Ինչպե՞ս են անցնում «Տատաստրոֆա» սիթքոմի նկարահանումները. այն, ինչ չեք տեսնի եթերում

Stylish Faces. Րաֆֆի Գալստյան

Անկեղծ ասած, կուզեի Ղարաբաղում ֆիլմ նկարած լինեի. ռեժիսոր Գոռ Կիրակոսյան

«Լադանիվա»-ն թեժացրեց Հաղթանակի զբոսայգու տրամադրությունը

Նոր Պրեմիերա «Բոհեմ»-ում՝ Նարեկ Դուրյանի «Սիմա Դանսիկը»

Սերգ Աբրամով. Ես գրեթե մետրոսեքսուալ եմ

«Գարեջրի Օրերը». Հաճույքի և մշակույթի փառատոնը Երևանում

«Stylish faces».Հարաբերություններում շատ եմ հիասթափվել. անկեղծ զրույց Անի Լուպեի հետ

Դաթո. Ամենուրեք վերահսկողություն է պետք, այլապես անարխիա կլինի

Հայտնի վրացի երգիչ Դաթոյի այցը Իջեւանի գինու-կոնյակի գործարան

Հոլանդացին և գերմանացին փորձում են ժամանակակից հայկական խոհանոցը

Մենք կարող ենք ստեղծել Կաննի փառատոնի մակարդակի ֆիլմեր. Կարո Հովհաննիսյան

Kami friends. Հին ու ծանոթ երգերը՝ նոր մոտեցմամբ

Ֆեստիվառը՝ Գյումրիում. Թաթան ու հանդիսատեսի հույզերը

Աշխարհահռչակ լիբանանահայ երգչուհի Սարինա Քրոսը ժամանել է Հայաստան

Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Wine Story. Գինու փորձագետ Անաստասիա Պալֆերովա. «Հայկական գինիներն ավելի մեծ հանրահռչակման կարիք ունեն»

21:06, 24 հուլիսի

Անաստասիա Պալֆերովան գինու փորձագետ է, Ռուսաստանի սոմելյերների ասոցիացիայի անդամ,  Telegram-ի հանրահայտ «Вино? Why No!» ալիքի եւ գինեգործության մի շարք դասընթացների հեղինակ։ Խորհրդատվական կարիերան թողնելուց հետո նա իրեն նվիրել է գինու մշակույթին եւ այժմ իր գիտելիքներն ու փորձը կիսում է լայն լսարանի հետ: NEWS.am STYLE-ին տված հարցազրույցում Անաստասիան խոսել է այն մասին, թե ինչպես կարելի է ոչ միայն վայելել գինին, այլեւ այս հոբբին վերածել եկամտաբեր բիզնեսի, ինչպես նաեւ անդրադարձել է հայկական գինիներին՝ նշելով, որ դրանք ավելի մեծ ճանաչման կարիք ունեն։

Հնարավո՞ր է միաժամանակ գինի խմել եւ դրանով գումար աշխատել։

Իհարկե, հնարավոր է։ Օրինակները շատ են։ Գինու գիտելիքները կարող են եւ պետք է դրամայնացվեն, դա անելու ավելի քան բավարար եղանակներ կան.

-Համտեսների անցկացում

- Գինու մասին բլոգի վարում եւ գումարի վաստակում՝ գովազդային ինտեգրումների եւ փոխկապակցված ծրագրերի միջոցով

- Էքսկուրսիաների կազմակերպում

- Մասնավոր հավաքածուների կազմում

- Մասնավոր եւ կորպորատիվ միջոցառումների կազմակերպում

- Տեղեկատվական արտադրանքի ստեղծում՝ դասընթացներ, ուղեցույցներ, վեբինարներ եւ այլն:

- Մարքեթինգային աջակցության տրամադրում ռեստորաններին եւ գինեգործարաններին

- Գինու խոշոր միջոցառումների կազմակերպում` ցուցահանդեսներ, սրահներ եւ այլն:

Այս ամենը կարելի է անել ինչպես որպես հիմնական աշխատանք, այնպես էլ որպես ֆրիլանսեր՝ ստեղծելով ձեր սեփական նախագծերը։ Երկու տարբերակներն էլ ունեն իրենց դրական եւ բացասական կողմերը, բայց ես հաստատ ավելի մոտ եմ ֆրիլանսի տարբերակին եւ իմ սեփական նախագծերին:

Տեսնո՞ւմ եք գինու սիրահարների կողմից գինու նկատմամբ մասնագիտական ​​հետաքրքրության աճ: Որքա՞ն պահանջարկ ունեն այժմ գինեգործները։

Իհարկե, տեսնում եմ։ Ավելի ու ավելի շատ մարդիկ են գիտակցում, որ գինին հարբելու մասին չէ, այլ մշակույթի, արվեստի, պատմության, բույրերի եւ համերի, ներդաշնակության: Ոմանց համար բավարար է առօրյա մակարդակի իմացությունը, օրինակ, թե ինչով է Սովինյոն Բլանը տարբերվում Chardonnay-ից։ Բայց ինչ-որ մեկը ցանկանում է ավելի խորանալ եւ ավելի հեռուն է գնում: Ես տեսնում եմ գինու փորձագետների եւ գինու բլոգների նկատմամբ հետաքրքրության ակնհայտ աճ, եւ դա հրաշալի է:

Գինու եւ սննդի անսովոր համադրություններ հաճախ են հայտնվում Ձեր Instagram-ում: Կա՞ն, իսկապես, ունիվերսալ գինիներ, որոնք նույնիսկ լավ համադրվում են պելմենիների հետ:

Իհարկե, վարդագույն շամպայնը եւ, ընդհանրապես, վարդագույն փրփրուն տեսակները։ Արենիի հայկական վարդագույն գինիներն, ի դեպ, նույնպես շատ գաստրոնոմիկ են։ Կամ բաց կարմիր գինիները՝ առանց տակառներում հնեցման.

Ի՞նչ ռիսկերի են հանդիպում նրանք, ովքեր որոշում են ներդրումներ կատարել գինու մեջ։ Ինչպե՞ս կարելի է դրանք նվազագույնի հասցնել:

Կան իրավական ռիսկեր. մի մոռացեք, որ Ռուսաստանի Դաշնությունում պաշտոնապես արգելված է գինու վերավաճառքը ֆիզիկական անձից, չգիտեմ՝ ինչպես է Հայաստանում։ Պահպանման ռիսկեր կան՝ պետք է հասկանալ, որ գինիները պետք է պահվեն ճիշտ պայմաններում։ Դե, եթե դուք ներդրումներ եք կատարում գինեգործության մեջ, ապա սա, ընդհանուր առմամբ, պատմություն է շատ երկար վերադարձի ժամկետով եւ բազմաթիվ բնական ռիսկերով: Կա մի կատակ. «Ինչպե՞ս դառնալ միլիոնատեր եւ ներդրումներ կատարել գինեգործության մեջ»:

Ի՞նչ եք ստիպված եղել թողնել գինու հետ աշխատելու համար, եւ ի՞նչ եք ստանում դրա դիմաց:

Ամիսը երկու անգամ քարտիս վրա թողել եմ հաճելի եկամուտներ եւ կայունություն։ Ես հաճույք եմ ստանում, ներքին մղում եւ գիտակցում, որ անում եմ այն, ինչ սիրում եմ եւ կարող եմ զարգանալ բացարձակապես տարբեր կողմերից ու շարժվել ցանկացած ուղղությամբ՝ առանց սահմանների:

Ինչպե՞ս են փոխվել Ձեր տեսակետները գինու եւ գինեգործության վերաբերյալ այն պահից, երբ սկսել եք Ձեր կարիերան:

Ես սկսել եմ ավելի քիչ խմել, բայց ավելի թանկ: Եվ ես հասկացա, որ կարելի է անվերջ ընկղմվել գինու թեմայի մեջ։

Մոսկվայում կայացած Armenian Wine Expo-ին ո՞ր հայկական գինիներն են Ձեզ հաճելիորեն զարմացրել եւ ինչո՞վ:

Մի քանի տարի է, որ ծանոթ եմ հայկական գինեգործությանը եւ մի քանի անգամ եղել եմ Հայաստանում։ Ինձ դուր է եկել Alluria-ի «բնականը», ես միշտ սիրում եմ Արենին՝ Voskeni-ի 130-ամյա վազերից։ Սպիտակներից ինձ գոհացրել է Osculatus a Deo-ի Ոսկեհատը: Ինձ դուր են եկել նաեւ Սասունցի Դավթի մասին էպոսի նկարները: Ես ժամանակ չունեի հեղինակի դասախոսությանը ներկա գտնվելու, բայց գիրքը նկատեցի եւ անպայման կկարդամ:

Հայկական գինիները համաշխարհային ասպարեզում. ի՞նչ դեր ունեն դրանք այնտեղ։ Կա՞ն արդյոք նախադրյալներ նաեւ այդ շուկայում դրսեւորվելու։  

Գաղտնիքը պատմության մեջ է, հնության մեջ, եւ պետք է կենտրոնանալ դրա վրա: Ինչպես որ ձեր հարեւան վրացիներն են նարնջագույն/սաթի միտումը տարածել համաշխարհային շուկայում։ Ավելի շատ հանրահռչակում է պետք:

Ի՞նչ թույլ կողմեր ​​եք նկատել հայկական գինիների մոտ եւ գինեգործարաններում։ Ի՞նչն է խանգարում դրանց ավելի մեծ ճանաչում ձեռք բերել:

Պետք է ավելի շատ աշխատանք տարվի իրազեկման ուղղությամբ: Եվ Հայաստանը՝ որպես գինու երկիր, եւ ընդհանրապես, կոնկրետ գինեգործարանների ուղղությամբ։ Ես տեսնում եմ, որ գինեգործարանների սեփականատերերը նույնպես գիտակցում են դա եւ աշխատում են դրա շուրջ։

Ձեր անձնական տպավորությունները հայկական գինիներից. ունե՞ք սիրելի:

Փրփրուն Keush-ը սեր է: Դե, ես իրականում գազավորված փրփրուն գինիների սիրահար եմ: Եվ նորից չեմ կարող չհիշել Արենին՝ Voskeni-ի 130-ամյա վազերից։

Լիանա Աղաջանյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել