Սոցցանցերի օգտատերերն անընդհատ փոխում են իրենց դեմքի դիմագծերը՝ դրանց ֆիլտրերով լուսանկարների տեսք հաղորդելու համար: Բոստոնի համալսարանի գիտնականները կապ են գտել սոցիալական մեդիայի օգտագործման և կոսմետիկ պրոցեդուրաների միջև: «Սելֆիի մշակույթի» արդյունքում օգտատերերը զարգացրել են «Snapchat դիսմորֆիա» և սկսել են ուղիներ փնտրել իրենց ֆիլտրացված պատկերները ստանալու համար:
Հետազոտության համաձայն, օգտատերերի թիվը, որոնք դիտարկում են էսթետիկ պրոցեդուրաներ անել 64%-ից հասել է 86%-ի, իսկ վիրաբույժի հետ խորհրդակցողների թիվը՝ 44%-ից 68%-ի։
Հետազոտողները ենթադրում են, որ մարմնի խեղաթյուրված պատկերը, որը կապված է «սելֆի մշակույթի» հետ, նպաստել է համաճարակի ընթացքում էսթետիկ պրոցեդուրաների ավելացմանը: Զեկույցի համաձայն՝ 2019 թվականին մոտ 3,5 միլիարդ մարդ օգտվել է սոցիալական մեդիայի հավելվածներից և ավելի քան 6,3 ժամ անցկացրել առցանց։
Մինչդեռ COVID-19-ից հետո կամավորների մոտավորապես 78%-ն ասաց, որ ընթացակարգը կբարելավի իրենց ինքնագնահատականը, ինչը 30%-ով բարձր է նախահամաճարակային մակարդակից: «Սակայն ֆիլտրերի էֆեկտները և լուսանկարների լայնածավալ մանիպուլյացիաները հաճախ ստեղծում են պատկերներ, որոնք ֆիզիկապես անհասանելի են», - գրում են հետազոտության հեղինակները:
«Չնայած COVID-19-ի համաճարակի ժամանակ կոսմետոլոգիայի նկատմամբ ուշադրությունը մեծացել է, սակայն մինչ այժմ հստակ կապ կամ գործոններ ընդգծող տվյալներ չեն եղել, ինչը մեծացնում կամ նվազեցնում է հիվանդների՝ կոսմետիկ պրոցեդուրաների դիմելու հավանականությունը»,- ասել է հետազոտության հեղինակ բժիշկ Նիլամ Վաշին:
Հետազոտությանը մասնակցել է 18 տարեկանից բարձր 175 մասնակից 2019-ից 2021 թվականներին: Կամավորները հարցաթերթիկ են լրացրել սոցիալական մեդիայի օգտագործման, կոսմետիկ պրոցեդուրաների մասին նրանց ըմբռնման և այն մասին, թե արդյոք կդիմեն նրանք վիրահատության։
Թիմը պարզել է, որ սոցիալական մեդիայի հաճախակի օգտագործումը, ինչպիսիք են Instagram-ը կամ Snapchat-ը, և լուսանկարների խմբագրման հավելվածները, ինչպիսիք են Lightroom-ը կամ FaceTune-ը, կապված են մարմնի պատկերի դժգոհության աճի հետ՝ միաժամանակ հետևելով հայտնիներին, ազդեցիկներին և էջերին, որոնք ցուցադրում են գեղեցկության ընթացակարգերի արդյունքներն ինտերնետում, ազդել է օգտատերերի էսթետիկ պրոցեդուրաների գնալու ցանկության վրա:
«Չնայած կան բազմաթիվ գործոններ, որոնք, ամենայն հավանականությամբ, նպաստում են, սոցիալական ցանցերի օգտագործումը, հավանաբար, մեծացրել է հիվանդների մի ենթաբաժնի մոտ կոսմետիկ ընթացակարգերի դիմելու ցանկությունը», - գրում են հեղինակները:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
17:13, 8 մայիսի
Ռուսաստանում բանակցություններ են ընթանում այնտեղ Քանյե Ուեսթի համերգը կազմակերպելու շուրջ16:32, 8 մայիսի
Հիսուս Քրիստոսի մանկության մասին սարսափ ֆիլմ կնկարահանվի15:11, 8 մայիսի
Քլոե Քարդաշյանը պատմել է այն խնդիրների մասին, որոնց բախվել է որդու՝ Թաթումի ծնվելուց հետո15:00, 8 մայիսի
«Եվրատեսիլ 2009»-ի հաղթող Ալեքսանդր Ռիբակը Հայաստանի երգը նշել է, որպես իր ֆավորիտ` իր երաժշտական աջակցությունը հայտնելով «Լադանիվա»-ին14:18, 8 մայիսի
Աննա Վինտուրն արգելել է այս երեք մթերքը մատուցել Met Gala-ին14:00, 8 մայիսի
Հայկական էպոսի հերոսը՝ էլ ավելի գունեղ ու ժամանակակից լուծումներով. կայացավ «Սասունցի Դավիթ» կոմիքսի շնորհանդեսը (ֆոտո)13:21, 8 մայիսի
Ինչպես մայիսի 9-ին քվեարկել «Լադանիվա» խմբի օգտին13:17, 8 մայիսի
«Ուենսդեյ» սերիալի երկրորդ եթերաշրջանի նկարահանումները սկսվել են12:34, 8 մայիսի
Ջեսիկա Բիլը Met Gala-ից առաջ 9 կգ աղով լոգանք է ընդունել11:23, 8 մայիսի
Քիմ Քարդաշյանը բացահայտել է Met Gala-ում իր սենսացիոն տեսքի գաղտնիքները10:46, 8 մայիսի
Շակիրան Met Gala-ի after-pary-ին ներկայացել էր ատլասե սպիտակ զգեստով10:17, 8 մայիսի
Meta Gala 2024-ի after-party-ն. «մերկ» հանդերձանքներ եւ վայրի պարեր