Ինչպե՞ս են անցնում «Տատաստրոֆա» սիթքոմի նկարահանումները. այն, ինչ չեք տեսնի եթերում

Stylish Faces. Րաֆֆի Գալստյան

Անկեղծ ասած, կուզեի Ղարաբաղում ֆիլմ նկարած լինեի. ռեժիսոր Գոռ Կիրակոսյան

«Լադանիվա»-ն թեժացրեց Հաղթանակի զբոսայգու տրամադրությունը

Նոր Պրեմիերա «Բոհեմ»-ում՝ Նարեկ Դուրյանի «Սիմա Դանսիկը»

Սերգ Աբրամով. Ես գրեթե մետրոսեքսուալ եմ

«Գարեջրի Օրերը». Հաճույքի և մշակույթի փառատոնը Երևանում

«Stylish faces».Հարաբերություններում շատ եմ հիասթափվել. անկեղծ զրույց Անի Լուպեի հետ

Դաթո. Ամենուրեք վերահսկողություն է պետք, այլապես անարխիա կլինի

Հայտնի վրացի երգիչ Դաթոյի այցը Իջեւանի գինու-կոնյակի գործարան

Հոլանդացին և գերմանացին փորձում են ժամանակակից հայկական խոհանոցը

Մենք կարող ենք ստեղծել Կաննի փառատոնի մակարդակի ֆիլմեր. Կարո Հովհաննիսյան

Kami friends. Հին ու ծանոթ երգերը՝ նոր մոտեցմամբ

Ֆեստիվառը՝ Գյումրիում. Թաթան ու հանդիսատեսի հույզերը

Աշխարհահռչակ լիբանանահայ երգչուհի Սարինա Քրոսը ժամանել է Հայաստան

Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ֆրենսիս Քուրքջյանը վերականգնում է Baby Dior խնամքի միջոցները. սակայն գնորդները վրդովված են գներից

20:29, 14 նոյեմբերի

Dior-ը քննադատության է ենթարկվել «բուրավետ ջրի» եւ մանուկների համար նախատեսված խնամքի միջոցների «չափազանց թանկարժեք» լինելու համար:

Ֆրանսիական նորաձեւության տունն առաջին անգամ 1970 թվականին է ներկայացրել իր «մանկական խնամքի շարքը», բայց հետագայում դադարեցրել է այն։ Այնուամենայնիվ, երբ Dior Perfume-ի կրեատիվ տնօրեն Ֆրենսիս Քուրքջյանը 2022 թվականի հոկտեմբերին միացավ ապրանքանիշին, նշեց, որ իր երազած նախագծերից մեկը Baby Dior-ի վերադարձն էր։

«Քրիստիան Դիորը բազմիցս հիշել է իր մանկությունը՝ որպես իր կյանքի ամենաերջանիկ եւ ուրախ ժամանակաշրջան»,-WWD-ին ասել է Baccarat Rouge 540 բույրի հեղինակ Քուրքջյանը: «Բույրը եւ մանկական խնամքի գիծը դադարեցվել էին, եւ ես, իսկապես, ուզում էի վերադարձնել դրանք՝ որպես հարգանքի տուրք»։

Dior-ի կողմից ներկայացված մանկական խնամքի նոր շարքը բաղկացած է չորս ապրանքներից:

361 դոլար արժողությամբ Bonne Étoile «բուրավետ ջուրը» «երեխայի առաջին քայլն է դեպի բուրմունքի աշխարհ»: Տանձի եւ մասուրի «փափուկ նոտաներ» խոստացող օծանելիքը նախատեսված է երեխայի պարանոցին կամ սենյակում ցողելու համար:

Ծնողներին խորհուրդ է տրվում բուրմունքը համատեղել Baby Dior մաշկի խնամքի միջոցների հետ եւ «ստեղծել արժեքավոր հիշողություններ»:

La Mousse Très Fondante մաքրող միջոցը, որն արժե 149 դոլար, «մանկական խնամքի էական մասն է, որն ապահովում է մաշկի նրբությունը»: 

Le Lait Très Tendre խոնավեցնող կաթը (արժեքը՝ 180 դոլար), խոստանում է «երեխայի նուրբ մաշկը պարուրել կոկոնով, որը կպահի այն փափուկ եւ ճկուն՝ միաժամանակ ապահովելով հանգստությունը՝ տանձի բույրերով»:

Ամբողջ շարքը կարժենա 839 դոլար, որը շատերը սոցիալական ցանցերում (անվանել են չափազանց բարձր գին։ 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել