Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Կիսամերկ տղամարդիկ՝ ներքնազգեստի գովազդում

12:09, 8 սեպտեմբերի

Տղամարդկանց ներքնազգեստի գովազդներում մենք սովորաբար տեսնում ենք հայտնի աստղերի՝ Դեւիդ Բեքհեմին, Կրիշտիանու Ռոնալդուին, Ջասթին Բիբերին եւ այլն։

Սակայն այս անգամ նորվեգական Dressmann ընկերությունն իր գովազդային արշավի համար ընտրել է անհայտ տղամարդկանց, որոնք ճանաչում չունեն։ Բրենդի տնօրեն Յենս Բոնեսմոն հուսով է, որ այս մոտեցումը կօգնի տղամարդկանց ավելի ինքնավստահ զգալ իրենց, նրանք այլեւս չեն փորձի հետեւել կարծրատիպերին եւ դուրս գան կաղապարներից։

«Սա իրականություն է, նրանցից ամեն մեկը յուրովի է հմայիչ»,- ասել է Բսնեսմոն։

 

Աղբյուրը՝ The Local


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել