Ինչպե՞ս են անցնում «Տատաստրոֆա» սիթքոմի նկարահանումները. այն, ինչ չեք տեսնի եթերում

Stylish Faces. Րաֆֆի Գալստյան

Անկեղծ ասած, կուզեի Ղարաբաղում ֆիլմ նկարած լինեի. ռեժիսոր Գոռ Կիրակոսյան

«Լադանիվա»-ն թեժացրեց Հաղթանակի զբոսայգու տրամադրությունը

Նոր Պրեմիերա «Բոհեմ»-ում՝ Նարեկ Դուրյանի «Սիմա Դանսիկը»

Սերգ Աբրամով. Ես գրեթե մետրոսեքսուալ եմ

«Գարեջրի Օրերը». Հաճույքի և մշակույթի փառատոնը Երևանում

«Stylish faces».Հարաբերություններում շատ եմ հիասթափվել. անկեղծ զրույց Անի Լուպեի հետ

Դաթո. Ամենուրեք վերահսկողություն է պետք, այլապես անարխիա կլինի

Հայտնի վրացի երգիչ Դաթոյի այցը Իջեւանի գինու-կոնյակի գործարան

Հոլանդացին և գերմանացին փորձում են ժամանակակից հայկական խոհանոցը

Մենք կարող ենք ստեղծել Կաննի փառատոնի մակարդակի ֆիլմեր. Կարո Հովհաննիսյան

Kami friends. Հին ու ծանոթ երգերը՝ նոր մոտեցմամբ

Ֆեստիվառը՝ Գյումրիում. Թաթան ու հանդիսատեսի հույզերը

Աշխարհահռչակ լիբանանահայ երգչուհի Սարինա Քրոսը ժամանել է Հայաստան

Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը

23:16, 25 ապրիլի

Miu Miu-ն 2024 թվականի առաջին եռամսյակում դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը, հայտնում է Hypebeast-ը։ Ըստ Lyst Index-ի՝ ամենահայտնի նորաձեւության ապրանքանիշերի եւ ապրանքների վարկանիշի, որը հրապարակվում է ամեն եռամսյակը մեկ անգամ, Prada-ն երկրորդ տեղում է:

Miu Miu-ի որոնումները 2024 թվականի առաջին երեք ամիսներին աճել են 8 տոկոսով՝ մասնակիորեն Փարիզում վերջին ցուցադրության եւ New Balance-ի հետ համագործակցության շնորհիվ: Հատկապես տղամարդկանց շրջանում որոնումները աճել են ահռելի՝ 88 տոկոսով: Իսկ Prada-ն, չնայած վարկանիշի անկմանը, պահպանել է իր բարձր կարգավիճակը՝ շնորհիվ աստղային գովազդային արշավների եւ իր թանկարժեք պայուսակների նոր տարբերակների:

Loewe-ն և Bottega Veneta-ն շարունակում են մնալ 3-րդ եւ 4-րդ տեղերում, մինչդեռ Saint Laurent-ը առաջին անգամ է մտնում լավագույն հնգյակ: Առաջընթաց գրանցած այլ ապրանքանիշերի թվում են Balenciaga-ն, որը վերջին եռամսյակում բարձրացել է չորս աստիճանով եւ զբաղեցրել է 8-րդ տեղը, եւ Valentino-ն (9-րդ հորիզոնական), որը նոր հետաքրքրություն է ցուցաբերել վերջին հայտարարությունից հետո՝ նշելով, որ Ալեսանդրո Միքելեն կզբաղեցնի կրեատիվ տնօրենի պաշտոնը:

Միեւնույն ժամանակ, Burberry-ն նահանջել է երեք հորիզոնականով՝ զբաղեցնելով 12-րդ տեղը, իսկ Diesel-ը նահանջել է չորս դիրքով՝ հայտնվելով 17-րդ տեղում:

Miu Miu-ն ամենահայտնի ապրանքների ցուցակը գլխավորել է նաեւ իր New Balance 530 SL սպորտային կոշիկներով, որոնք սպառվել են մի քանի ժամում։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել