Սոցցանցերի օգտատերերն անընդհատ փոխում են իրենց դեմքի դիմագծերը՝ դրանց ֆիլտրերով լուսանկարների տեսք հաղորդելու համար: Բոստոնի համալսարանի գիտնականները կապ են գտել սոցիալական մեդիայի օգտագործման և կոսմետիկ պրոցեդուրաների միջև: «Սելֆիի մշակույթի» արդյունքում օգտատերերը զարգացրել են «Snapchat դիսմորֆիա» և սկսել են ուղիներ փնտրել իրենց ֆիլտրացված պատկերները ստանալու համար:
Հետազոտության համաձայն, օգտատերերի թիվը, որոնք դիտարկում են էսթետիկ պրոցեդուրաներ անել 64%-ից հասել է 86%-ի, իսկ վիրաբույժի հետ խորհրդակցողների թիվը՝ 44%-ից 68%-ի։
Հետազոտողները ենթադրում են, որ մարմնի խեղաթյուրված պատկերը, որը կապված է «սելֆի մշակույթի» հետ, նպաստել է համաճարակի ընթացքում էսթետիկ պրոցեդուրաների ավելացմանը: Զեկույցի համաձայն՝ 2019 թվականին մոտ 3,5 միլիարդ մարդ օգտվել է սոցիալական մեդիայի հավելվածներից և ավելի քան 6,3 ժամ անցկացրել առցանց։
Մինչդեռ COVID-19-ից հետո կամավորների մոտավորապես 78%-ն ասաց, որ ընթացակարգը կբարելավի իրենց ինքնագնահատականը, ինչը 30%-ով բարձր է նախահամաճարակային մակարդակից: «Սակայն ֆիլտրերի էֆեկտները և լուսանկարների լայնածավալ մանիպուլյացիաները հաճախ ստեղծում են պատկերներ, որոնք ֆիզիկապես անհասանելի են», - գրում են հետազոտության հեղինակները:
«Չնայած COVID-19-ի համաճարակի ժամանակ կոսմետոլոգիայի նկատմամբ ուշադրությունը մեծացել է, սակայն մինչ այժմ հստակ կապ կամ գործոններ ընդգծող տվյալներ չեն եղել, ինչը մեծացնում կամ նվազեցնում է հիվանդների՝ կոսմետիկ պրոցեդուրաների դիմելու հավանականությունը»,- ասել է հետազոտության հեղինակ բժիշկ Նիլամ Վաշին:
Հետազոտությանը մասնակցել է 18 տարեկանից բարձր 175 մասնակից 2019-ից 2021 թվականներին: Կամավորները հարցաթերթիկ են լրացրել սոցիալական մեդիայի օգտագործման, կոսմետիկ պրոցեդուրաների մասին նրանց ըմբռնման և այն մասին, թե արդյոք կդիմեն նրանք վիրահատության։
Թիմը պարզել է, որ սոցիալական մեդիայի հաճախակի օգտագործումը, ինչպիսիք են Instagram-ը կամ Snapchat-ը, և լուսանկարների խմբագրման հավելվածները, ինչպիսիք են Lightroom-ը կամ FaceTune-ը, կապված են մարմնի պատկերի դժգոհության աճի հետ՝ միաժամանակ հետևելով հայտնիներին, ազդեցիկներին և էջերին, որոնք ցուցադրում են գեղեցկության ընթացակարգերի արդյունքներն ինտերնետում, ազդել է օգտատերերի էսթետիկ պրոցեդուրաների գնալու ցանկության վրա:
«Չնայած կան բազմաթիվ գործոններ, որոնք, ամենայն հավանականությամբ, նպաստում են, սոցիալական ցանցերի օգտագործումը, հավանաբար, մեծացրել է հիվանդների մի ենթաբաժնի մոտ կոսմետիկ ընթացակարգերի դիմելու ցանկությունը», - գրում են հեղինակները:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
10:37, 27 ապրիլի
Սելենա Գոմեսին տխրեցնում են իր սերնդակիցների գեղեցկության չափանիշները09:00, 27 ապրիլի
ԱՊՐԻԼԻ 27-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:22, 26 ապրիլի
Ամենաթանկարժեք զգեստները, որոնք աճուրդի են հանվել ռեկորդային գումարներով22:34, 26 ապրիլի
Դավաճանություն՝ քնած ժամանակ. ի՞նչ են նշանակում անհավատարմության մասին երազները21:16, 26 ապրիլի
Burj Al Arab-ը եւ Atlantis, The Palm-ը համարվել են աշխարհի «ամենաինստագրամյան» հյուրանոցները20:15, 26 ապրիլի
Տիտանիկի ամենահարուստ ուղեւորի մարմնից հայտնաբերված գրպանի ոսկե ժամացույցն աճուրդի է հանվել19:23, 26 ապրիլի
Montegrappa-ի նոր գրիչը նվիրված է Ֆրանկենշտեյնին16:21, 26 ապրիլի
Մայամիի սեքսի թանգարանում բացվել է Հաջիմե Սորայամայի Desire Machines ցուցահանդեսը15:19, 26 ապրիլի
Սուպերմոդել Ժիզել Բունդխենը ոստիկանի հետ զրույցի ժամանակ արտասվել է14:11, 26 ապրիլի
Ջիմմի Քիմելը ծաղրել է Քանյե Ուեսթի՝ պոռնո հարթակ բացելու ծրագրերը13:31, 26 ապրիլի
Քանյե Ուեսթի նախկին ընկերուհին՝ Ջուլիա Ֆոքսը, խոստովանել է, որ ռեփերի հետ իր սիրավեպն իր բերանում «թթու հետհամ» է թողել12:20, 26 ապրիլի
Քայլի Ջենները հղի չէ Թիմոթի Շալամեից՝ չնայած սոցիալական ցանցերում տարածված լուրերին