«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Նաոմի Քեմփբելը ներքնազգեստի հեղինակային հավաքածուի գովազդում

12:33, 11 դեկտեմբերի

Համացանցում հայտնվել է 45-ամյա Նաոմի Քեմփբելի ֆոտոսեսիայի ամբողջական տարբերակը: Yamamay ապրանքանիշի համար թողարկված ներքնազգեստի հավաքածուի նկարահանումների հեղինակն է նորաձեւության աշխարհի առասպելական կերպարներից մեկը՝ Մարիո Տեստինոն: 

Այս անգամ «սեւ լուսանը» նկարվել է իր սեփական հեղինակային սահմանափակ հավաքածուի համար, որը կոչել է իր Instagram հաշվի նիքի նման՝ #iamnaomicampbell.

Լուսանկարչի փայլուն աշխատանքները գնահատել է նույնիսկ Vanity Fair խմբագրությունը՝ ֆոտեսեսիայի գլխավոր լուսանկարը տեղադրելով իր ամսագրի նոր համարի շապիկին: 

Ի դեպ, Agent Provocateur ապրանքանիշի համեմատ, որի հետ նույնպես Նաոմին համագործակցել է, Yamamay-ը շատ ավելի ժողովրդավարական է: Օրինակ հեղինակային դիզայնով բոդիները կարժենան 50 եվրո, իսկ կրծքկալը՝ 30:

Աղբյուր՝Spletnik


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ