Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

«Օսկար 2020». փոքր-ինչ խոստացված «Ջոկերն» ու … չորս անվանակարգում կորեական «Մակաբույծների» սենսացիոն հաղթանակը

09:19, 10 փետրվարի

Լոս Անջելեսում բառացիորեն րոպեներ առաջ ավարտվել է «Օսկար» կինոմրցանակաբաշխության հանձնման 92-րդ արարողությունը։ Ինչպես միշտ, շքեղ շոու, հետաքրքիր երաժշտական համարներ։ Օրինակ՝ Էմինեմն անակնկալ ելույթ ունեցավ, դահլիճը կանգնած ծափահարեց երգչին։ Միայն թե Բիլի Այլիշը մինչեւ վերջին պահը չէր ցանկանում վեր կենալ։ Հավանաբար, մտածում էր վերջին «Գրեմմի»-ի մասին, որով Էմինեմին, ընդ որում, հնարավոր չէ զարմացնել…

Սակայն երեկոյի սենսացիա դարձավ կորեացի ռեժիսոր Պոն Չժոն Հոյի «Մակաբույծները» ֆիլմը։ Սոցիալական դրաման «Օսկար»-ի արժանացավ չորս, ըստ էության, գլխավոր անվանակարգերում՝ «Լավագույն ֆիլմ», «Լավագույն ռեժիսորական աշխատանք», «Լավագույն օրիգինալ սցենար», «Լավագույն օտարալեզու ֆիլմ»։

Պոն Չժուն Հոն բեմից իր ձեւավորման համար շնորհակալություն հայտնեց կինեմատոգրաֆիայի վարպետներին, ըստ էության, անվանակարգում իր մրցակիցներին՝ Մարտին Սկորսեզեին եւ Քվենտին Տարանտինոյին։ Դահլիճը ծափահարում էր հոտնկայս։ Առաջին անգամ օտարերկրյա ֆիլմը ստացավ կիոնաակադեմիայի ամենաբարձր մրցանակը։

Տաղանդավոր ու համակրելի Բրեդ Փիթը վերջապես ստացավ իր առաջին դերասանական «Օսկար»-ը Քվենտին Տարանտինոյի «Մի անգամ Հոլիվուդում» ֆիլմում երկրորդ պլանի դերի համար։

Նկատենք, որ պայքարը հեշտ չէր. անվանակարգում Փիթի մրցակիցներին էին Ջո Պեշին եւ Ալ Պաչինոն, որոնք խաղացել են «Իռլանդացին» ֆիլմում, Էնթոնի Հոփկինսը, ինչպես նաեւ Թոմ Հենքսը։

«Լավագույն դերասան» անվանակարգում հաղթող ճանաչվեց Հոակին Ֆենիքսը Թոդ Ֆիլիփսի «Ջոկեր» ֆիլմում դերի համար։ Բեմում նա ծայրահեղ լուրջ էր եւ ի տարբերություն իր կինոհերոսի՝ գրեթե չէր ժպտում։ Խոսում էր սոցիալական արդարության, այն մասին՝ ինչպես չենք կարողանում պաշտպանել աշխարհը, որում ապրում ենք եւ սիրո ամենափրկիչ ուժի մասին։ Մի խոսքով, ամենի մասին, ինչ ցանկանում էր ասել իր հանճարեղ դերով…

«Երկրորդ պլանի լավագույն դերասանուհի» անվանակարգում հաղթող է ճանաչվել Լորա Դերնն «Ամուսնական պատմություն» ֆիլմում աշխատանքի համար։

Նրա հետ անվանակարգում առաջադրված էին Սքարլեթ Յոհանսոնը («Ջոջո ճագարը»), Մարգո Ռոբին («Մի անգամ Հոլիվուդում»), ինչպես նաեւ Քեյթ Բեյթսը («Ռիչարդ Ջուելի Գործը») եւ Ֆլորենս Պյուն («Փոքրիկ կանայք»)։

«Լավագույն դերասանուհի» անվանակարգում մրցանակ ստացավ Ռենե Զելվեգերը «Ջուդի» ֆիլում Ջուդի Հարլենդի դերի համար։

Լավագույն օպերատորական աշխատանքի համար արձանիկը ստացել է Ռոջեր Դիքինսը «1917» ժապավենի համար։ Այս դեպքում այլընտրանք չկար, այդպես էլ պետք է լիներ…

Լավագույն մոնտաժ է համարվել աշխատանքը «Ford-ն ընդդեմ Ferrari» ֆիլմում, որը մրցանակի է ստացել նաեւ լավագույն ձայնային մոնտաժի համար…  Անվիճելի հաղթանակ, համաձայնեք։

Զարմանալի է, բայց Թոդ Ֆիլիփսի «Ջոկեր» ֆիլմն իր առաջին «Օսկար»-ը ստացավ լավագույն երաժշտության համար։ Մրցանակը ստացել է Հիլդա Գուդնադոութիրը, որին արդեն մեծարել են բազմաթիվ մրցանակաբաշխություններին, այդ թվում «Ոսկե գլոբուս»-ին եւ «Գրեմմի»-ին։ Նա հեղինակել է նաեւ աղմուկ հանած «Չեռնոբիլ» սերիալի երաժշտությունը։

Էլթոն Ջոնը մրցանակ է ստացել լավագույն սաունդթրեքի համար՝ «(I'm gonna) love me again», «Rocketman» ֆիլմի համար։ Սեր Էլթոնն, ինչպես միշտ էքսցենտրիկ տեսք ուներ. իր մանուշակագույն հագուստով, տարբեր գույների կոշիկներով ու փայլուն վարդագույն ակնոցով ավելի շատ տոնածառի խաղալիք էր հիշեցնում։

Ամփոփելով կարելի է ասել, որ այսօրվա «Օսկար»-ը կարելի է աննախադեպ համարել։ Մի կողմից վեց անկանակարգում առաջադրված կորեացի կինեմատոգրաֆիստների հաղթանակը, մյուս կողմից՝ ամերիկյան կինոյի լիակատար ձախողումը։ Այնպիսի վարպետների աշխատանքներից ոչ մեկը, ինչպիսիք են Մարտին Սկորսեզեն («Իռլանդացին»), Քվենտին Տարանտինոն («Մի անգամ Հոլիվուդում»), Սեմ Մենդեսը («1917») ու Թոդ Ֆիլիփսը («Ջոկեր») ռեժիսորական մրցանակ չստացավ։ Երկորորդական անվանակարգերը հաշիվ չեն։ Արդյոք դա նշանակում է, որ կինոակադեմիան նոր նշաձող է սահմանել, չենք ստանձնի ասել, բայց այս նախադեպը բազմաթիվ ոչ ամերիկացի վարպետներին հույս է տալիս, որ նրանք եւս մի օր կարող են բարձրանալ «Dolby» թատրոնի բեմ եւ ոսկե արձանիկ ստանալ գլխավոր անվանակարգում․․․


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության