Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

«Օսկար 2020». «Լավագույն ռեժիսոր». Մենդե՞ս, թե՞ Տարանտինո

20:39, 5 փետրվարի

Մինչեւ «Օսկար» ամենամյա մրցանակաբաշխության արարողությունը հաշված օրեր են մնացել. գլխավոր կինոիրադարձությունը տեղի կունենա փետրվարի 10-ին։ Սա 92-րդ արարողությունն է, եւ անվանի կինոքննադատների կանխատեսմամբ՝ այն լի կլինի ամենատարբեր ինտրիգներով. յուրաքանչյուր անվանակարգի համար լուրջ պայքար կծավալվի։

Մենք առանձնացրել ենք, որպես կանոն, չորս ամենաքննարկվող անվանակարգերը եւ դրանք կներկայացնենք առանձին-առանձին, իհարկե՝ փորձելով կանխատեսել հաղթողի անունը:
Արդեն ներկայացրել ենք ե՛ւ սքանչելի տիկնանց, որոնք ընդգրկված են «Կնոջ լավագույն դեր» անվանակարգում, ե՛ւ ջենթլմենների, որոնք ներկայացված են «Տղամարդու լավագույն դեր» պարգեւին:

Իսկ այսօր կներկայացնենք մարդկանց, որոնք ղեկավարում են ստեղծագործական գործընթացը:

«Լավագույն ռեժիսոր» անվանակարգում կպայքարեն 5 ռեժիսորներ:

Պոն Ջուն-հո - «Մակաբույծները»



Քվենտին Տարանտինո - «Մի անգամ... Հոլիվուդում»


Թոդ Ֆիլիփս - «Ջոկեր»

Մարտին Սկորսեզե - «Իռլանդացին»


Սեմ Մենդես - «1917»

Եթե մեր կամքը լիներ, ապա յուրաքանչյուր թեկնածու կստանար մեկական «Օսկար», բայց, ցավոք, մենք պետք է ընտրենք միայն մեկին:

Պոն Ջուն-հոն` իր «Մակաբույծներով», մեծ հիացմունք է առաջացրել` այնքան, որ արդեն խոսվում է ֆիլմի ամերիկյան ռեմեյքի մասին: Ժապավենի ուժեղ կողմերն են ամուր դերասանական խաղը եւ այն, թե ինչպես է կինոնկարը դետալային կերպով աճպարարություն անում ժանրերով. սոցիալական ողբերգությունից` մինչեւ թրիլերի տարրեր: Մենք 100 տոկոսով վստահ ենք, որ պարոն Պոնը արձանիկ կվերցնի «Լավագույն միջազգային կինոնկար» անվանակարգում, եւ թվում է, որ դա կլինի նրա բարձրակետը:

Թոդ Ֆիլիփսն ավելի հայտնի է որպես կատակերգության ժանրի ռեժիսոր, որի պսակը դարձավ «Տղաների խնջույքը» եռապատումը: Երբ հայտարարվեց, որ նա սկսել է «Ջոկեր»-ի նկարահանումները, շատերը թերահավատորեն էին վերաբերվում դրան (ինչպես ցույց տվեց ժամանակը` շատ իզուր): Ֆիլմը դարձավ մեգահիթ: Սակայն պետք է խոստովանել, որ շատ առումներով դա գլխավոր հերոսի դերակատար Հոակին Ֆենիքսի արժանիքն է: Իհարկե, չենք ցանկանում ցածրացնել Ֆիլիփսի արժանիքները, բայց քիչ հավանական է, որ նրան այս անվանակարգում «Օսկար» տան:

Վերջին տարում Մարտին Սկորսեզեն կինոարդյունաբերության մեջ մի քանի հայփային թեմաների (որոնք ինքն էլ ստեղծել էր) կենտրոնում էր` բացասական արձագանքները «Մարվել» կինոտիեզերքի մասին, «Ջոկերը» նկարահանելու առաջարկի մերժումը, եւ հենց «Իռլանդացու» հետ կապված իրավիճակը, որին կարող էին ընդհանրապես արգելել մասնակցել «Օսկարին»: Բանն այն է, որ կինոակադեմիան ինքնին շատ պահպանողական է եւ, մեղմ ասած, ընդհանրապես չի սիրում սթրիմինգային ծառայությունները եւ Netflix-ը` մասնավորապես, իսկ «Իռլանդացին» հենց Netflix-ի արտադրանքն է:

«Իռլանդացին» ինքնին լավն է. Ալ Պաչինոյից, Ռոբերտ Դե Նիրոյից եւ Ջո Պեշիից բաղկացած հին գվարդիան` Մարտինի գլխավորությամբ, հասկացնում է, որ «դեռ կարելի է պայքարել»: Սակայն, անկեղծ ասած, ֆիլմը վարպետի ամենահզոր աշխատանքը չէ. այն ակնհայտորեն պարտվում է Մարտինի ավելի վաղ ֆիլմերին, ինչպիսիք են, օրինակ, «Ուրացողները» կամ «Կազինոն»:
«Իռլանդացին» ամբողջությամբ ներծծված է Սկորսեզեի ձեռագրով, եւ ուստի ռեժիսորական առումով դրանում նորարարական ոչինչ չկա:

Սեմ Մենդեսը` իր «1917-ը» ռազմական դրամայով, կարող է ֆավորիտ համարվել. ֆիլմում մի շարք ռեժիսորական գտածոներ կան: Գլխավորն այն է, որ ֆիլմը, կարծես, ամբողջությամբ մի դուբլով է նկարահանված: Նկարահանման այսպիսի մեթոդը դժվար մարտահրավեր է ռեժիսորի եւ նկարահանող ողջ անձնակազմի համար, բայց Մենդեսը փայլուն կերպով գլուխ է հանել: Հենց այս ձեւի շնորհիվ էր Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտուն 2015 թվականին «Օսկար» ստացել իր «Բըրդմեն» ֆիլմի համար: Եվ վերջում հիշեցնենք, որ Մենդեսն արդեն ստացել է «Ոսկե գլոբուսի», BAFTA-ի, «Քննադատների ընտրության» եւ «Ամերիկայի ռեժիսորների գիլդիայի» արձանիկները:

Քվենտին Տարանտինոն, թվում է, Մենդեսի միակ լուրջ մրցակիցն է: Քվենտինը ռեժիսոր է, որը, առաջին հերթին, հայտնի է իր սեփական ոճով, եւ դա կարող է իրեն զգալի հնարավորություն տալ այս անվանակարգում հաղթելու համար: Ասել, որ «Մի անգամ... Հոլիվուդում»-ը ամբողջովին ռեժիսորական ֆիլմ է, կնշանակի ոչինչ չասել: Ըստ էության, ֆիլմը ոչ այլ ինչ է, քան ռեժիսորի հարգանքի տուրք «ոսկե դարի» Հոլիվուդին (Կինոակադեմիան պարզապես պարտավոր է նշել այսպիսի ժեստը), որում իրենց դերասանական խաղով, խարիզմայով եւ հիանալի քիմիայով փայլեցին Բրեդ Փիթը եւ Լեոնարդո Դի Կապրիոն: Եվ, այո, ազնիվ լինենք` Տարանտինոն վաղուց արդեն արժանի է ռեժիսուրայի համար արձանիկի:

Նորայր Նազարյան

Շարունակելի


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել