Մեր տունը մեր ամրո՞ցն է: Թե՞ ապահով ապաստարանը։ Թե՞ ստեղծագործական հարթակը: Յուրաքանչյուր ոք ազատ է ընտրելու իր տարբերակը: Սակայն 1995 թվականից Փարիզը թելադրում է տան կահավորման նորաձեւությունը:
Maison & Objet-ը բացառիկ դիզայներական գաղափարների միջազգային ցուցահանդես է, որն անցկացվում է տարին երկու անգամ՝ հունվարին եւ սեպտեմբերին։ Համաճարակի ժամանակ նախագիծն անցավ առցանց ցուցահանդեսի ձեւաչափի, եւ այս ձմեռ այն վերջապես վերադարձավ փարիզյան պատկերասրահներ: Էքսպոզիցիան ավանդաբար բաժանված է 7 հիմնական բլոկների։ Դրանք են․
Անցած հունվարը նշանավորվեց հնչեղ եւ քնքուշ՝ «Take care» (հոգ տանել) թեմայով։ Մեզնից յուրաքանչյուրը, իհարկե, քնքուշ վերաբերմունքի կարիք ունի նրանցից, ում հետ ապրում ենք նույն հարկի տակ, եւ նույնիսկ նրանցից, ովքեր պարզապես հանդիպում են մեր ճանապարհին: Այնպես էլ մեր տները՝ բոլոր դետալներով ուշադրություն են պահանջում: Էլ չենք խոսում մեզ շրջապատող բնության մասին, որը գոռում է, թե որքան խոհեմ պետք է լինենք։ «Հոգ տաչ» կոչը ստեղծողի՞ն, թե՞ հեռուստադիտողին։
Առաջինները խոսելու հնարավորություն ունեցան, իսկ այսօր հրավիրում ենք ձեզ դիտելու, թե ինչպես են ժամանակակից դիզայներները մեկնաբանել այս թեման։ Ի՞նչ են նրանք հաղորդել հանդիսատեսին: Ո՞ր փիլիսոփայությունն է հաղթել այս տարի:
Ստեղծագործողների մեծ մասի համար սովորական դարձան բիոնիկ կառուցվածքները՝ վերցված բնությունից եւ հակում վերամշակված նյութերի օգտագործման նկատմամբ: Rousee արհեստանոցը ներկայացրել է կերամիկական արտադրանք՝ հորտենզիայի ծաղկաբույլերի նման, Ալբերտո Վելեսի հավաքածուից ցուցահանդես հասավ ծղոտե մարկետիայից, շագրենից եւ բրոնզից պատրաստված սեղան։ L’Arte nel pozzo-ն հարգանքի տուրք մատուցեց Survival International նախագծին (աջակցում է բնիկ ժողովուրդներին եւ նրանց մշակույթին) իր մոդուլային ծաղկամանների հավաքածուով, որը ոգեշնչված է մարմնին նկարչության պատկերավոր ավանդույթից:
Տունը ոչ միայն պատերի ներսի տարածությունն է, այլ նաեւ դրանից դուրս գտնվող գոտիներն են։
Փողոցային կահույքի եւ աքսեսուարների հավաքածու, որը նախագծվել է Քրիստոֆեր Պիյեի եւ Studiopepe-ի կողմից
Հետաքրքիր է նշել, որ ձեւիկառուցվածքի հարցում Maison & Objet 2023-ում գերակշռում են մինիմալիզմը, ձգողականությունը դեպի ավանգարդ կոմպոզիցիաներ եւ ար-բրյուտի: Ժան-Շառլ Կաստելբաժակի սյուրռեալիստական ցուցահանդեսը ցույց է տալիս հեղինակի կողմից մանկության հիշողությունների վրա հիմնված իրերի մի ամբողջ աշխարհ։ Նրա արվեստի առարկաները սավառնում են անցյալի եւ ապագայի, ամբողջականության եւ փլուզման, իրականության եւ հորինվածքի միջեւ:
Gien, Ժան-Շառլ Կաստելբաժակ
Maison & Objet-ի տարվա լավագույն դիզայներ է ճանաչվել անկախ հեղինակ Ռաֆայել Նավոն: Նա ստեղծել է Փարիզի National des Arts & Métiers հյուրանոցի սենսացիոն ինտերիերը, իրականացրել է Կաննի Belle Plage հյուրանոցի պարամետրային դիզայնը եւ նախագծել է կահույքի հավաքածու Roche Bobois-ի եւ Loro Piana-ի համար: Նավոն առավելագույն ուշադրությամբ է մոտենում ցանկացած տարածքի կազմակերպմանը եւ, հետեւաբար, չի վստահում միտումներին: Դիզայները նախընտրում է ինքնուրույն մտածել ինտերիերի ամեն մի փոքր դետալի մասին՝ ստեղծելով իր գաղափարին համապատասխան եզակի դեկորի իրեր: Maison & Objet ցուցահանդեսում Ռաֆայել Նավոն ներկայացրել է The Apothem Lounge-ը` «տեսողական հույզերով» հագեցած ինստալյացիան: Լույսի եւ տեքստուրաների հետ խաղը Նավոյին հնարավորություն տվեց ստեղծել հանգստի գոտի՝ ցուցահանդեսի իրարանցման մեջ։
Ավարտելով դեկորատիվ եւ կիրառական դիզայնի ոլորտում պաշտամունքային իրադարձության մասին պատմությունը՝ ժպտալու ցանկություն է առաջանում դրա ֆրանսիական համատեքստում։ Փաստն այն է, որ 70-ականներին Ժորժ Պոմպիդուն, լինելով Ֆրանսիայի նախագահ, վերստեղծեց ավանդույթը, ըստ որի յուրաքանչյուր կառավարիչ ուներ իր սիրելիները ճարտարապետներին եւ դիզայներներին։ 70-ականներին Ժորժ Պոմպիդուի հովանավորությամբ Պիեռ Պաուլինը վերաիմաստավորեց Ելիսեյան դաշտերի ինտերիերը, այսպիսով ազդարարվեց նոր պատմության սկիզբը կիրառական դիզայնի աշխարհում: Էմանուել Մակրոնն այս սեզոնին կրկին իր ձայնը տվեց դիզայներ Թիերի Լեմերին, եւ ցուցահանդեսի այցելուները կարող էին ուսումնասիրել եւ գնել կահույք նույն հավաքածուից, որը կահավորել էր Ելիսեյան պալատը:
Տիերի Լեմերի հավաքածուն
Վերը նշվածներից միայն մի քանիսն են մասնակցել ցուցահանդեսին: Թե որքանով է դիզայներներին հաջողվել արտացոլել «հոգ տանելու» թեման, դատելու են հեռուստադիտողները եւ արվեստասեր հասարակությունը։ Բայց մի բան պարզ է. բարձր դիզայնը գնալով ավելի ու ավելի է ձգտում սեփականատիրոջ շուրջ ստեղծել հոգածության գոտի. դրա մասին են վկայում փափուկ կառուցվածքները, խլացված կամ տաք երանգները եւ բնական նյութերը:
Maison & Objet-ը հեռուստադիտողին սովորեցնում է, որ տունը ուժի վայր է: Եվ միշտ ավելի արդյունավետ է ընկերական, բարձրորակ ինտերիերը։
Դարյա Պլակսիեւա
Լուսնակարները՝ Inex-magazine.ru
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
23:18, 6 մայիսի
Daily Express-ը՝ Կիմ Չեն Ընի սեռական կյանքի մասին. 25 կույսերից բաղկացած «Հաճույքների ջոկատ» եւ ուղեկցորդուհիներով լի գնացք22:20, 6 մայիսի
Իտալական ծովափնյա քաղաքը նախատեսում է «մերկ» հարսանիքներ կազմակերպել20:33, 6 մայիսի
Snob. Դիլիջանը, թերեւս, Հայաստանի ամենահանգիստ քաղաքն է19:46, 6 մայիսի
«Imperial Orchestra»-ն Երեւանին զգացմունքների կայսրություն կնվիրի16:25, 6 մայիսի
Պիեռ Յովանովիչը եւ Քրիստիան Լուբուտենը ստեղծել են Red-Bottom աթոռների յուրահատուկ հավաքածու15:06, 6 մայիսի
Քորթնի Քարդաշյանը խոստովանել է, որ ծննդաբերությունից երեք ամիս անց «պատրաստ չի եղել» կիպ զգեստով ֆոտոշարքին14:20, 6 մայիսի
Զենդայան, Ջենիֆեր Լոպեսը եւ Սիեննա Միլլերը՝ Met Gala-ին ընդառաջ կազմակերպված ընթրիքին13:55, 6 մայիսի
Միխայիլ Գալուստյանը 14 կգ նիհարել է՝ հրաժարվելով խորովածից13:16, 6 մայիսի
Նիկոլաս Քեյջի որդուն մեղադրել են սեփական մորը ծեծելու մեջ12:33, 6 մայիսի
Իտալացի մոդելը պնդում է, որ իրեն հեռացրել են 2024 թ-ի Met Gala-ում աշխատանքից, քանի որ ինքն արտաքնապես գերազանցել է Քայլի Ջեններին11:23, 6 մայիսի
Բեյոնսեն ցուցադրել է իր համարձակ կերպարը՝ մերկացնելով հետույքը10:59, 6 մայիսի
Մադոննան պատմություն է կերտում՝ Ռիոյում իր վերջին համերգին ներգրավելով 1,6 միլիոն երկրպագուների