«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Հակառակ Քանյե Ուեսթի հետ պայմանագրի խզմանը՝ Adidas-ը կշարունակի թողարկել Yeezy-ին

23:13, 10 նոյեմբերի

Հակառակ ռեփ կատարող Քանյե Ուեսթի հետ պայմանագրի խզմանը՝ Adidas-ը հայտարարել է, որ մտադիր է շարունակել օգտագործել նրա հետ  գործարկված Yeezy շարքի դիզայնները։ Այս մասին հայտնում է The Business of Fashion-ը՝ վկայակոչելով ընկերության ֆինանսական տնօրեն Harm Ohlmeyer-ին։

Ապրանքանիշին են պատկանում մտավոր սեփականության իրավունքները, գույները եւ դիզայնը համագործակցային գծից, սակայն Adidas-ը Yeezy ապրանքանիշի սեփականատերը չի հանդիսանում. այն պատկանում է Քանյեին: Օլմեյերը նշել է նաեւ, որ նոր արտադրված տարբերակները, ամենայն հավանականությամբ, շուկա դուրս կգան արդեն 2023 թվականին:

Այժմ ընկերությունը որոշում է, թե ինչպես վարվել Adidas-ի եւ Yeezy-ի համագործակցության արդյունքում արդեն իսկ արտադրված իրերի հետ: Ապրանքանիշը ակնկալում է 2023 թվականի ընթացքում խնայել 300 միլիոն եվրո՝ հոնորարներից եւ մարքեթինգային վճարումներից, որոնք նախկինում նախատեսված են եղել Ուեսթի համար։

Լուսանկարը՝ Facebook


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել