«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Ինչպե՞ս է լեգենդար դիմահարդար Փեթ Մաքգրաթը «ճենապակյա մաշկի» տեսք հաղորդել Maison Margiela շոուի մոդելներին

21:20, 5 փետրվարի

Թեեւ ավելի քան մեկ շաբաթ է անցել այն պահից, ինչ դիմահարդար Փեթ Մաքգրաթի կողմից Maison Margiela-ի SS2024 Haute Couture շոուի համար ստեղծված կերպարները գրավել են հասարակության երեւակայությունը, համացանցը դեռեւս ակտիվ քննարկում է դրանք:

макияж1.jpg (114 KB)

Փեթ Մաքգրաթը, ով Vogue-ի կողմից ճանաչվել է աշխարհի ամենաազդեցիկ դիմահարդարը, մոդելներին վերածել էր կենդանի տիկնիկների՝ ճենապակյա մաշկով, բարակ հոնքերով եւ ապշեցուցիչ ներկված աչքերով, շուրթերով ու այտերով: Բայց հենց նրա ստեղծած մոմե, փայլուն դեմքերն են գրավել ուշադրությունը՝ ամսագրերում անթիվ հոդվածների տեղիք տալով եւ հանգեցնելով TikTok-ում մի շարք տեսանյութերի, որոնցում ներկայացվում է, թե ինչպես հասնել նման արդյունքի։ Դրանցից մի քանիսն արդեն միլիոնավոր դիտումներ են հավաքել, գրում է CNN-ը:

Instagram-ի ուղիղ եթերի ժամանակ, որում Փեթն ու նրա թիմը վերստեղծում էին Margiela-ի շոուի կերպարները, Մաքգրաթը գովաբանել է շատերի ջանքերը՝ հավելելով, որ նա նաեւ տեսել է բաներ, որոնցից հետո չի կարողացել քնել գիշերը։  

макияж2.jpg (114 KB)

Քանի որ այն արտադրանքները, որոնք Մաքգրաթը օգտագործել է փայլուն երանգ ձեռք բերելու համար, գաղտնի էին պահվում մինչեւ նրա ուղիղ հեռարձակումը, առցանց ենթադրությունները բավական հետաքրքիր են եղել: Ոմանք կարծում էին, որ Մաքգրաթն օգտագործել է ջրով նոսրացված պիլինգի դիմակ եւ այն տարածել է շերտերով: Մյուսները պնդում էին, որ փայլուն էֆեկտը ստեղծվել է Kryolan կոսմետիկ ապրանքանիշի արտադրանքի միջոցով, որը կոչվում է «Հեղուկ ապակի»: Տեսությունը այնքան է տարածվել համացանցում, որ ապրանքը արագ սպառվել է, բայց Մաքգրաթը նշել է, որ այն չի օգտագործել:

CNN-ի հետ զրույցում դիմահարդարի հիմնած Pat McGrath Labs գեղեցկության ապրանքանիշի ներկայացուցիչը, կարծես հաստատել է դեմքի դիմակների օգտագործումը. «Pat McGrath Labs-ը միշտ կոնտրոնացած է եղել այնպիսի ապրանքներ ստեղծելու վրա, որոնք նախկինում չեն օգտագործվել։ Փեթն ու նրա թիմը երկար ժամանակ էին ծախսել լաբորատորիայում՝ մեկ բանաձեւի շուրջ աշխատելու վրա... Նա շոուի համար միավորել է մի քանի ապրանք, ներառյալ դեմքի դիմակները (որոնցից մեկը վարունգից էր ստեղծվել) եւ ջրի կատարյալ քանակությունը»:

макияж3.jpg (71 KB)

Փազլի ամենադժվար մասը համոզվելն էր, որ մենք կարող էինք հասնել բարձր արտացոլող հայելային մակերեսի՝ առանց վնասելու դրա տակ արված դիմահարդարումը: Ահա, այստեղ էլ պետք եկավ աէրոգրաֆը: Մենք հասկանում ենք, որ մարդիկ չեն ցանկանում խառնել տոննաներով ապրանքներ եւ գնել աէրոգրաֆ: Այդ իսկ պատճառով մենք կթողարկենք մեկ ապրանք, որը կապահովի կատարյալ «հայելային տեսք»։

макияж4.jpg (51 KB)

Instagram-ի ուղիղ եթերում Մաքգրաթը եւ նրա թիմը ցուցադրել են ութ արտադրանքներից մի քանիսը, որոնք օգտագործվել էին աէրոգրաֆային խառնուրդ ստեղծելու համար, այդ թվում՝ Freeman Beauty-ի, Proot-ի եւ Que Bella-ի դեմքի դիմակները: Նա ասել է, որ Մաքգրաթի թիմը յուրաքանչյուր մոդելի համար կիրառել է կոմպոզիտային դիմակի յոթից ութ շերտ: Սա աշխատատար գործընթաց է, որն ապահովել է, որ նրանց հարթ մաշկը ցուցադրությունից առաջ չկորցնի փայլը:

макияж5.jpg (76 KB)

Եվս մի քանի գաղտնիք Մաքգրաթի վարպետության դասից. Մոդելների վրա «ճենապակյա հիմք» ստեղծելու համար նրա թիմը խառնել է համանուն շարքից Sublime Perfection Foundation-ը: Նախքան աէրոգրաֆիան, նկարիչները մոդելների շրթունքների եւ քթի անկյուններին հատուկ սոսինձ են կիրառել՝ լրացուցիչ փայլ հաղորդելու համար: Մոդելներն իրենք էլ օգնել են փակել ապակե մաշկի յուրաքանչյուր շերտը՝ վարսահարդարիչի օգնությամբ չորացնելով դեմքերը, ասել է Մաքգրաթը: Այս գործընթացը տեւել է 45 րոպեից մինչեւ երկու ժամ:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել