Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Ինչպես աղջիկները ճիշտ «չորացնեն» իրենց մարմինը

20:11, 14 հունվարի

«Մարմնի չորացում» տերմինը բոդիբիլդերների բառապաշարից է ի հայտ եկել։ Մարզիկները պատրաստվում են ելույթների, որոնց ժամանակ պետք է իրենց մարմինը ավելի ռելիեֆային ու մկանոտ ցույց տան։ Դա հնարավոր է ապահովել ոչ միայն համառ մարզումներով, այլեւ հատուկ սննդակարգով։

Կանանց մարմնի «չորացումը» նույն սկզբունքներն ունի, ինչ տղամարդկանցը։ Տարբերությունն այն է, որ կանանց օրգանիզմում այնուամենայնիվ ավելի շատ ճարպի պաշարներ կան, դրա համար էլ սննդակարգը պետք է միանշանակ ավելի երկարատեւ լինի։ Բայցեւայնպես ոչ ավել, քան մեկուկես ամիսը՝ այիսնքն 4-5 շաբաթ։

Պահանջվող սննդակարգն ունի հետեւյալ առանձնահատկությունները

Պետք է գրեթե ամբողջովին բացառել ածխածինները՝ նախընտրելով սպիտակուցը՝ թե բուսական, թե կենդանական։ Այդ դեպքում մկանային հյուսվածքը չի նվազի, իսկ նիհարելիս՝ ճարպային պաշարները կսպառվեն։

Ածխածինները միաժամանակ եւ էներգիայի աղբյուր են, եւ ճարպի գոյացման պատճառ՝ եթե դրանց քանակը չափից շատ է։

Բայց ածխածինները քչացնելու դեպքում կարող է գլյուկոզայի պակաս առաջանալ։ Դրա հետեւանքով առաջանում են թույներ, որոնք թունավորում են օրգանիզմը։ Բացի դրանից ածխածինների պակասը կարող է վատացնել տրամադրությունը, զրկել էներգիայից։ Դրա համար էլ ածխածիններից ամբողջությամբ հրաժարվել նույնպես չի կարելի։

Ամենակարեւորը՝ մարմինը չորացնելն անիմաստ է, եթե չկա մկանային զանգված ու ֆիզիկական ծանրաբեռնվածություն։ Հակառակ դեպքում ռելիեֆային մարմնի փոխարեն կստանաք կախված ու տգեղ մարմին։

Բոլոր պրոֆեսիոնալ բոդիբիլդերները չորացումն անում են մարիզչի ղեկավարությամբ, որն էլ հենց կազմում է նրանց սննդակարգն ու հետեւում ինքնազգացողությանը։ Մինչ նման սննդակարգի անցնելը ՝նախ որոշեք ինչն է ձեզ համար կարեւոր՝ առողջությունը, թե՞ ռելիեֆային մկանները։ Եթե սկսելով չորացում՝ ձեր ինքնազգացողությունը վատանում է՝ դիմեք բժշկի, չնայած հնարավոր է, որ այդպես ձեր օրգանիզմը ադապտացվում է նոր սննդակարգին։

Չորացման սննդակարգը 1-3 ամիս է տեւում՝ կախված ճարպերի քանակից ու ֆիզիկական պատրատվածությունից։

Ուտել պետք է օրական 5-6 անգամ, փոքր չափաբաժիններով։ Բոլոր ածխածնային մթերքները պետք է ուտել օրվա առաջին կեսին, մարզումներից 2 ժամ առաջ։ Մարզումից հետո ՝ մոտ մեկ ժամ անց, պետք է ուտել սպիտակուցային սնունդ։

Չորացման ժամանակ մեծ նշանակություն ունի սպիտակուց/ածխածին/ճարպ հարաբերակցությունը։ Սպիտակուցները սննդակարգի առաջին ու վերջին փուլերում պետք է կազմեն 50 տոկոս, իսկ միջանկյալ փուլում՝ 70 տոկոս։ Ածխածիններն ու ճարպերը՝ մոտ 20-30 տոկոս։

Սպիտակուց պարունակող սննդամթերքներն են՝

Հավի կրծքամիս ՝ եփած

Ձու /սպիտակուց, առանց դեղնուցի/

Տավարի կամ հորթի միս՝ ոչ յուղոտ

Կաթնաշոռ

Ձուկ

Օգտակար մթերքներից են

Բարդ ածխածինները, օրինակ տարատեսակ շիլաները, պետք չէ բացառել սննդակարգից։ Կարելի է ուտել հնդկաձավար, մի քիչ վարսակաշիլա, գորշ բրինձ։ Դրանց քանակը քչանում է, ու տեղափոխվում օրվա առաջին կես։

Մրգերը մեծ քանակության ածխածին են պարունակում, դրա համար էլ դրանց քանակը պետք է նույնպես կրճատել ու ուտել գերազանցաբար առավոտյան

Ծովամթերք

Բանջարեղեն՝ վարունգ, դդմիկ, կաղամբ, լոլիկ։ Բացառել կարտոֆիլը, կրճատել գազարն ու բազուկը։

Կանաչի՝ սամիթ, մաղադանոս, նեխուր

Պանիր՝ պինդ, ոչ յուղոտ

Բարձրորակ բուսական յուղ՝ ձիթապտղի, կտավատի ու արեւածաղկի

Բացառել բոլոր քաղցրավենիքները, ապխտած մթերքը, ոգելից խմիչքները , խմորեղենը, սոուսները , մայոնեզը։ Աղի քանակը նվազեցնել։

Ոմանց մոտ «չորացում» բառը տարակուսանք է առաջացնում»։ Բայց խոսքը հեղուկի քանակի նվազեցման մասին չէ։ Հակառակը՝ պետք է օրական խմել առնվազն 2․5 լիտր ջուր, որպեսզի նյութափոխանակությունն արագանա։ Իսկ քաղցր ըմպելիքները պետք է բացառել ամբողջությամբ։

Աղբյուր՝ Woman.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության