Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Համասյանի ու Ռիք Ռոզատոյի երաժշտությունը՝ ARARAT-ի լեգենդար համի ու Ձիթողցյանի կտավների ուղեկցությամբ

ՇոկTok. «Մարդիկ ինձ են օգնում. ես եմ որոշում օգնել ընտանիքների, թե`ոչ». Տարոն Սարգսյան

Ֆրանսիական շքեղություն՝ փարիզյան շնչով. Les Nereides զարդերը՝ 6 տարի Երեւանում

Stylish Faces․ Հասմիկ Կարապետյանը՝ իր համար արված խենթ քայլերի, երկրպագուների հանդեպ ամուսնու վերաբերմունքի եւ այլ թեմաների շուրջ

«Վարձով ընտանիք». նոր հումորային նախագիծ` Մարջան Ավետիսյանի, Էմմա Սապունջյանի, Լեւոն Հախվերդյանի մասնակցությամբ

«Լեռները կհիշեն». ինչպես են ընթանում նոր հեռուստասերիալի նկարահանումները

Քենդալ Ջենները Քիմ Քարդաշյանից եւ Քայլի Ջեններից հետո դարձել է երրորդ KarJenner-ը, ով հայտնվել է Forbes-ի շապիկին

15:17, 29 նոյեմբերի

Քենդալ Ջեններն այս ամիս հայտնվել է Forbes ամսագրի շապիկին՝ «30 Under 30» հատուկ թողարկման համար:

Vogue-ի 28-ամյա մոդելը ներկայացվել է, որպես «ձեռնարկատեր»՝ հանդիսանալով 818 Tequila-ի հիմնադիրը, որը հաջողության է հասել թողարկման պահից ի վեր:

Քենդալը Քարդաշյան/Ջեններ ընտանիքի երրորդ անդամն է, ով հայտնվել է հեղինակավոր ամսագրի շապիկին:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Kendall (@kendalljenner)

Քիմ Քարդաշյանը 2016 թվականին էր զարդարել է Forbes-ի շապիկը, իսկ Քայլի Ջենները՝ 2018-ին:

Պարտադիր չէ, որ աստղը լինի միլիարդատեր՝ Forbes-ի շապիկին հայտնվելու համար․ նա, պարզապես, պետք է ցույց տա, թե ինչպիսին է խելամիտ բիզնեսը:

Իր շապիկի պատմության մեջ Քենդալն ասել է, որ իր ապրանքանիշն ունի բարձր որակ, որի վաճառքը կապված չէ իր աստղային անվան հետ: «Ես ուզում էի, որ խմիչքն ու ապրանքանիշը ինքնուրույն հասնեին ճանաչման, եւ մարդիկ սիրեին այն ոչ այն պատճառով, որ ես դրանում ներդրում ունեմ։ Ես, պարզապես, ցանկանում էի, որ այն այդքան լավը լիներ»,-ասել է մոդելը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել