Ինչպե՞ս են անցնում «Տատաստրոֆա» սիթքոմի նկարահանումները. այն, ինչ չեք տեսնի եթերում

Stylish Faces. Րաֆֆի Գալստյան

Անկեղծ ասած, կուզեի Ղարաբաղում ֆիլմ նկարած լինեի. ռեժիսոր Գոռ Կիրակոսյան

«Լադանիվա»-ն թեժացրեց Հաղթանակի զբոսայգու տրամադրությունը

Նոր Պրեմիերա «Բոհեմ»-ում՝ Նարեկ Դուրյանի «Սիմա Դանսիկը»

Սերգ Աբրամով. Ես գրեթե մետրոսեքսուալ եմ

«Գարեջրի Օրերը». Հաճույքի և մշակույթի փառատոնը Երևանում

«Stylish faces».Հարաբերություններում շատ եմ հիասթափվել. անկեղծ զրույց Անի Լուպեի հետ

Դաթո. Ամենուրեք վերահսկողություն է պետք, այլապես անարխիա կլինի

Հայտնի վրացի երգիչ Դաթոյի այցը Իջեւանի գինու-կոնյակի գործարան

Հոլանդացին և գերմանացին փորձում են ժամանակակից հայկական խոհանոցը

Մենք կարող ենք ստեղծել Կաննի փառատոնի մակարդակի ֆիլմեր. Կարո Հովհաննիսյան

Kami friends. Հին ու ծանոթ երգերը՝ նոր մոտեցմամբ

Ֆեստիվառը՝ Գյումրիում. Թաթան ու հանդիսատեսի հույզերը

Աշխարհահռչակ լիբանանահայ երգչուհի Սարինա Քրոսը ժամանել է Հայաստան

Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Լսեք դերասաններին. մի լսեք դերասաններին. ֆրանսիական աբսուրդիստական՝ «Երկրորդ գործողություն» ֆիլմը

18:53, 20 հուլիսի

Ֆրանսիական կինոն ունի մի քանի ասոցիացիաներ՝ բարդության եւ հումորի մասին ամենաչնչինից մինչեւ բազմաշերտության, առեղծվածի եւ աբսուրդիստական ​​պաթոսի մասին պակաս ակնհայտը:

Այս տարվա Կաննի կինոփառատոնը բացվեց «Երկրորդ գործողություն» ֆիլմով՝ արհեստական ​​ինտելեկտի կողմից նկարահանված ռոմանտիկ կատակերգությամբ, որը պատմում է չորս տղամարդու եւ մեկ կնոջ փոքրիկ եւ ոչ այնքան փոքր զրույցների մասին, որոնք տեղի են ունենում դաշտի մեջտեղում գտնվող սրճարանում:

Ֆլորենսը սիրահարված է Դեյվիդին եւ ցանկանում է նրան ծանոթացնել իր հոր՝ Գիյոմի հետ, բայց ինքը՝ Դեյվիդը, զգացմունքներ չունի Ֆլորենսի նկատմամբ եւ ծրագրում է նրան ընկերացնել իր ընկերոջ՝ Ուիլիի հետ։ Թվում է, թե առանձնահատուկ ոչինչ չկա՝ պարզ սյուժե, բայց շուտով ակնհայտ է դառնում, որ ֆիլմի սյուժեն ընդհանրապես նշանակություն չունի, եւ ամբողջ ժապավենը միտված է քանդելու չորրորդ պատը՝ հեռուստադիտողին քաոսի մեջ գցելու նպատակով։

Աբսուրդիստ ռեժիսոր Քվենտին Դյուպիեն հայտնի է անսովոր ֆիլմեր ստեղծելու իր ոճով, որոնք ինքնատիպ են ոչ այնքան սյուժեով, որքան կատարման տեխնիկայով։ Իսկ «Երկրորդ գործողության» մեջ նա կիրառել է նաեւ խաբկանքի իր սիրելի տեխնիկան։

Մի խոսքով, հեռուստադիտողը դիտում է ֆիլմ այն ​​մասին, թե ինչպես է նկարահանվում կինոն:

Ավելի մանրամասն. դերասանները դուրս են գալիս իրենց դերերից, եւ լրիվ անհասկանալի է դառնում, թե ինչ է գրված սցենարում եւ որն է դերասանների անձնական իմպրովիզացիան։ Գլխավոր հերոսներից մեկը միանում է ամբոխին, մյուսը անհարմար կերպով ընդհատում է իր գործընկերոջը սյուժեի դրամատիկ պահին, ինչ-որ մեկը անընդհատ կտրուկ արտահայտություններ է անում հանդուրժողականության եզրին:

Պատկերը լրացվում է դերասանների մեկնաբանություններով եւ դիտողին ուղղված նրանց խոսքով. ի վերջո, այն վերածվում է մեկ շարունակական մետապատմության.

Նման ֆիլմերը սիրում են անվանել «ոչ բոլորի համար» եւ «մտածելու ֆիլմ»՝ համեմված հումորով։ Այնուամենայնիվ, եթե երբեւէ խմբում միաժամանակ քննարկել եք Տիեզերքի ծագման հարցերը, կանացի սեքսուալությունը, հոմոֆոբիան, սեւ հումորը եւ շատ այլ թեմաներ՝ գիտակցության հոսքով ընդհատելով միմյանց եւ զրույցը վերածելով դիտողությունների, կատակների ու փիլիսոփայության, ապա շնորհավորում եմ՝ դուք ֆրանսիական ֆիլմի հերոսներն եք։

Միակ տարբերությունն այն է, որ «Երկրորդ գործողության» գլխավոր դերերում հանդես են գալիս Լեա Սեյդուն, Վինսենթ Լինդոնը, Լուի Գարելը եւ Ռաֆայել Քուենարդը: Այնուամենայնիվ, անկասկած, դուք ավելի վատը չեք:

Ռեգինա Մելիքյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել