Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Համասյանի ու Ռիք Ռոզատոյի երաժշտությունը՝ ARARAT-ի լեգենդար համի ու Ձիթողցյանի կտավների ուղեկցությամբ

ՇոկTok. «Մարդիկ ինձ են օգնում. ես եմ որոշում օգնել ընտանիքների, թե`ոչ». Տարոն Սարգսյան

Ֆրանսիական շքեղություն՝ փարիզյան շնչով. Les Nereides զարդերը՝ 6 տարի Երեւանում

Stylish Faces․ Հասմիկ Կարապետյանը՝ իր համար արված խենթ քայլերի, երկրպագուների հանդեպ ամուսնու վերաբերմունքի եւ այլ թեմաների շուրջ

«Վարձով ընտանիք». նոր հումորային նախագիծ` Մարջան Ավետիսյանի, Էմմա Սապունջյանի, Լեւոն Հախվերդյանի մասնակցությամբ

«Լեռները կհիշեն». ինչպես են ընթանում նոր հեռուստասերիալի նկարահանումները

Դոնի Ռոստովից մինչեւ Նյու Յորք. Մարգարիտա Սահաջյանի ուղին դեպի հաջողություն

19:40, 29 մայիսի

Հայկական ծագումով մոդել, ինֆլուենսեր եւ հասարակական գործիչ Մարգարիտա Սահաջյանը քիչ բարձունքների չի հասել։ Նա երկրորդ տարին անընդմեջ հրավիրվում է Կաննի հեղինակավոր կինոփառատոնին։ Բրենդների ցանկը, որոնց հետ նա համագործակցել է, ներառում է՝ Valentino, Maison Francis Kurkdjian, Laura Mercier, APM Monaco: Հայտնի ապրանքանիշերի ցանկը գրեթե անվերջ է։

Մարգարիտա Սահաջյանը, որը համացանցում ավելի հայտնի է որպես @margo_sah, ունի ավելի քան կես միլիոն հետեւորդ սոցցանցերում։ Աղջիկը հրապարակում է առօրյայի, ճանապարհորդության, երեկույթների, գալա ընթրիքների մասին կոնտենտ։ Այս ամենը մեզ ծանոթ սցենարներ են, որոնք ներկայացված են հեշտ հասկանալի ձեւով։ Գրեթե բոլորը կարող են իրենց կյանքի մեկ կամ երկու դրվագ գտնել Մարգարիտայի հրապարակումներում։

Ինֆլուենսերի առաջին գրառումը թվագրվում է 2015թ.-ին՝ գրեթե 10 տարի առաջ: Աղջիկն այդ ժամանակ նույնիսկ չէր էլ կասկածում, որ սոցիալական ցանցերը կարող են մշտական ​​եկամտի աղբյուր դառնալ։

«Ես ծնվել եմ Դոնի Ռոստովում։ Այնտեղ էլ ավարտել է միջնակարգ դպրոցը, ստացել իրավագիտության բակալավրի աստիճան։ ԱՄՆ-ում ստացել է մագիստրոսի կոչում եւ հանձնել «իրավաբանական քննություն»։ Ես կարող եմ փաստաբան աշխատել, բայց միշտ սիրել եմ մոդելինգն ու սոցիալական ցանցերը»,- NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում կիսվել է նա։

Ի տարբերություն սփյուռքահայ այլ հայրենակիցների, Մարգարիտայի սոցիալական էջերն այնքան էլ հայտնի չեն «հայկական շրջանակում», երեւի նրան որպես «յուրային» չեն ճանաչում։ Աղջկա գեղեցկությունը բավականին ոչ ստանդարտ է ԱՄՆ-ի եւ Եվրոպայի համար։ Այնուամենայնիվ, այն համապատասխանում է մոդելի տվյալներին։ Հայի գենը մատնում են մեծ աչքերը եւ «ռեհանի նման մազերը» (հղում Սայաթ-Նովայի ստեղծագործությանը - խմբ.):

«Հայաստանում շատ բարեկամներ չունենք։ Հիմնականում նրանք բոլորն ապրում են Ռուսաստանում՝ Ռոստովում։ Մենք ունենք մեր սեփական սփյուռքը… Մենք հազվադեպ ենք ճանապարհորդում: Սակայն կապը զգացվեց 44-օրյա պատերազմից հետո։ Մենք բոլորս հավաքվեցինք, սկսեցինք մասնակցել երկրի կյանքին, ավելի հաճախ այցելել այնտեղ», - ընդգծել է Մարգարիտան։

Հատկանշական է, որ հերոսուհին պատմական հայրենիք կատարած իր վերջին այցից ստացած տպավորությունների մասին խոսելիս չի նշել ժամանցի վայրեր՝ սրճարաններ, բարեր, ռեստորաններ, որոնք հաճախ գովաբանվում են սփյուռքի կողմից։ Նա հիացմունքով նկարագրել է իր արշավները դեպի Լոռի եւ Ջերմուկ։ Սահակյանի խոսքով՝ արշավն իր սիրելի զբաղմունքն է։ Դա նկատելի է նաեւ սոցիալական ցանցերում նրա գրառումներում.

Մեր այսօրվա հերոսուհու խոսքով՝ սոցիալական ցանցերում նրա աճն աստիճանաբար է եղել մինչեւ արգելափակում լոքդաունը։ Կտրուկ թռիչք է նկատվել արդեն «մեկուսացման» ընթացքում։

«Քովիդի ժամանակ օրգանական հետեւորդների մեծ հոսք կար, նույնիսկ հսկայական: Ես միայն սոցցանցերով եմ զբաղվել՝ գրառումներ, գրառումներ, կոնտենտ», - պատմել է Սահակյանը։

Ձեր ընտրած սանդղակումի հաջողանֆլուենսեր լինելը նման է բիզնեսի: Այստեղ հատուկ մարտավարություն է պետք «վերեւում» մնալու համար։ Մարգարիտան, որպես ոլորտի փորձառու ներկայացուցիչ, կիսվել է հաջողության գաղտնիքով.

 «Կանոնավորություն, գրառումների օրինաչափություն։ Մշտական ​​շփում լսարանի հետ։ Ինձ մոտ աշխատում է նաեւ ճամփորդությունը, պարզապես այդ ամենը պետք է լավ ցուցադրել։ Ճանապարհորդելով աշխարհով մեկ՝ ցույց ես տալիս տարբեր մարդկանց, քո գրառումների հայտնիությունն ընդլայնվում է։ Եվ, իհարկե, հետաքրքիր կոնտենտ։

Ինչ վերաբերում է կոնտենտի համալրմանը, ապա մեր հերոսուհին ընդգծել է յուրաքանչյուր հարթակի առանձնահատկությունը։ Օրինակ՝ Instagram-ի համար կարեւոր է էսթետիկան՝ դիմահարդարում, սանրվածք, նորաձեւություն, դիզայն, ոճ։ TikTok-ի համար դա ավելի տեղեկատվական է կամ զվարճալի: Տարբեր ձեւաչափեր են։

«Ես իսկապես սիրում եմ գեղեցիկ նկար, այն գրավում է իմ ուշադրությունը։ Ինձ համար դա կարեւոր է: Բայց զվարճալի կամ օգտակար տեսահոլովակները նույնպես հիանալի են»,- ընդգծել է Մարգարիտան։

Սոցիալական ցանցերում սեփական ապրանքանիշի հաջող առաջխաղացման շնորհիվ աղջկան հաջողվել է այցելել Կանն՝ գործընկեր բրենդների հրավերով։ Նա բազմիցս բարձրացել է Lumière թատրոնի հայտնի աստիճաններով։ Եղել է նաեւ շքեղ՝ amFAR գալա ընթրիքին մասնակցելու դրվագ, որն անցկացվել է Cap du Eden Roc հյուրանոցում։

«Ես այնտեղ հասա որպես լրատվամիջոցի ներկայացուցիչ՝ 24Fashion TV հեռուստաընկերության ընկերոջս հրավերով։ Լուսաբանում էի կարմիր գորգի արարողությունը, տեսել եմ բազմաթիվ հայտնի աստղերի։ Մասնավորապես հիշում եմ Ռիկի Մարտինին, Մեյ Մասկին, Միլա Յովովիչին։ Գիտեք, հիմա տեսնում եք նարնց, բայց ձեր անձնական փորձառությունները, մտքերը ձեր գլխում են», - նշել է Մարգարիտան:

Այնուհետև աղջիկը խոսել է Նաոմի Քեմփբելի հետ հանդիպման մասին։ Բոլորի գրաֆիկը բավականին խիտ է, գրեթե չկա ազատ վայրկյան խոսելու կուռքերի հետ, ովքեր ձեռքի հեռավորության վրա են. «Մենք ընդամենը մեկ շաբաթ է, ինչ այստեղ ենք, ուստի անելիքներ շատ կան: Առավոտյան պատրաստվելը՝ մազեր, դիմահարդարում։ Այնուհետեւ ֆոտոշարքեր, ապա միջոցառումներ։ Այսօր, ի դեպ, մենք կլինենք Aston Martin-ի երեկույթին։ Հիանալի միջոցառում»։

Սակայն Մարգարիտային աստղային հիվանդությունը չի դիպել։ Նրա խոսքով՝ ապրելով Նյու Յորքում՝ հասցրել է շատ մարդկանց տեսնել։ Ամենահիշարժան հանդիպումը Քրիս Նոթի հետ էր, նա քաջաբար բացել է սրճարանի դուռը մեր հերոսուհու համար։ Նման արարքն աղջիկը միշտ է հիշում։

Մետրոպոլիսը եւ մեր այսօրվա հերոսուհին հեշտությամբ են «ապրում» միասին: Նա ակտիվորեն շփվում է իր ոլորտի ներկայացուցիչների, PR մասնագետների եւ դիզայներների հետ։ Նա խոսում է MetGala-յի աֆթերփարթիի մասին, որտեղ նրան հրավիրել է դիզայներ LaQuan Smith-ը, NY Post-ում հրապարակումների եւ աստղերի հետ այլ հանդիպումների մասին։

Մարգարիտան Նյու Յորք է տեղափոխվել 20 տարեկանում՝ մագիստրատուրա ընդունվելուց հետո։ Չնայած ստացած հիմնարար կրթությանը՝ Մարգարիտայի ներքին «կրեատիվ արտիստը» ստանձնեց իր պարտականությունները։ Գրեթե տասը տարի անց՝ Instagram-ի առաջին հրապարակումից հետո, աղջիկն իր ժամանակը տրամադրում է սոցիալական ցանցերին։ Դրա հաջողությունը կարելի է միայն վերահսկել եւ մշտապես աջակցել:

FlyOne Armenia-ն NEWS.am STYLE-ի գործընկերն է Կաննի կինոփառատոնի լուսաբանման գործում։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել