Սպասում ենք մեծ պրեմիերայի. Թամարա Գվերդծիթելին Երեւանի «Սանսեթ Բուլվար» մյուզիքլի փորձին

ՇոկTok. «Մեզ գրել էին` թող ձեր օդանավի հետ մի բան լինի` դուք տեղ չհասնեք». Անի Արզումանյան

ՇոկTok. Անժելա Փարսադանյանը` ընկերոջից բաժանվելու, առողջական խնդրի ու կյանքի դժվարությունների մասին

2023-ի makeup թրենդներն ու հատուկ դիմահարդարում՝ Մարտի 8-ի համար՝ Սեդա Գրիգորյանից

Ի՞նչ նվեր են ակնկալում եւ ի՞նչ են պատրաստվում նվիրել մարտի 8-ին երիտասարդները

Հենզել Բրուտենցը վերադարձավ մեծ էկրաններ․ «Գործակալ 044. Օպերացիա Գառնի» ֆիլմի պրեմիերան, դերասանների հույզերն ու միջոցառման հյուրերը

Nemra-ի ռոքային 11-ամյակը․ խմբի ու երկրպագուների «երկխոսությունը»՝ բեմում ու բեմից դուրս

ՇոկTok. «Տիկտոկում ամենաքիչը 10000 դրամ եմ աշխատել». տիկտոկեր Նինա Տիտանյան

Միշլենի երկու աստղ ունեցող շեֆ-խոհարար Ֆլորենս Դալիանի գաստրո շոուն «Հայրիկ» Seven Visions Hotels, The Dvin ռեստորանում

Տիկտոկեր Նինա Տիտանյանի նոր կերպարը` «Բլբուլյանները 4» սիթքոմում

ՇոկTok. «Կյանքումս երբեք էլ մատուցող չեմ աշխատի». տիկտոկեր Ալեքս

«Սյուրպրիզ» սիթքոմի երկրորդ եթերաշրջանում կան նոր դերասաններ

«Chef’s Forest» նախագծի հեղինակ Հարութ Խաչատրյանը բադ է պատրաստել հողի տակ՝ ձնառատ լեռների ֆոնին

«Հանդիսատեսը բարձր տրամադրությամբ է հեռանալու դահլիճից». Աղաս Մանուկյանը` «Կյանքս» STAND UP-ի մասին

Քրիստինե Պեպելյանը՝ ԱՄՆ-ում իր առօրյայի, վոկալ ստուդիա հիմնելու եւ որդու՝ Արեգի հետ ժամանակ անցկացնելու մասին

50000-ից մինչեւ 400000 դրամ. ինչպես են նախընտրում հագնվել երիտասարդները եւ որքան արժեն նրանց look-երը

Տիկտոկերներ Մայիս Վարդանյանի ու Մոնիկա Պետրոսյանի սիրո պատմությունը

«Հիմա չենք նախատեսում երեխա ունենալ». Անդրանիկի եւ Օվսաննայի սիրո պատմությունն ու առաջիկա ծրագրերը

Ներքնազգեստ արտադրող ընկերությունն ավելի քան 1 միլիոն դոլար է վճարել սպառողներին խաբելու համար

14:08, 3 հոկտեմբերի

Ճապոնական Wacoal ընկերությունը վճարել է 1.3 միլիոն դոլար՝ ոչ ճիշտ եւ իրականության չհամապատասխանող գովազդ թողարկելու համար, հայտնել է ИТАР ТАСС-ը։

Ներքնազգեստ արտադրող ճապոնական Wacoal ընկերությունը, իսկ ավելի ճիշտ կլինի ասել՝ ԱՄՆ-ում նրա քույր ընկերությունը, ներկայացրել է մի ներքնազգեստ, որն, ինչպես ասվում է գովազդում, մշակված է ու հարուստ է կոֆեինով, ինչը նպաստում է նիհարելու գործընթացին։

Կոֆեինով ներքնազգեստը շատ արագ լայն տարածում է ձեռք բերել, սակայն ավելի ուշ բոլոր սպառողները սկսել են բողոքել, քանի որ այն նիհարեցնող ոչ մի ազդեցություն չի ունեցել։

ԱՄՆ-ի Առեւտրի դաշնային հանձնաժողովը փորձարկումներ ու հետազոտություններ է անցկացրել, եւ մասնագետները պարզել են, որ ոչ մի գիտական ապացույց չկա, որ գովազդում նշվող այդ փաստը համապատասխանում է իրականությանը։

Ճապոնական ընկերությունը, առանց դատական քաշքշուկի, վճարել է 1,3 միլիոն դոլար տուգանք, որը փոխանցվել է Առեւտրի դաշնային հանձնաժողովի հաշվին, որն էլ իր հերթին գումարները փոխանցելու է սպառողներին։

Մի քանի սպառող պատրաստ է նաեւ առանձին հայց ներկայացնել դատարան այս ընկերության դեմ։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ