Կորեական կոսմետիկան արագորեն նվաճում է հայկական շուկան։ Եվ խոսքը միայն դրա առկայության մասին չէ․ մաշկի խնամքի համար նախատեսված կորեական շատ կոսմետիկ միջոցներ թանկ չեն՝ 3000-ից 25 հազար դրամ արժեն, բայց ամենակարեւորը դրանց արդյունավետությունն է։ Արեւմտյան բյութի-ինֆլուենսերների մեծ մասն ընդունում է, որ K-beauty-ն շատ ավելի առաջադեմ է, քան դրա արեւմտյան տարբերակները: Բացի այդ, կորեացիները դարեր շարունակ իրենց կոսմետիկայի մեջ օգտագործում են այնպիսի բաղադրիչներ, որոնք իրենց արեւմտյան գործընկերները նոր են սկսել ուշադրություն դարձնել: Միեւնույն ժամանակ, եթե, օրինակ, կորեական քսուքների եւ տոնիկների մեջ դրանց կոնցենտրացիան շատ ավելի բարձր է, ապա արեւմտյան տարբերակներում այն շատ ավելի ցածր է, բայց ապրանքն ինքնին 2-3 անգամ ավելի թանկ արժե։
Ո՞րն է K-beauty-ի եւ արեւմտյան կոսմետիկ միջոցների միջեւ հիմնական տարբերությունը․
Կորեացի կանայք հայտնի են իրենց անթերի մաշկով։ Շատերը կարծում են, որ դա, պարզապես, լավ գեների շնորհիվ է, բայց իրականում ամեն ինչ նրանց մաշկի խնամքի ռեժիմի մեջ է: Ապրանքների բաղադրիչներից մինչեւ փաթեթավորում, մոտեցում եւ, նույնիսկ, նշանակում՝ K-beauty-ն շատ առումներով տարբերվում է արեւմտյան մաշկի խնամքից:
Արեւմտյան մաշկի խնամքը, սովորաբար, կենտրոնացած է ծերացման դեմ, իսկ K-beauty-ն երկխոսություն է մաշկի հետ․ այն ուսումնասիրում է ձեր մաշկի կարիքներն՝ ամբողջական մոտեցմամբ: K-beauty-ի առաջնահերթությունը մաշկի առողջության պահպանումն է, մինչդեռ արեւմտյան գեղեցկությունը կենտրոնանում է խնդիրների լուծման վրա:
«Կորեական արտադրանքը հպարտանում է նրանով, որ ստեղծում է խոնավեցված, փայլուն մաշկ՝ կենտրոնանալով մաշկը սնուցելու վրա եւ, որպես կանեն, խուսափելով այն բաղադրիչներից, որոնք կարող են չորացնել կամ գրգռել մաշկը», - ասում է Union Square Laser Dermatology սերտիֆիկացված մաշկաբան դոկտոր Յու Քլեր Չանգը:
Այսպիսով, 15-20% կամ ավելի գլիկոլաթթվի փոխարեն (որը կարելի է տեսնել Drunk Elephant-ի եւ The Ordinary-ի նման ապրանքանիշերի բանաձեւերում), K-beauty արտադրանքները կարող են պարունակել ընդամենը 4%:
K-beauty ապրանքանիշերը հաճախ օգտագործում են նաեւ ակտիվ բաղադրիչների հավելումներ, որոնք նախատեսված են ավելի մեղմ եւ կայուն այլընտրանք լինելու համար: Դրա օրինակներ են բետասալիցիլատը եւ ուռենու կեղեւի էքստրակտը․ երկու բաղադրիչներ, որոնք, սովորաբար, K-beauty-ում օգտագործվում են սալիցիլաթթվի փոխարեն:
Սա չի նշանակում, որ K-beauty-ն ավելի քիչ արդյունավետ է մաշկային խնդիրների դեպքում: Նախ, դա թյուր կարծիք է, որ թթուների եւ նմանատիպ հումքի ավելի բարձր տոկոսը միշտ ավելի լավ է:
«Մենք սկսում ենք նկատել, որ ագրեսիվ ակտիվ բաղադրիչների տոկոսը, ինչպիսիք են թթուները, գնալով ավելի է բարձրանում»,-նշում է քիմիկոս Վիկտորիա Ֆուն: «Մինչդեռ կարեւոր է ստանալ ճիշտ կենտրոնացում, յուրաքանչյուր ակտիվ հումք ունի իր շեմը: Որքան շատ մոտենաք (կամ գերազանցեք) այդ շեմին, այնքան ավելի հավանական է, որ մաշկը կգրգռվի»։
K-Beauty-ն ակտիվ բաղադրիչների բարակ, թեթեւ շերտ է՝ ներսից խոնավ, փայլուն տեսք ստանալու համար, միաժամանակ կանխում է շրջակա միջավայրի գործոնները՝ աղտոտվածության եւ ուլտրամանուշակագույն ճառագայթների վնասը:
K-beauty-ն կենտրոնանում է մաշկը հանգստացնելու եւ սնուցելու վրա՝ ապահովելով պատշաճ խոնավացում, փայլ եւ պաշտպանություն, մինչդեռ արեւմտյան կոսմետիկան ավելի շատ կենտրոնանում է շերտազատման վրա:
K-beauty-ն ավելի նուրբ մոտեցում է ցուցաբերում՝ ավելի քիչ կենտրոնանալով սկրաբների, ռետինոլների եւ կոպիտ թթուների վրա: Կորեական կոսմետիկայի յուրաքանչյուր ապրանք ծառայում է որոշակի նպատակի: Այն նախագծված է մաշկին նրբորեն կամ թեթեւակի հարվածներով քսելու, կամ էլ՝ մերսելու համար:
Խորը խոնավեցում
Կորեացիները տարված են խոնավացումով։ Նրանք ցանկանում են, որ մաշկը լինի ամուր եւ փափուկ: Երբ մաշկը պատշաճ կերպով խոնավանում եւ փայլում է, կնճիռներն ու բարակ գծերը դառնում են ավելի քիչ տեսանելի:
SPF
K-beauty ապրանքանիշերը շատ լուրջ են վերաբերվում ուլտրամանուշակագույն ճառագայթման դեմ պաշտպանությանը, այդ իսկ պատճառով մաշկի խնամքի այս միջոցները պարտադիր են: Արեւապաշտպան քսուքների կրոնական օգտագործման շնորհիվ կորեացիները բարձր են գնահատում գեղեցիկ մաշկը: Սա պատմական նախապատվություն է, որն արտացոլում է դասերի միջեւ եղած տարբերությունները:
Չնայած փայլեցնող միջոցները սպիտակեցնող նյութեր չեն պարունակում, դրանք պարունակում են այնպիսի բաղադրիչներ, ինչպիսիք են նիասինամիդը եւ գլուտատիոնը, որոնք հարթեցնում են մաշկի երանգը և ազատվում արեւի բծերից:
Բաղադրիչներ եւ բանաձեւեր
K-beauty-ն կենտրոնանում է նորարարական եւ օրիգինալ բաղադրիչների եւ տեխնոլոգիաների օգտագործման վրա, որպեսզի նոր ապրանքներն առանձնանան շուկայում: Գոյություն ունի «հավերժական բաղադրիչներին» հարգելու մշակույթ․ այդ բաղադրիչներից են հիալուրոնաթթուն, թաղանթի արմատի էքստրակտը եւ ժենշենը:
Մաշկի խնամք VS դրմահարդարում
Արեւմտյան կոսմետիկան հակված է կենտրոնանալ դիմահարդարման վրա՝ թերությունները թաքցնելու համար, մինչդեռ կորեական փիլիսոփայությունն այն է, որ գեղեցկությունը սկսվում է հիանալի մաշկից: Կորեական արտադրանքները ուղղված են մաշկի խնամքին, որպեսզի բուժեն հիմքում ընկած խնդիրները, այլ ոչ թե թաքցնեն դրանք:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են19:27, 25 ապրիլի
Ասիայի ամենահարուստ մարդու որդին շրջում է 1 միլիոն դոլար արժողությամբ Ferrari-ով՝ անվտանգության շարասյան ուղեկցությամբ16:36, 25 ապրիլի
Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով15:22, 25 ապրիլի
Ջենիֆեր Լոպեսը ցուցադրել է Hermes-ի հազվագյուտ Birkin պայուսակը, որն արժե ավելի քան 400,000 դոլար15:05, 25 ապրիլի
Ջազի միջազգային օրը՝ Երեւանում14:55, 25 ապրիլի
Էդի Մերֆիի առաջիկա ֆիլմերից մեկը հետաքննության կենտրոնում է հայտնվել նկարահանման հրապարակում տեղի ունեցած խնդիրների պատճառով14:36, 25 ապրիլի
Իրինա Շեյքը նոր տղամարդ է փնտրում13:15, 25 ապրիլի
Լիլիթ Հովհաննիսյանը հայտնել է, որ իր վերջին տեսահոլովակի զգեստն ինքն է հեղինակել (ֆոտո)12:41, 25 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ իր մասին որոշ լուրեր իրականում համապատասխանում են իրականությանը12:10, 25 ապրիլի
Քանյե Ուեսթը մտածում է մեծահասակների համար Yeezy Porn հարթակ ստեղծելու մասին11:30, 25 ապրիլի
Ջո Մանգանիելոն խոսել է Հայոց ցեղասպանությունից փրկված իր մեծ տատի մասին