«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Ներքնազգեստ արտադրող ընկերությունն ավելի քան 1 միլիոն դոլար է վճարել սպառողներին խաբելու համար

14:08, 3 հոկտեմբերի

Ճապոնական Wacoal ընկերությունը վճարել է 1.3 միլիոն դոլար՝ ոչ ճիշտ եւ իրականության չհամապատասխանող գովազդ թողարկելու համար, հայտնել է ИТАР ТАСС-ը։

Ներքնազգեստ արտադրող ճապոնական Wacoal ընկերությունը, իսկ ավելի ճիշտ կլինի ասել՝ ԱՄՆ-ում նրա քույր ընկերությունը, ներկայացրել է մի ներքնազգեստ, որն, ինչպես ասվում է գովազդում, մշակված է ու հարուստ է կոֆեինով, ինչը նպաստում է նիհարելու գործընթացին։

Կոֆեինով ներքնազգեստը շատ արագ լայն տարածում է ձեռք բերել, սակայն ավելի ուշ բոլոր սպառողները սկսել են բողոքել, քանի որ այն նիհարեցնող ոչ մի ազդեցություն չի ունեցել։

ԱՄՆ-ի Առեւտրի դաշնային հանձնաժողովը փորձարկումներ ու հետազոտություններ է անցկացրել, եւ մասնագետները պարզել են, որ ոչ մի գիտական ապացույց չկա, որ գովազդում նշվող այդ փաստը համապատասխանում է իրականությանը։

Ճապոնական ընկերությունը, առանց դատական քաշքշուկի, վճարել է 1,3 միլիոն դոլար տուգանք, որը փոխանցվել է Առեւտրի դաշնային հանձնաժողովի հաշվին, որն էլ իր հերթին գումարները փոխանցելու է սպառողներին։

Մի քանի սպառող պատրաստ է նաեւ առանձին հայց ներկայացնել դատարան այս ընկերության դեմ։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության