Հեռուստաաստղ եւ մոդել Քիմ Քարդաշյանը կանգնած չէ տեղում։ Սպիտակ տանը փայլուն ելույթից հետո գեղեցկուհին դիզայներ է դարձել. նա թողարկել է նոր ապրանքանիշը՝ մարմինը շտկող ներքնազգեստի ապրանքանիշը՝ Kimono Intimates, հայտնում է WWD-ն։ Գովազդային ֆոտոշարքի առաջին կադրերը գործարարն ու հեռուստաաստղը ներկայացրել է Instagram-ում։
«Վերջապես ես կարող եմ պատմել նախագծի մասին, որի վրա աշխատել եմ վերջին տարվա ընթացքում... Դրա իրագործման ծրագիրը հասունացել է 15 տարի։ Kimono-ն իմ հայացքն է շտկող ներքնազգեստին որն, իսկապես, կատարում է իր գործառույթները»,- իր ապրանքանիշի մասին պատմել է Քիմը։
Աստղի խոսքով՝ ներքնազգեստը նախատեսված է տարբեր տեսակի կազմվածքների եւ կյանքի բոլոր դեպքերի համար։ Լուսանկարներից մեկում Քարդաշյանը ցուցադրում է ներքնազգեստը, որը նախատեսված է զգեստների կամ բացվածքով շրջազգեստների համար։
«Քարդաշյանների ընտանիք» իրապատում-շոուի աստղի խոսքով՝ Kimono Intimates ապրանքանիշն ի հայտ է եկել նման ներքնազգեստի հետ իր բազմաթիվ էքսպերիմենտների արդյունքում։
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
15:18, 29 մարտի
Իրինա Շեյքը Swarovski campaign֊ում հայտնվել է շշմեցուցիչ կերպարով14:02, 29 մարտի
Ռոբերտ Դաունի կրտսերը խաղում է չորս տարբեր կերպարներ HBO-ի նոր սերիալում13:23, 29 մարտի
Թոմ Քրուզը բաժանվել է ռուս ընկերուհուց իր նախկին օլիգարխ ամուսնու պատճառով12:21, 29 մարտի
Դեմի Մուրը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ տարիքը պարզապես թիվ է11:17, 29 մարտի
Բեյոնսեն ձեռքերով սպագետի է ուտում անձնական ինքնաթիռի վրա և ծաղրում իր կովբոյական look-ի մասին մեմերը10:16, 29 մարտի
Selling Sunset սերիալի աստղը գոլֆ խաղալիս ընտրել է տարօրինակ և բաց աութֆիտ09:00, 29 մարտի
ՄԱՐՏԻ 29-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:16, 28 մարտի
Ռիհաննան անհավանական տեսք ունի չինական Vogue-ի շապիկին22:15, 28 մարտի
Ռեբել Ուիլսոնը ուզում է «դրական հաղորդագրություն» տարածել՝ բացահայտելով, որ կորցրել է կուսությունը 35 տարեկանում21:35, 28 մարտի
TikTok-ը նվաճել է նիհարելու նոր թրենդը. «Կախարդական» Oatzempic ըմպելիքը20:30, 28 մարտի
Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան20:25, 28 մարտի
Հոլիվուդյան աստղեր, ովքեր նկարահանվել են պոռնոֆիլմերում