Ինչպե՞ս են անցնում «Տատաստրոֆա» սիթքոմի նկարահանումները. այն, ինչ չեք տեսնի եթերում

Stylish Faces. Րաֆֆի Գալստյան

Անկեղծ ասած, կուզեի Ղարաբաղում ֆիլմ նկարած լինեի. ռեժիսոր Գոռ Կիրակոսյան

«Լադանիվա»-ն թեժացրեց Հաղթանակի զբոսայգու տրամադրությունը

Նոր Պրեմիերա «Բոհեմ»-ում՝ Նարեկ Դուրյանի «Սիմա Դանսիկը»

Սերգ Աբրամով. Ես գրեթե մետրոսեքսուալ եմ

«Գարեջրի Օրերը». Հաճույքի և մշակույթի փառատոնը Երևանում

«Stylish faces».Հարաբերություններում շատ եմ հիասթափվել. անկեղծ զրույց Անի Լուպեի հետ

Դաթո. Ամենուրեք վերահսկողություն է պետք, այլապես անարխիա կլինի

Հայտնի վրացի երգիչ Դաթոյի այցը Իջեւանի գինու-կոնյակի գործարան

Հոլանդացին և գերմանացին փորձում են ժամանակակից հայկական խոհանոցը

Մենք կարող ենք ստեղծել Կաննի փառատոնի մակարդակի ֆիլմեր. Կարո Հովհաննիսյան

Kami friends. Հին ու ծանոթ երգերը՝ նոր մոտեցմամբ

Ֆեստիվառը՝ Գյումրիում. Թաթան ու հանդիսատեսի հույզերը

Աշխարհահռչակ լիբանանահայ երգչուհի Սարինա Քրոսը ժամանել է Հայաստան

Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Մարդկանց մեծ մասը պատրաստ է թողնել իրենց աշխատանքը՝ ինֆլուենսեր դառնալու համար

23:10, 24 հուլիսի

Մարդկանց մեծամասնությունը՝ երիտասարդ եւ տարեց, մտածում է սոցիալական մեդիայի ինֆլուենսերի կարիերայի մասին:

Համաձայն IZEA Worldwide, Inc.-ի՝ տեխնոլոգիաների, տվյալների եւ ծառայությունների ընկերության կողմից իրականացված ուսումնասիրության՝ 18-ից 60+ տարեկան սոցցանցերի օգտատերերի մոտ 54%-ը պատրաստ է իրենց ուժերը փորձել այս գլամուրային թվացող մասնագիտության մեջ:

Ոչ բոլորն են պատրաստ կատարել կարիերայի ամբողջական փոփոխություն, բայց այս նույն խմբի 64%-ը գումար կընդուներ իրենց ալիքներում ապրանքանիշը գովազդելու համար: Թեեւ ավագ սերունդները հաճախ քննադատում են Gen Z-ին՝ աշխատանքից խուսափելու եւ իրենց օրերը հեռախոսի մեջ անցկացնելու համար, դա կարող է պայմանավորված լինել պարզ նախանձով: Սոցցանցերի 45-ից 60 տարեկան օգտատերերի 60%-ը կթողնի աշխատանքը՝ ինֆլուենսեր դառնալու համար, մինչդեռ 18-ից 29 տարեկան օգտատերերի 50%-ն է պատրաստ դրան:

Բայց ինչպե՞ս կարող եք մեծացնել առաջարկ ստանալու ձեր հնարավորությունները: Ըստ ուսումնասիրության՝ պարզապես շարունակեք շրջել ձեր հեռախոսում։ Մարդիկ, ովքեր օրական ավելի քան հինգ ժամ են անցկացնում սոցիալական ցանցերում, 4,4 անգամ ավելի հավանական է, որ վարձատրվեն իրենց գրառումների համար:

Ինֆլյուենսերները 1,5 անգամ ավելի հաճախ են աշխատում ազատ գրաֆիկով, քան սոցիալական ցանցերի պատահական օգտատերերը, ինչը նրանց շատ ավելի ազատություն է տալիս: Այնուամենայնիվ, դա չի նշանակում, որ բովանդակություն ստեղծողների մեծ մասը հիմնվում է հրապարակման վրա՝ որպես իրենց եկամտի հիմնական աղբյուր:

Պարզվել է, որ ինֆլուենսերների մեծամասնությունը (59%) աշխատում է լրիվ դրույքով. նրանցից միայն կեսն (53%) է վճարումներ ստանում բրենդներից կամ ապրանքանիշերից՝ գովազդ հրապարակելու համար:

«Այս ուսումնասիրությունը ընդգծում է կարիերայի ձգտումների կտրուկ փոփոխությունը»,-ասել է IZEA-ի գործադիր տնօրեն եւ հիմնադիր Թեդ Մերֆին:

«Երիտասարդ սպառողների գրեթե կեսը պատրաստ է թողնել ավանդական աշխատանքները՝ ինֆլուենսեր դառնալու համար, ինչը ցուցադրում է ոլորտի գրավչությունն ու ազդեցությունը»,-ասում է նա: «Ավելին, քանի որ սոցիալական մեդիայի օգտատերերի 26%-ն արդեն ճանաչվել է որպես ինֆլուենսեր, պարզ է, որ ինֆլուենսերների մարքեթինգը ոչ միայն անցողիկ միտում է, այլեւ մշակութային երեւույթ, որը ձեւավորում է աշխատանքի եւ առեւտրի ապագան»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել