«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Համասյանի ու Ռիք Ռոզատոյի երաժշտությունը՝ ARARAT-ի լեգենդար համի ու Ձիթողցյանի կտավների ուղեկցությամբ

ՇոկTok. «Մարդիկ ինձ են օգնում. ես եմ որոշում օգնել ընտանիքների, թե`ոչ». Տարոն Սարգսյան

Ֆրանսիական շքեղություն՝ փարիզյան շնչով. Les Nereides զարդերը՝ 6 տարի Երեւանում

Stylish Faces․ Հասմիկ Կարապետյանը՝ իր համար արված խենթ քայլերի, երկրպագուների հանդեպ ամուսնու վերաբերմունքի եւ այլ թեմաների շուրջ

«Վարձով ընտանիք». նոր հումորային նախագիծ` Մարջան Ավետիսյանի, Էմմա Սապունջյանի, Լեւոն Հախվերդյանի մասնակցությամբ

«Լեռները կհիշեն». ինչպես են ընթանում նոր հեռուստասերիալի նկարահանումները

«Լեռները կհիշեն» հեռուստասերիալի դերասանկական կազմը՝ Խուստուփ լեռան բարձունքին

Սեւ կատակերգություն՝ ապրելու կարեւորության մասին. «Սեւազգեստ կանայք» ֆիլմի փակ դիտումը` Երեւանում

Կարմիր գորգ. հայտնիների look-երը` «Սեւազգեստ կանայք» ֆիլմի պրեմիերային

ՇոկTok. «Հորս կարիքն այլեւս չեմ զգում». տիկտոկեր Նանո

Ֆոտովլոգ Արսեն Սարգսյանի հետ. խելահեղ Նյու Յորք

ՇոկTok. «Շատերն են թիկունքիցս հարվածել». տիկտոկեր Մանե (man_go)

BACKSTAGE. Ինչպես են ընթանում «Բոլոլա» սիթքոմի նկարահանումները

ՇոկTok. «Երբեք չեմ ցանկանա տղա լինել». տիկտոկեր Արմինե (@poso)

«Stylish Faces». Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորին

Հայտնիների կենդանիները. Դայանա Դավթյանի շնիկը՝ Վիննին, եւ ինչ է պահել «Միսս Տիեզերք Արմենիա 2019» ճանաչված գեղեցկուհին նրանից առաջ

ՇոկTok. «Համբույրի տեսարանի պատճառով հրաժարվել եմ նոր նախագծում նկարահանվել». Լիլիա Վարդանյան

Դեւիդ Բեքհեմը՝ H&M-ի ներքնազգեստի հավաքածուի նոր գովազդում

12:47, 24 հունվարի

Ճանաչված ֆուտբոլիստ Դեւիդ Բեքհեմը նկարահանվել է H&M ապրանքանիշի գովազդային նոր հոլովակում:

38-ամյա Դեւիդը ներկայացնում է տղամարդկանց ներքնազգեստի սեփական շարքը, որը ստեղծվել է David Beckham Bodywear Collection ապրանքանիշի հետ համատեղ:

Գովազդային հոլովակը նկարահանել է դանիական ռեժիսոր Նիկոլաս Վինդինգ Ռեֆնը:

Սյուժեի համաձայն, Դեւիդը ֆոտոսեսիայից հետո փակված է մնում տանիքին, եւ շենք մտնելու համար ստիպված է համարձակ հնարքներ կատարել:

Հոլովակը նկարահանվել է երկու տարբերակով. «համեստ»՝ covered, եւ ավելի բաց՝ uncovered: Հանդիսատեսին առաջարկվում է ապրանքանիշի կայքում քվեարկել այն հոլովակի օգտին, որն ավելի շատ է դուր եկել: Առավելագույն ձայներ ստացած տարբերակը ցուցադրվելու է ամերիկյան ֆուտբոլի Super Bowl ամենամյա մրցաշարի ժամանակ:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Քվեարկել են (9)  |  Այլ հարցում