Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

«Դասարանցիները». նոր գեղարվեստական ֆիլմի պրեմիերան

Նոր սիթքոմ Մկրտիչ Արզումանյանի, Անուշ Առաքելյանի եւ Արմեն Մարգարյանի մասնակցությամբ

Գրիգը՝ իր նոր տեսահոլովակի նկարահանումների եւ Սոնային Մարտի 8-ին նվեր չտալու մասին

Սոնա Շահգելդյանը՝ հոր կարոտի, կյանքի դժվարությունների եւ զավեշտալի մանկության մասին

Օսկար 2020-ի մրցանակակիրներն ու կարմիր գորգի լավագույն եւ վատագույն կերպարները

Շատ հուշեր ու սեր. ինչպե՞ս է անցել Քրիստինե Պեպելյանի մենահամերգն ու ինչպե՞ս է որդին՝ Արեգը, օգնել նրան իր էներգետիկայով

Իրինա Թովմասյանի՝ անակնկալներով լի 38-ամյակն ու 80-ականների dress code-ը

5 փաստ սեւ զգեստների մասին. Գայանե Մանուկյան

Հայկ Մարությանը ներկա է գտնվել Մկրտիչ Արզումանյանի «Save Միլիոն» ներկայացմանը

Ինչո՞ւ Հայկ Պետրոսյանը հանդես չի գա ներկայացումներով, եւ ի՞նչ շարժառիթ է ստեղծել արտիստի առաջին սերը

Գարիկ Մարտիրոսյանը խաղում է կարաոկե «ռուլետկա»

«Խնդրում եմ Աստծուց, որ առողջ լինենք ու երջանիկ լինեն իմ բալիկները». Օլյա Հակոբյանը որդիների հետ՝ NEWS.am STYLE-ի ամանորյա ֆոտոշարքում

Համեղ թխվածք ձեր ամանորյա սեղանին․ առաջարկում է Սիլվի Բարկովան

Տասը միջոց կյանքը մեկ րոպեում փոխելու համար

22:12, 23 փետրվարի

Ցանկանում եք փոխել ձեր կյանքը, բայց չգիտեք՝ ինչպես։ Առաջարկում ենք տասը միջոց, որոնք կօգնեն ձեզ այդ հարցում եւ հաշված րոպեների ընթացքում դուք մեծ փոփխություն կզգաք ձեր հոգում։ Անհրժեշտ է միայն մեծ ցանկություն ունենալ։

1. Ժպտացեք

Նկատե՞լ եք, թե որքան շատ են ձեր շուրջը տխուր ու մռայլ մարդիկ. նրանք ամբողջ օրը միայն գործերով ու հոգսերով են տարված։ Սակայն տրամադրությունը  բարձրացնելու համար պետք  է ընդամենը մի քանի վայրկյան ժպտալ, եւ ամեն ինչ կփոխվի։

2. Գումար խնայեք

Լինում են դեպքեր, որ դրամապանակում գումարը չի բավականացնում, եւ դուք գումարի կարիք եք զգում։ Այս դեպքում օգնության են հասնում խնայատուփերը։ Խնայատուփերում պետք է գումար գցել, հետագայում անհրաժեշտության դեպքում օգտագործելու համար։ Ուստի, պարզապես պետք է հիմա դրամապանակից մի քիչ գումար դնել խնայատուփում եւ սկսկել տնտեսել։

3. Տնտեսեք

1 րոպեն բավական է, որ տանից դուրս գալիս անջատեք լույսերն ու էլեկտրական հոսանքով սնուցվող սարքերը։ Սրանով դուք էլեկտրաէներգիա եւ գումար եք խնայում։ Կամ գնումներ կատարելիս, հարկավոր է պարզապես 1 րոպե մտածել. արդյոք դուք այդ առարկայի կամ հագուստի կարիքն ունե՞ք, թե՞ ոչ։ Եթե գնումներ կատարելուց առաջ մի քիչ խորհեք, ապա արդյունքում շատ գումար կտնտեսեք։

4. Կարգի բերեք ամեն ինչ

Դարակները մաքրելու ու հավաքելու գործընթացն այնքան էլ հաճելի գործընթաց չէ։ Ուստի դրանից խուսափելու համար հարկավոր է մշտապես կարգի բերել ամեն ինչ։ Այս պարագայում դուք ընդամենը1 րոպեում կկարողանաք հավաքել սենյակը, զգեստապահարանը կամ խոհանոցային սպասքը։ Պետք է նաեւ դեն նետել այն իրերը, որոնք վաղուց արդեն օգատգործման ենթակա չեն։

5. Թուլացրեք լարվածությունը

Օրվա ընթացքում մենք անընդհատ լարված ենք, որոշ բաներ չենք հասցնում անել, մտահոգվում ենք եւ այլն։ Սակայն պետք է մի րոպե հանգստանալ, խորը շունչ քաշել, արտաշնչել եւ նույն գործողությունը կրկնել երկրորդ անգամ։ Խորը շունչը կօգնի ձեզ կարգավորել ձեր  մտքերը, ազատվել լարվածությունից եւ բարելավել ինքնազգացողությունը։

6. Շատ հեղուկ օգտագործեք

Ձեր մարմինը կազմված է ջրից եւ մշտապես ջրի կարիք ունի։ Այսօր մարդիկ սովորաբար ջրի փոխարեն թեյ, սուրճ կամ գազավորված ըմպելիքներ են խմում։ Սակայն ուղեղը ջրի կարիք ունի եւ պետք է որքան հնարավոր է շատ ջուր խմել օրվա ընթացքում։ Այն օգնում է ձեզ հագեցնել ծարավն ու թարմություն զգալ։

7. Արժեւորեք ժամանակը

Անջատեք հեռուստացույցն ու համակարգիչը։ Հերթական հաղորդումը դիտելը ձեզ ոչինչ չի տա։ Այս ժամանակը կարելի է ծախսել նախասիրությունների, ինքնազարգացման, ընտանիքի անդամների հետ շփման կամ սպորտով զբաղվելու վրա։ Հեռակառավարման վահանակը գտնելու եւ հեռուստացույցն անջատելու համար ձեզ հարկավոր է ընդամենը 1 րոպե։

8. Ներշնչանքի աղբյուր գտեք ձեզ համար

Երբեմն մեզ ներշնչանքի աղբյուր է հարկավոր՝ նոր քայլեր կատարելու եւ նվաճումների հասնելու համար։ Ուստի, պետք է մշտապես ձեռքի տակ պահել ձեր սիրելի գիրքն ու անհրաժեշտության դեպքում մի քանի էջ ընթերցել։ Միգուցե հենց սա էլ բարձրացնի ձեր տրամադրությունը։

9. Թուլացեք

Մոտ 1 րոպե ոչինչ մի արեք, թույլ տվեք, որ ձեր մարմինն ու ուղեղ մոտ մեկ րոպե հանգստանան։ Փակեք աչքերը եւ հաճելի մի բանի մասին մտածեք։

10. Պայքարեք բացասական զգացողությունների դեմ

Ամեն անգամ երբ սկսում եք խղճալ ձեզ կամ բողոքել շրջապատի մարդկանցից, մի պահ կանգ առեք եւ մտածեք՝ ինչի համար կարող եք նրանց շնորհակալ լինել։ Եթե ինչ-որ մեկը նյարդայնացնում է ձեզ, պետք է մտածել նրա լավ ու դրական հատկանիշների մասին։ Մարդկային նման որակներ ունեն բոլորը. փորձեք գտնել դրանք։ Հիշեք, երջանիկ մարդիկ ավելի հեշտ ու թեթեւ են ապրում իրենց կյանքը

 

Աղբյուրը՝ Creu.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության