Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Երկու հայ հայտնվել են Forbes-ի «30-ից 30» վարկանիշի լոնգ-լիսթում

10:56, 27 ապրիլի

Երկու հայ հայտնվել են Forbes-ի «30-ից 30» վարկանիշի լոնգ-լիսթում։ 100 հավակնորդներից բաղկացած լոնգ-լիսթը կազմել են վարկանիշի փորձագետների օգնությամբ․ ձեռնարկատերեր, կառավարիչներ, ներդրողներ, խորհրդատուներ, որոնք  ոլորտում որոշակի կշիռ ունեն: Ցուցակում ընդգրկված էին մի քանի տասնյակ դիմորդներ, ովքեր արձագանքել էին Forbes-ի կոչին՝ նախագծին մասնակցելու հայտ լրացնելու եւ ուղարկելու համար։

Լոնգ-լիսթի ձեւավորումից հետո ժյուրին, փորձագիտական ​​խորհուրդը (այն ներառում է 3-5 մասնագետ յուրաքանչյուր անվանակարգում) եւ խմբագիրները, հաշվի առնելով Forbes-ի կայքում ընթերցողների քվեարկության արդյունքները, կընտրեն մինչեւ 30 տարեկան 30 ամենահեռանկարային ռուսներին․ երեք դափնեկիր տասը անվանակարգերում: Լավագույն 30 անունները կհրապարակվեն Forbes-ի հունիսյան համարում։

Թեկնածուներից մեկը 26-ամյա ստենդ-ափ կատակերգու Անդրեյ Հայրապետովն է։ Հրապարակման համաձայն՝ նա երիտասարդ «ինդի-կատակերգու է». նա լեյբլների կամ ստենդ-ափ ակումբների անդամ չէ։ Չնայած դրան, նրա մենահամերգները՝ 2021 թվականին միանգամից երեքը, ընդհանուր առմամբ հավաքել են մոտ 3 միլիոն դիտում։ Անդրեյն ամբողջ 2022 թվականն անցկացրել է հյուրախաղերում՝ սկզբում Ռուսաստանում, իսկ հետո ելույթ է ունեցել Հայաստանում, Ղազախստանում եւ Ղրղզստանում։

айрапетов.jpg (68 KB)

Անդրեյը մեծացել է Պերմի երկրամասի Չերնուշկա փոքրիկ քաղաքում՝ ցածր եկամուտ ունեցող ընտանիքում. նրա հումորը կառուցված էր աղքատության եւ ինքնախղճահարության վրա: Ամենահայտնի մեկնաբանությունը նրա տեսանյութերի տակ՝ «Ինչքան լաց եղավ, որ մենք ծիծաղեցինք»։ Այժմ կատակերգուն փորձում է հեռանալ ինքն իրեն խղճացող տղայի կերպարից։

2023 թվականին Հայրապետովն արդեն հայտարարել է մի քանի երկրներով եւս մեկ լայնածավալ շրջագայության մասին։ Նրա համերգներին սոլդ-աութ է, իսկ վերջին մենահամերգը՝ «Երջանիկ մարդը» 2022 թվականի դեկտեմբերից ի վեր չորս ամսում հավաքել է ավելի քան 1,3 միլիոն դիտում, չնայած այն բանին, որ այն հրապարակվել է կատակերգուի անձնական ալիքում, որին մոտ 92,000 մարդ է բաժանորդագրված։

Տեսագրող եւ մոնտաժող Վիտալի Ավանեսովը, ով ավելի հայտնի է որպես th32nd, ծնվել է Չելյաբինսկում։ Որպես Հարավային Ուրալի պետական ​​համալսարանի ուսանող՝ աշխատել է որպես դիջեյ։ Իսկ հետո անցել վիդեո խմբագրման:

аванесов.jpg (56 KB)

Ավանեսովը բլոգեր եւ հեռուստահաղորդավար Նաստյա Իվլեեւայի համար ստեղծել է առաջին նշանավոր տեսանյութերը 2020 թվականին։ Ինչպես հիշել է Քսյուշա Սմոն՝ Իվլեեւայի ոճաբան ու Forbes-ի «30-ից 30» վարկանիշի հաղթողը «Նորաձեւություն եւ դիզայն» անվանակարգում 2021 թվականին, համագործակցության մեկնարկի պահին Ավանեսովը հայտնի չէր, նա չուներ «մեծ քեյսեր»։ Բայց նրա ֆիրմային ոճը թվում էր «next big thing», - գրել է Սմոն:

Ավանեսովը նորաձեւության ոլորտի ներկայացուցիչների ուշադրությունը գրավել է 2021թ.-ին։ Այնուհետեւ նա նկարահանել եւ մոնտաժել է մի տեսահոլովակ Vogue Russia ամսագրի համար 2000-ականներից ոգեշնչված նորաձեւության մասին։ Դրանում մոդելը շրջում էր Մոսկվայում, կոշիկները, պայուսակները եւ հագուստը փոխվել են երաժշտության ներքո։ Աշխատանքն ակնթարթորեն վիրուսային է դարձել՝ Instagram-ում հավաքելով ավելի քան 2 միլիոն դիտում։

2022 թվականին Ավանեսովը նմանատիպ տեսահոլովակ է ստեղծել հագուստի Zara ապրանքանիշի համար։ Դրան հաջորդել են այլ օտարերկրյա հաճախորդների պատվերներ՝ շքեղ հագուստի հարթակ Farfetch, ֆրանսիական Maje ապրանքանիշ եւ այլն: 2023 թվականին th32rd-ը գովազդային տեսահոլովակ նկարահանեց ֆրանսիական պրեմիում դասի Jean Paul Gaultier-ի համար։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել