Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Արագ քնի մեթոդիկա. ինչպե՞ս քունն առնել 3-4 ժամում

19:06, 25 հուլիսի

Արագ քնի մեթոդիկա

Մեր անհանգիստ, մեծացող արագությունների եւ կյանքի բարձր ռիթմի դարում  մասնագետները հատուկ մեթոդիկա են մշակել, որպեսզի մարդը կարողանա առանց խնդրի քունն առնել 3-4 ժամում եւ ամբողջ օրվա ընթացքում առույգ զգա: Դրա համար անհրաժեշտ է հետեւել արագ քնի հետեւյալ մեթոդիկային.

* Քնելուց առաջ թուլանալ (չպետք է քնելու պատրաստվել ձեր բոլոր ծանր ապրումներով եւ խնդիրներով. դրա համար ինչ-որ հրաշալի բանի մասին մտածելու կամ հանգստացնող  երաժշտություն լսելու համար 10-15 րոպե հատկացրեք):

* Քնից առաջ մի ծանրացրեք ստամոքսը եւ գիշերը կուշտ մի կերեք (հակառակ դեպքում օրգանիզմը իր ամբողջ էներգիան կծախսի ոչ թե սեփական վերականգնման, այլ կերակուրը մարսելու վրա):

* Քնի համար օգտագործեք հատուկ աքսեսուարներ՝ բուրավետ խոտերով հանգստացնող բարձ (այդ նպատակով շատ հարմար են գայլուկի կոները), աչքերի վրա դրվող կապ եւ ականջախցաններ, եթե կա դրա անհրաժեշտությունը:

* Քնից առաջ ընդունեք տաք ցնցուղ (դա ոչ միայն հիգիենայի միջոց է, այլեւ օրվա ընթացքում կուտակված տեղեկատվության, տպավորությունների եւ էմոցիաների «լվացում». ջուրն ամենից լավ է այդ ամենն իր հետ «տանում»՝ թուլացնելով մարմինը):

* Քնել տաք վերմակի տակ (մրսելիս մարդն ավելի վատ է քունն առնում, քան տաքության պայմաններում):

* Մշակել 5-ժամյա քնին օրգանիզմի կայուն վարժեցում (սովորաբար այսպիսի ռեժիմին հարմարվողականությունը տեղի է ունենում միջինը 1 ամսվա ընթացքում):

* Շաբաթական մեկ օր առանձնացնել (ցանկալի է ոչ աշխատանքային), երբ կարող եք հանգիստ քնի «պաշար» հավաքել, այսինքն՝ սովորականից մի փոքր ավելի երկար քնել (8 ժամ):

* Քնելու պառկեք մինչեւ ժամը 24:00. այս ժամանակահատվածում օրգանիզմը արագ եւ ավելի լավ է քնում (կեսգիշերից հետո 2-ժամյա քունը հավասար է մինչ կիսգիշեր քնած մեկ ժամին. սա ընդգծել է դեռ Փոլ Բրեգը):

Թվարկված բոլոր կանոնները առաջին հերթին հաշվի են առնում որակյալ եւ առողջ քնի 3 հիմնարար բաղադրատարրեր. քնելու տեղի, պայմանների կազմակերպում եւ քնելու տրամադրվածություն:

 

Աղբյուրը՝ Otvetnavse.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ