Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Երկու հայ հայտնվել են Forbes-ի «30-ից 30» վարկանիշի լոնգ-լիսթում

10:56, 27 ապրիլի

Երկու հայ հայտնվել են Forbes-ի «30-ից 30» վարկանիշի լոնգ-լիսթում։ 100 հավակնորդներից բաղկացած լոնգ-լիսթը կազմել են վարկանիշի փորձագետների օգնությամբ․ ձեռնարկատերեր, կառավարիչներ, ներդրողներ, խորհրդատուներ, որոնք  ոլորտում որոշակի կշիռ ունեն: Ցուցակում ընդգրկված էին մի քանի տասնյակ դիմորդներ, ովքեր արձագանքել էին Forbes-ի կոչին՝ նախագծին մասնակցելու հայտ լրացնելու եւ ուղարկելու համար։

Լոնգ-լիսթի ձեւավորումից հետո ժյուրին, փորձագիտական ​​խորհուրդը (այն ներառում է 3-5 մասնագետ յուրաքանչյուր անվանակարգում) եւ խմբագիրները, հաշվի առնելով Forbes-ի կայքում ընթերցողների քվեարկության արդյունքները, կընտրեն մինչեւ 30 տարեկան 30 ամենահեռանկարային ռուսներին․ երեք դափնեկիր տասը անվանակարգերում: Լավագույն 30 անունները կհրապարակվեն Forbes-ի հունիսյան համարում։

Թեկնածուներից մեկը 26-ամյա ստենդ-ափ կատակերգու Անդրեյ Հայրապետովն է։ Հրապարակման համաձայն՝ նա երիտասարդ «ինդի-կատակերգու է». նա լեյբլների կամ ստենդ-ափ ակումբների անդամ չէ։ Չնայած դրան, նրա մենահամերգները՝ 2021 թվականին միանգամից երեքը, ընդհանուր առմամբ հավաքել են մոտ 3 միլիոն դիտում։ Անդրեյն ամբողջ 2022 թվականն անցկացրել է հյուրախաղերում՝ սկզբում Ռուսաստանում, իսկ հետո ելույթ է ունեցել Հայաստանում, Ղազախստանում եւ Ղրղզստանում։

айрапетов.jpg (68 KB)

Անդրեյը մեծացել է Պերմի երկրամասի Չերնուշկա փոքրիկ քաղաքում՝ ցածր եկամուտ ունեցող ընտանիքում. նրա հումորը կառուցված էր աղքատության եւ ինքնախղճահարության վրա: Ամենահայտնի մեկնաբանությունը նրա տեսանյութերի տակ՝ «Ինչքան լաց եղավ, որ մենք ծիծաղեցինք»։ Այժմ կատակերգուն փորձում է հեռանալ ինքն իրեն խղճացող տղայի կերպարից։

2023 թվականին Հայրապետովն արդեն հայտարարել է մի քանի երկրներով եւս մեկ լայնածավալ շրջագայության մասին։ Նրա համերգներին սոլդ-աութ է, իսկ վերջին մենահամերգը՝ «Երջանիկ մարդը» 2022 թվականի դեկտեմբերից ի վեր չորս ամսում հավաքել է ավելի քան 1,3 միլիոն դիտում, չնայած այն բանին, որ այն հրապարակվել է կատակերգուի անձնական ալիքում, որին մոտ 92,000 մարդ է բաժանորդագրված։

Տեսագրող եւ մոնտաժող Վիտալի Ավանեսովը, ով ավելի հայտնի է որպես th32nd, ծնվել է Չելյաբինսկում։ Որպես Հարավային Ուրալի պետական ​​համալսարանի ուսանող՝ աշխատել է որպես դիջեյ։ Իսկ հետո անցել վիդեո խմբագրման:

аванесов.jpg (56 KB)

Ավանեսովը բլոգեր եւ հեռուստահաղորդավար Նաստյա Իվլեեւայի համար ստեղծել է առաջին նշանավոր տեսանյութերը 2020 թվականին։ Ինչպես հիշել է Քսյուշա Սմոն՝ Իվլեեւայի ոճաբան ու Forbes-ի «30-ից 30» վարկանիշի հաղթողը «Նորաձեւություն եւ դիզայն» անվանակարգում 2021 թվականին, համագործակցության մեկնարկի պահին Ավանեսովը հայտնի չէր, նա չուներ «մեծ քեյսեր»։ Բայց նրա ֆիրմային ոճը թվում էր «next big thing», - գրել է Սմոն:

Ավանեսովը նորաձեւության ոլորտի ներկայացուցիչների ուշադրությունը գրավել է 2021թ.-ին։ Այնուհետեւ նա նկարահանել եւ մոնտաժել է մի տեսահոլովակ Vogue Russia ամսագրի համար 2000-ականներից ոգեշնչված նորաձեւության մասին։ Դրանում մոդելը շրջում էր Մոսկվայում, կոշիկները, պայուսակները եւ հագուստը փոխվել են երաժշտության ներքո։ Աշխատանքն ակնթարթորեն վիրուսային է դարձել՝ Instagram-ում հավաքելով ավելի քան 2 միլիոն դիտում։

2022 թվականին Ավանեսովը նմանատիպ տեսահոլովակ է ստեղծել հագուստի Zara ապրանքանիշի համար։ Դրան հաջորդել են այլ օտարերկրյա հաճախորդների պատվերներ՝ շքեղ հագուստի հարթակ Farfetch, ֆրանսիական Maje ապրանքանիշ եւ այլն: 2023 թվականին th32rd-ը գովազդային տեսահոլովակ նկարահանեց ֆրանսիական պրեմիում դասի Jean Paul Gaultier-ի համար։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել