2023 թվականը լի է եղել վերելքներով եւ անկումներով: Տարին սկսվեց Լոնդոնի Նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում Դենիել Լիի Burberry-ի դեբյուտով, որին հաջորդեց Balenciaga-ի հակասական վերադարձը 2022 թվականին: Prada-ն գլխավորել է 2023 թվականի առաջին եռամսյակում՝ Lyst-ի վարկածով զբաղեցնելով առաջին տեղը՝ որպես աշխարհում ամենահայտնի ապրանքանիշը: LOEWE-ն բոլորին գերազանցեց երկրորդ եռամսյակում, մինչդեռ Miu Miu-ն վերադարձավ եւ երկրորդ տարին անընդմեջ գրավեց առաջին տեղը:
Miu Miu-ն հետաքրքիր տարի անցկացրեց՝ ներկայացնելով վիրուսային ապրանքներ, որոնք գրավում են ամբողջ աշխարհի աղջիկներին: Նորաձեւության բրենդը ամբողջ տարվա ընթացքում ակտիվորեն համագործակցում էր՝ ընդլայնելով իր ներկայությունը նորաձեւության հիմնական շուկաներում:
LOEWE Anagram-ի տարբերանշանը տարվա լոգոն է, որը կարող եք տեսնել պիքսելավոր հագուստի, ասեղնագործված ջինսերի եւ անթեւ վերնաշապիկների վրա: Վերջինս երկրորդ եռամսյակում ամենահայտնի արտադրանքն էր, որի որոնումներն աճել են 132%-ով, ինչը համընկնում է LOEWE-ի աժիոտաժային աճի հետ:
Miu Miu-ի ֆիրմային միկրո-մինի կիսաշրջազգեստը դարձավ տարվա թրենդ՝ առաջ բերելով շորտեր, որոնք ծառայում են նաեւ որպես ներքնազգեստ:
Թափանցիկ կոշիկը եւս ակնհայտորեն առանձնանում էր՝ մեծացնելով աժիոտաժը բալետի պարուհիների համար նախատեսված տարբերակների շուրջ՝ շնորհիվ Bottega Veneta, The Row եւ այլ բրենդների արժանի կրկնօրինակման: Առանց կրունկների կոշիկները ներկայացված են մի քանի տարբերակով. վանդակավոր կտորներն ու եթերային շղարշները ցուցադրում են մաշկը: Այս նրբագեղ ոճի որոնումներն աճել են 56%-ով:
Գաղտնիք չէ, որ Adidas Samba-ի թեթեւ մոդելը մեծ պահանջարկ է վայելում:
2023 թվականին հայտնիների աշխարհը դարձել է ավելի պայծառ՝ աշխարհահռչակ K-pop աստղերի, VIP զույգերի եւ FROW-ի այցելուների գլխավորությամբ: Նորաձեւության շոուների թագուհի Քայլի Ջենները ճանաչվել է ամենալավ հագնվող աստղը:
Blackpink-ի անդամ Ջենի Քիմը արժանացել է 2023 թվականի «The Power Dresser» մրցանակին, իսկ Ռիհաննան եւ A$AP Rocky-ն Met Gala-ում եւ Golden Globes-ում էին տպավորել իրենց կերպարներով՝ ներկայանալով որպես ամենանորաձեւ զույգ:
Maison Margiela-ի վիրուսային «Tabi Swipper» տեսահոլովակը TikTok-ում դարձել է 2023 թվականի ամենամեծ թվային ֆենոմենը՝ ավելի քան 178 միլիոն դիտումով: Այս իրադարձությունը Tabi-ին մեծ ճանաչում է բերել. մեկ տարվա ընթացքում նրա որոնման հարցումների թիվն ավելացել է 342%-ով։
Lyst-ը տեղեկացրել է, որ լոնդոնաբնակ դիզայներ Դիլարա Ֆինդիկօղլուն British Fashion Awards-ից հետո ճանաչվել է, որպես «բրենդ, որին արժե հետեւել»:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
20:21, 19 մայիսի
Ինչո՞ւ է Մեգան Մարքլը թաքցնում ոտքերը. ոճաբանը բացատրում է19:24, 19 մայիսի
«Եվրատեսիլ 2024»-ում Նիդերլանդների մասնակցը հունիսի սկզբին կարող է հայտնվել Շվեդիայի դատարանում16:04, 19 մայիսի
Բեն Աֆլեքին առաջին անգամ տեսել են առանց ամուսնական մատանու14:05, 19 մայիսի
Աննա Մանուչարյանի սլացիկ կազմվածքը՝ մինի տոպով ու կարճ կիսատաբատով12:08, 19 մայիսի
Սելենա Գոմեսը եւ Զոի Սալդանան Կաննում մասնակցել են «Էմիլիա Պերես» մյուզիքլի դիտմանը10:25, 19 մայիսի
Բենի Բլանկոն պատմել է Սելենա Գոմեսից երեխաներ ունենալու ծրագրերի մասին09:00, 19 մայիսի
ՄԱՅԻՍԻ 19-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ20:23, 18 մայիսի
Իվետա Մուկուչյանը գայթակղիչ կերպարով հանդես է եկել հայտարարությամբ (VIDEO)16:23, 18 մայիսի
«Խաչմերուկներ» միջազգային փառատոնը հատեց եզրագիծը15:56, 18 մայիսի
«Ոստիկանները որոշեցին, որ մենք մերկ ենք եւ հեռացրին այնտեղից». Սարիկ Անդրեասյանն ու նրա կինը Իտալիայում հայտնվել են անհարմար իրավիճակում14:11, 18 մայիսի
«Փարաջանովը եւ նորաձեւությունը». Երեւանում բացվել է անվանի կինոռեժիսորի ստեղծագործություններից ոգեշնչված ցուցահանդես12:33, 18 մայիսի
Կապուչինոյի փորձարկում՝ Երեւանում. փնտրում ենք համեղ սուրճ