Ջեքսոնի, Լոպեսի, Բեյոնսեի հետ աշխատած հայտնի դիզայներ Ջեյկոբ Մեյերի շքեղ ցուցադրությունը Երեւանում

«Բլբուլյաններ 3». 3 անգամ ավելի ծիծաղելի սիթքոմը մեկնարկում է

#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

Ճապոնիայում տղամարդկանց համար կանացի ներքնազգեստ են ստեղծել

18:02, 11 հունվարի

Ճապոնիայում կրծկալների, ժանյակավոր կիսավարտիքի եւ գիշերազգեստի ստեղծման գործում մասնագիտացած ընկերությունը «Տղամարդու ցանկությունը» անվանումով նոր շարք է թողարկել:

Արտադրանքն արդեն վաճառքի է հանվել ճապոնական Rakuten առեւտրի կենտրոնում: Ճապոնական RocketNews24 կայքի տվյալներով, նոր հավաքածուն ներառում է կանացի ներքնազգեստ, որն առաջարկվում է տղամարդկանց: Այն հատուկ մշակվել է՝ հաշվի առնելով տղամարդու ֆիզիոլոգիան, ընդ որում, դիզայներները պահպանել են կանացի ներքնազգեստի բոլոր ատրիբուտները. ժանյակ, ծաղիկներ, ժապավեններ:

Հավաքածուի հեղինակների խոսքով՝ այդ ինքնատիպ ներքնազգեստը ստեղծել են, որպեսզի տղամարդկանց հնարավորություն տան «վայելել ներքնազգեստի այն նրբությունն ու շքեղությունը, որոնց կանայք այդքան սովորել են»:

«Ինձ դուր է գալիս հագնել այս ներքնազգեստը: Ես դրանով հրաշալի եմ զգում ինձ»,- լրագրողներին ասել է ընկերության ներկայացուցիչ Մասայուկի Ցուտիյան: Նա նաեւ կրծկալ է հագնում, որը սովորական հագուստի տակից անհնար է նկատել:

Կազմակերպության գործադիր տնօրեն Ակիկո Օկունոմիյան խոստովանել է, որ զարմացած էր, թե որքան մեծ թվով տղամարդիկ էին հետաքրքրված իրենց ստեղծած ներքնազգեստով:

«Կարծում եմ՝ ավելի ու ավելի մեծ թվով տղամարդիկ են հետաքրքրվում կրծկալներով: Երբ թողարկեցինք տղամարդկանց համար նախատեսված կրծկալները, սկսեցինք երջանիկ հաճախորդներից շնորհակալական նամակներ ստանալ, ովքեր նշում էին, որ երկար ժամանակ սպասում էին դրան»,- ասել է տնօրենը:

Տղամարդկանց համար այս ինքնատիպ ներքնազգեստի թողարկումը համացանցում թեժ քննարկումների պատճառ է դարձել: Ճապոնական սոցիալական ցանցերից մեկում այս թեմայով վիճաբանությանը մասնակցել են շուրջ 8.000 ճապոնացիներ:

Տղամարդկանց համար նախատեսված կանացի ներքնազգեստի գույներն ու կտորն ապշեցուցիչ են: Ընկերության աշխատակիցների համոզմամբ, նույնիսկ ամենաքմահաճ հաճախորդը կարող է իրեն հարմար մոդելն ու երանգավորումը գտնել: Ներքնազգեստները բավական էժան են՝ 1.995 իեն (շուրջ 30 դոլար):

Նյութը՝ mirtesen.ru կայքի


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ