«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Ճապոնիայում տղամարդկանց համար կանացի ներքնազգեստ են ստեղծել

18:02, 11 հունվարի

Ճապոնիայում կրծկալների, ժանյակավոր կիսավարտիքի եւ գիշերազգեստի ստեղծման գործում մասնագիտացած ընկերությունը «Տղամարդու ցանկությունը» անվանումով նոր շարք է թողարկել:

Արտադրանքն արդեն վաճառքի է հանվել ճապոնական Rakuten առեւտրի կենտրոնում: Ճապոնական RocketNews24 կայքի տվյալներով, նոր հավաքածուն ներառում է կանացի ներքնազգեստ, որն առաջարկվում է տղամարդկանց: Այն հատուկ մշակվել է՝ հաշվի առնելով տղամարդու ֆիզիոլոգիան, ընդ որում, դիզայներները պահպանել են կանացի ներքնազգեստի բոլոր ատրիբուտները. ժանյակ, ծաղիկներ, ժապավեններ:

Հավաքածուի հեղինակների խոսքով՝ այդ ինքնատիպ ներքնազգեստը ստեղծել են, որպեսզի տղամարդկանց հնարավորություն տան «վայելել ներքնազգեստի այն նրբությունն ու շքեղությունը, որոնց կանայք այդքան սովորել են»:

«Ինձ դուր է գալիս հագնել այս ներքնազգեստը: Ես դրանով հրաշալի եմ զգում ինձ»,- լրագրողներին ասել է ընկերության ներկայացուցիչ Մասայուկի Ցուտիյան: Նա նաեւ կրծկալ է հագնում, որը սովորական հագուստի տակից անհնար է նկատել:

Կազմակերպության գործադիր տնօրեն Ակիկո Օկունոմիյան խոստովանել է, որ զարմացած էր, թե որքան մեծ թվով տղամարդիկ էին հետաքրքրված իրենց ստեղծած ներքնազգեստով:

«Կարծում եմ՝ ավելի ու ավելի մեծ թվով տղամարդիկ են հետաքրքրվում կրծկալներով: Երբ թողարկեցինք տղամարդկանց համար նախատեսված կրծկալները, սկսեցինք երջանիկ հաճախորդներից շնորհակալական նամակներ ստանալ, ովքեր նշում էին, որ երկար ժամանակ սպասում էին դրան»,- ասել է տնօրենը:

Տղամարդկանց համար այս ինքնատիպ ներքնազգեստի թողարկումը համացանցում թեժ քննարկումների պատճառ է դարձել: Ճապոնական սոցիալական ցանցերից մեկում այս թեմայով վիճաբանությանը մասնակցել են շուրջ 8.000 ճապոնացիներ:

Տղամարդկանց համար նախատեսված կանացի ներքնազգեստի գույներն ու կտորն ապշեցուցիչ են: Ընկերության աշխատակիցների համոզմամբ, նույնիսկ ամենաքմահաճ հաճախորդը կարող է իրեն հարմար մոդելն ու երանգավորումը գտնել: Ներքնազգեստները բավական էժան են՝ 1.995 իեն (շուրջ 30 դոլար):

Նյութը՝ mirtesen.ru կայքի


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ