2019թ.-ի ամենաեկամտաբեր ֆիլմ է դարձել «Վրիժառուները. վերջնախաղ» ժապավենը, որը հեղինակներին բերել է 890 մն դոլար, հայտնում է Deadline-ը։
Ցանկի կազմման ընթացքում հաշվի են առնվել վարձույթում դրամարկղային մուտքերը, ինչպես նաեւ գովազդի վրա ծախսված գումարները եւ այլ գործոններ, որոնք կարող են ազդել եկամտի չափի վրա։
Երկրորդ տեղում Disney-ի «Սառցե սիրտը 2» մուլտֆիլմն է, որը 890 մլն դոլար է հավաքել գովազդի, արտադրություն եւ կինոթատրոններին հատկացումները (ԱՄՆ-ում կինոթատրոնները վերցնում են նախագծի եկամտի մոտավորապես կեսը) հանելուց հետո։ Երրորդ տեղում Disney-ի մեկ այլ նախագիծ է՝ «Առյուծ արքա» մուլտֆիլմի կինոադապտացիան, որը 580 մլն դոլար է հավաքել։
Ցանկի ստղեղծողները չորրորդ տեղը հատկացրել են «Ջոկերին» 437 մլն դոլարով, իսկ դրան հաջորդում է «Կապիտան Մարվել» կինոկոմիքսը 414 մլն դոլարով։
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
16:21, 26 ապրիլի
Մայամիի սեքսի թանգարանում բացվել է Հաջիմե Սորայամայի Desire Machines ցուցահանդեսը15:19, 26 ապրիլի
Սուպերմոդել Ժիզել Բունդխենը ոստիկանի հետ զրույցի ժամանակ արտասվել է14:11, 26 ապրիլի
Ջիմմի Քիմելը ծաղրել է Քանյե Ուեսթի՝ պոռնո հարթակ բացելու ծրագրերը13:31, 26 ապրիլի
Քանյե Ուեսթի նախկին ընկերուհին՝ Ջուլիա Ֆոքսը, խոստովանել է, որ ռեփերի հետ իր սիրավեպն իր բերանում «թթու հետհամ» է թողել12:20, 26 ապրիլի
Քայլի Ջենները հղի չէ Թիմոթի Շալամեից՝ չնայած սոցիալական ցանցերում տարածված լուրերին11:16, 26 ապրիլի
Սալմա Հայեկը կիսվել է իր եւ Ֆրանսուա-Անրի Պինոյի հարսանիքի ֆոտոշարքով10:18, 26 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ չի դիտել իր մասնակցությամբ «Ամերիկյան սարսափ պատմություն»-ը09:00, 26 ապրիլի
ԱՊՐԻԼԻ 26-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը22:19, 25 ապրիլի
Առնոլդ Շվարցենեգերը` Սիլվեստր Ստալոնեի յուրահատուկ ոճի որոշ նրբությունների մասին21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են