Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Ճապոնիայում տղամարդկանց համար կանացի ներքնազգեստ են ստեղծել

18:02, 11 հունվարի

Ճապոնիայում կրծկալների, ժանյակավոր կիսավարտիքի եւ գիշերազգեստի ստեղծման գործում մասնագիտացած ընկերությունը «Տղամարդու ցանկությունը» անվանումով նոր շարք է թողարկել:

Արտադրանքն արդեն վաճառքի է հանվել ճապոնական Rakuten առեւտրի կենտրոնում: Ճապոնական RocketNews24 կայքի տվյալներով, նոր հավաքածուն ներառում է կանացի ներքնազգեստ, որն առաջարկվում է տղամարդկանց: Այն հատուկ մշակվել է՝ հաշվի առնելով տղամարդու ֆիզիոլոգիան, ընդ որում, դիզայներները պահպանել են կանացի ներքնազգեստի բոլոր ատրիբուտները. ժանյակ, ծաղիկներ, ժապավեններ:

Հավաքածուի հեղինակների խոսքով՝ այդ ինքնատիպ ներքնազգեստը ստեղծել են, որպեսզի տղամարդկանց հնարավորություն տան «վայելել ներքնազգեստի այն նրբությունն ու շքեղությունը, որոնց կանայք այդքան սովորել են»:

«Ինձ դուր է գալիս հագնել այս ներքնազգեստը: Ես դրանով հրաշալի եմ զգում ինձ»,- լրագրողներին ասել է ընկերության ներկայացուցիչ Մասայուկի Ցուտիյան: Նա նաեւ կրծկալ է հագնում, որը սովորական հագուստի տակից անհնար է նկատել:

Կազմակերպության գործադիր տնօրեն Ակիկո Օկունոմիյան խոստովանել է, որ զարմացած էր, թե որքան մեծ թվով տղամարդիկ էին հետաքրքրված իրենց ստեղծած ներքնազգեստով:

«Կարծում եմ՝ ավելի ու ավելի մեծ թվով տղամարդիկ են հետաքրքրվում կրծկալներով: Երբ թողարկեցինք տղամարդկանց համար նախատեսված կրծկալները, սկսեցինք երջանիկ հաճախորդներից շնորհակալական նամակներ ստանալ, ովքեր նշում էին, որ երկար ժամանակ սպասում էին դրան»,- ասել է տնօրենը:

Տղամարդկանց համար այս ինքնատիպ ներքնազգեստի թողարկումը համացանցում թեժ քննարկումների պատճառ է դարձել: Ճապոնական սոցիալական ցանցերից մեկում այս թեմայով վիճաբանությանը մասնակցել են շուրջ 8.000 ճապոնացիներ:

Տղամարդկանց համար նախատեսված կանացի ներքնազգեստի գույներն ու կտորն ապշեցուցիչ են: Ընկերության աշխատակիցների համոզմամբ, նույնիսկ ամենաքմահաճ հաճախորդը կարող է իրեն հարմար մոդելն ու երանգավորումը գտնել: Ներքնազգեստները բավական էժան են՝ 1.995 իեն (շուրջ 30 դոլար):

Նյութը՝ mirtesen.ru կայքի


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել