Ջեքսոնի, Լոպեսի, Բեյոնսեի հետ աշխատած հայտնի դիզայներ Ջեյկոբ Մեյերի շքեղ ցուցադրությունը Երեւանում

«Բլբուլյաններ 3». 3 անգամ ավելի ծիծաղելի սիթքոմը մեկնարկում է

#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

Ներքնազգեստ արտադրող ընկերությունն ավելի քան 1 միլիոն դոլար է վճարել սպառողներին խաբելու համար

14:08, 3 հոկտեմբերի

Ճապոնական Wacoal ընկերությունը վճարել է 1.3 միլիոն դոլար՝ ոչ ճիշտ եւ իրականության չհամապատասխանող գովազդ թողարկելու համար, հայտնել է ИТАР ТАСС-ը։

Ներքնազգեստ արտադրող ճապոնական Wacoal ընկերությունը, իսկ ավելի ճիշտ կլինի ասել՝ ԱՄՆ-ում նրա քույր ընկերությունը, ներկայացրել է մի ներքնազգեստ, որն, ինչպես ասվում է գովազդում, մշակված է ու հարուստ է կոֆեինով, ինչը նպաստում է նիհարելու գործընթացին։

Կոֆեինով ներքնազգեստը շատ արագ լայն տարածում է ձեռք բերել, սակայն ավելի ուշ բոլոր սպառողները սկսել են բողոքել, քանի որ այն նիհարեցնող ոչ մի ազդեցություն չի ունեցել։

ԱՄՆ-ի Առեւտրի դաշնային հանձնաժողովը փորձարկումներ ու հետազոտություններ է անցկացրել, եւ մասնագետները պարզել են, որ ոչ մի գիտական ապացույց չկա, որ գովազդում նշվող այդ փաստը համապատասխանում է իրականությանը։

Ճապոնական ընկերությունը, առանց դատական քաշքշուկի, վճարել է 1,3 միլիոն դոլար տուգանք, որը փոխանցվել է Առեւտրի դաշնային հանձնաժողովի հաշվին, որն էլ իր հերթին գումարները փոխանցելու է սպառողներին։

Մի քանի սպառող պատրաստ է նաեւ առանձին հայց ներկայացնել դատարան այս ընկերության դեմ։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ