Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Քենդալ Ջենները Քիմ Քարդաշյանից եւ Քայլի Ջեններից հետո դարձել է երրորդ KarJenner-ը, ով հայտնվել է Forbes-ի շապիկին

15:17, 29 նոյեմբերի

Քենդալ Ջեններն այս ամիս հայտնվել է Forbes ամսագրի շապիկին՝ «30 Under 30» հատուկ թողարկման համար:

Vogue-ի 28-ամյա մոդելը ներկայացվել է, որպես «ձեռնարկատեր»՝ հանդիսանալով 818 Tequila-ի հիմնադիրը, որը հաջողության է հասել թողարկման պահից ի վեր:

Քենդալը Քարդաշյան/Ջեններ ընտանիքի երրորդ անդամն է, ով հայտնվել է հեղինակավոր ամսագրի շապիկին:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Kendall (@kendalljenner)

Քիմ Քարդաշյանը 2016 թվականին էր զարդարել է Forbes-ի շապիկը, իսկ Քայլի Ջենները՝ 2018-ին:

Պարտադիր չէ, որ աստղը լինի միլիարդատեր՝ Forbes-ի շապիկին հայտնվելու համար․ նա, պարզապես, պետք է ցույց տա, թե ինչպիսին է խելամիտ բիզնեսը:

Իր շապիկի պատմության մեջ Քենդալն ասել է, որ իր ապրանքանիշն ունի բարձր որակ, որի վաճառքը կապված չէ իր աստղային անվան հետ: «Ես ուզում էի, որ խմիչքն ու ապրանքանիշը ինքնուրույն հասնեին ճանաչման, եւ մարդիկ սիրեին այն ոչ այն պատճառով, որ ես դրանում ներդրում ունեմ։ Ես, պարզապես, ցանկանում էի, որ այն այդքան լավը լիներ»,-ասել է մոդելը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել