Մենք ցանկանում էինք, որպեսզի դուք ստեղծեք ամենօրյա՝ casual ոճի դիմահարդարում, որը կրելի կլիներ քաղաքային միջավայրում, բայց այսօր բազում կրեատիվ եւ արտ աշխատանքներ տեսանք»,-նշեց Հրանուշ Եղոյանը։

Եզրափակիչ անցած վեց մասնակիցներից հինգը ստացան խրախուսական մրցանակներ, իսկ գլխավոր մրցանակին՝ մեկ շաբաթյա ուղեւորրությանը Բարսելոնա, արժանացավ դիմահարդար Լուսինե Գալստյանն իր ահա այս աշխատանքով՝

Սակայն մրցակցությունն այնքան թեժ էր, որ դեպի Բարսելոնա ուղեգիր տրամադրվեց միանգամից երկու մասնակցի՝ Գրան Պրիի արժանացած Լուսինե Գալստյանին և 1-ին հորիզոնականն զբաղեցրած Գայանե Հայրապետյանին:

Լուսանկարները՝ Նարեկ Տեր-Պողոսյանի/NEWS.am Style


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել