«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Դեւիդ Բեքհեմը՝ H&M-ի ներքնազգեստի հավաքածուի նոր գովազդում

12:47, 24 հունվարի

Ճանաչված ֆուտբոլիստ Դեւիդ Բեքհեմը նկարահանվել է H&M ապրանքանիշի գովազդային նոր հոլովակում:

38-ամյա Դեւիդը ներկայացնում է տղամարդկանց ներքնազգեստի սեփական շարքը, որը ստեղծվել է David Beckham Bodywear Collection ապրանքանիշի հետ համատեղ:

Գովազդային հոլովակը նկարահանել է դանիական ռեժիսոր Նիկոլաս Վինդինգ Ռեֆնը:

Սյուժեի համաձայն, Դեւիդը ֆոտոսեսիայից հետո փակված է մնում տանիքին, եւ շենք մտնելու համար ստիպված է համարձակ հնարքներ կատարել:

Հոլովակը նկարահանվել է երկու տարբերակով. «համեստ»՝ covered, եւ ավելի բաց՝ uncovered: Հանդիսատեսին առաջարկվում է ապրանքանիշի կայքում քվեարկել այն հոլովակի օգտին, որն ավելի շատ է դուր եկել: Առավելագույն ձայներ ստացած տարբերակը ցուցադրվելու է ամերիկյան ֆուտբոլի Super Bowl ամենամյա մրցաշարի ժամանակ:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ