Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

«Johnnie Walker Cocktail» բարմենների մրցույթ Երեւանում (ֆոտոռեպորտաժ)

11:01, 23 նոյեմբերի

Երեւանի «Speakeasy Restaurant & Cocktail Bar»-ում նոյեմբերի 22-ին կայացավ «Johnnie Walker Cocktail» բարմենների մրցույթը։ Այն Հայաստանում անցկացվում էր առաջին անգամ՝ Բարմենների հայկական ասոցիացիայի եւ Johnnie Walker ապրանքանիշի նախաձեռնությամբ: Մրցույթն անցկացվեց 3 փուլով: Մասնակցում էին ավելի քան 100 բարմեններ, որոնցից կիսաեզրափակիչ անցան 20-ը, իսկ եզրափակիչ՝ 6-ը:

«Մասնակիցներից պահանջվում էր պատրաստել «speakeasy» ոճով եւ Johnnie Walker վիսկիների հիմքով կոկտեյլ, հագնել 1920-ականների ամերիկյան ոճին բնորոշ համազգեստ, կոկտեյլի ներկայացման ընթացքում ստեղծել 1920-ականների Ամերիկային համահունչ մթնոլորտ»,- մեզ հետ զրույցում ասաց Բարմենների հայկական ասոցիացիայի նախագահ Տիգրան Ավետիսյանը:


Նշենք, որ Տիգրան Ավետիսյանը նաեւ ժյուրիի անդամ էր: Ժյուրիի կազմում ընդգրկված էին նաեւ SPRING PR ընկերության համահիմնադիր Տաթեւիկ Սիմոնյանը եւ պրոդյուսեր, հաղորդավար Հակոբ Հակոբյանը: Եզրափակիչ դուրս եկած մասնակիցները՝ Նարեկ Բաղդասարյանը, Արմեն Մելիքյանը, Հրանտ Սահակյանը, Զորիկ Վարդանեսյանը, Արտին Դավթյանը եւ Մերուժան Պետրոսյանը, թեեւ փոքր-ինչ  հուզված էին, բայց հետաքրքիր եւ յուրօրինակ ձեւով մատուցեցին իրենց կոկտեյլները:


Յուրաքանչյուրն ինչ-որ չափով եւ ինչ-որ խորհրդանիշով ամերիկյան մթնոլորտ ստեղծեց: Ինչպես ժյուրին, այնպես էլ մյուս ներկաները գոհ էին եւ ծափերով ոգեւորում էին մասնակիցներին: «Բոլորի պատրաստած կոկտեյլներն էլ առանձնանում էին իրենց յուրահատկությամբ: Անկեղծ ասաց, նման միջոցառմանն առաջին անգամ էի մասնակցում որպես ժյուրի: Իմ կարծիքով՝ կարողացա ըստ արժանվույն, օբյեկտիվ գնահատել: Ներկայացվող կոկտեյլները գնահատում էինք հետեւյալ չափորոշիչներով. կոկտեյլի տեսքը, բույրը եւ համը, բարմենների ստեղծագործականությունը եւ համազգեստը, բանավոր ներկայացումը: Անկախ նրանից, թե ով կհաղթի, ասեմ, որ ինձ շատ դուր եկավ վերջին մասնակիցը՝ Մերուժան Պետրոսյանը, ով իր կերպարով, յուրահատուկ կոկտեյլով առանձնացավ: Նա իսկապես կարողացավ ամերիկյան շունչ ապահովել»,- ասաց ժյուրիի անդամներից Տաթեւ Սիմոնյանը:

Վերջապես հանդիսավարը հայտարարեց հաղթողի անունը. «Եվ այսպես, «Johnnie Walker Cocktail» մրցույթի հաղթողն է Մերուժան Պետրոսյանը»: Ներկաները բուռն ծափերով եւ բացականչություններով ողջունեցին հաղթողին:

«Նախ շնորհակալ եմ նախաձեռնողներին՝ այսպիսի միջոցառում կազմակերպելու համար: Ես արդեն երկրորդ անգամ եմ մասնակցում այսպիսի մրցույթի: Անկեղծ ասած՝ չէի սպասում, որ կհաղթեի, քանի որ շատ լավ մասնակիցներ կային: Ամեն ինչ արել էի, որ ամերիկյան մթնոլորտ ստեղծեի, ինչն ինձ մոտ ստացվեց: Կոկտեյլը կոչվում է «AntiSTRESS»: Ինչո՞ւ «AntiSTRESS». որովհետեւ 20-ականներին Ամերիկայում սկսեցին արգելել ալկոհոլ օգտագործել, իսկ մարդիկ այդ ժամանակ սթրեսի մեջ էին»,- ասաց Մերուժանը, ով ամերիկյան 20-ականների շունչը հաղորդել էր հետաքրքիր եւ ժյուրիի համար անսպասելի դետալներով. թեյնիկ, 1 դոլարանոցներ, իսկ ամենակարեւորն ու աչքի զարնողը նրա հետեւում դրված Ամերիկայի դրոշն էր:


«1920-ականներին Ամերիկայում թույլ չէին տալիս ալկոհոլ օգտագործել, մարդիկ այն թաքուն էին օգտագործում, օրինակ, թեյնիկի մեջ էին ավելացնում եւ այդպես թեյ էին մատուցում»,- նշեց Մերուժանը:

Իսկ 1 դոլարանոցները սկուտեղի վրա կոկտեյլի հետ Մերուժանը մատուցեց ժյուրիին՝ կեսկատակ-կեսլուրջ ասելով. «Սա էլ որպես կաշառք»: «Johnnie Walker Cocktail» մրցույթի հաղթողը` լավագույնը ճանաչված բարմենը, որպես մրցանակ ստացավ 2014 թվականի հոկտեմբերի 1-4-ը Մոսկվայում կայանալիք Moscow Bar Show-ի մասնակցության ուղեգիր: Հյուրանոցի, Երեւան-Մոսկվա-Երեւան չվերթի, ինչպես նաեւ ընթացիկ ծախսերը կհոգա Johnnie Walker ապրանքանիշը:

Մելինե Տոնոյան

Լուսանկարները՝ Արսեն Սարգսյանի


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում




Տպել    |  In English

  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել