Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Diane von Furstenberg-ը եւ Roxy-ն լողազգեստների հավաքածու են թողարկել

17:46, 15 մարտի

Դիզայներ Դիանա ֆոն Ֆյուրսթերբերգը միավորվել է Roxy բրենդի հետ, ստեղծելու DVF loves ROXY անվամբ լողազգեստների սահմանափակ հավաքածու:

Ըստ Buro 24/7-ի, հավածաքուում ներկայացված է 35 մոդել: Դրանում տեղ են գտել լողազգեստներ, լողափային թիկնոցներ, սերֆինգի կարճ տաբատներ եւ կոստյումներ, ինչպես նաեւ լողափային պայուսակներ. բոլորը պատրաստված են Diane von Furstenberg-ի ավանդական նկարներով: «Roxy-ի նոր շարքը ստեղծված է այն կանանց եւ աղջիկների համար, ովքեր սիրում են ժամանակ անցկացնել մաքուր օդում: Տախտակներով սահելը, ինչպես ձյան, այնպես էլ ջրի վրա, մեր բրենդի փիլիսոփայության հիմքն է: Դիանա ֆոն Ֆյուրսթենբերգը հավաքածու է բերել այն, ինչը մեզ չէր բավականացնում. ժամանակակից ոճ»,- հայտարարել է Roxy ընկերության ներկայացուցիչ Դանիել Բեքը:

Գովազդային արշավի դեմքերն են դարձել մոդելներ եւ պրոֆեսիոնալ սերֆինգուհիներ Քելիա Մոնիցը եւ Մոնիկա Վիրն-Վիկին:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել