Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

Քենդալ Ջենները Քիմ Քարդաշյանից եւ Քայլի Ջեններից հետո դարձել է երրորդ KarJenner-ը, ով հայտնվել է Forbes-ի շապիկին

15:17, 29 նոյեմբերի

Քենդալ Ջեններն այս ամիս հայտնվել է Forbes ամսագրի շապիկին՝ «30 Under 30» հատուկ թողարկման համար:

Vogue-ի 28-ամյա մոդելը ներկայացվել է, որպես «ձեռնարկատեր»՝ հանդիսանալով 818 Tequila-ի հիմնադիրը, որը հաջողության է հասել թողարկման պահից ի վեր:

Քենդալը Քարդաշյան/Ջեններ ընտանիքի երրորդ անդամն է, ով հայտնվել է հեղինակավոր ամսագրի շապիկին:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Kendall (@kendalljenner)

Քիմ Քարդաշյանը 2016 թվականին էր զարդարել է Forbes-ի շապիկը, իսկ Քայլի Ջենները՝ 2018-ին:

Պարտադիր չէ, որ աստղը լինի միլիարդատեր՝ Forbes-ի շապիկին հայտնվելու համար․ նա, պարզապես, պետք է ցույց տա, թե ինչպիսին է խելամիտ բիզնեսը:

Իր շապիկի պատմության մեջ Քենդալն ասել է, որ իր ապրանքանիշն ունի բարձր որակ, որի վաճառքը կապված չէ իր աստղային անվան հետ: «Ես ուզում էի, որ խմիչքն ու ապրանքանիշը ինքնուրույն հասնեին ճանաչման, եւ մարդիկ սիրեին այն ոչ այն պատճառով, որ ես դրանում ներդրում ունեմ։ Ես, պարզապես, ցանկանում էի, որ այն այդքան լավը լիներ»,-ասել է մոդելը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել