Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Ի՞նչ չի կարելի ուտել քաղցած ժամանակ

22:20, 23 դեկտեմբերի

Նախաճաշը բաց թողելը հաճախ է պատահում, եւ մենք սովորաբար քաղցած ստամոքսին սուրճ ենք խմում, իսկ շոգ եղանակին՝ գազավորված ըմպելիք։ Ի դեպ, յոգուրտն ու թարմ հյութը սոված ժամանակ լավագույն ելքը չեն։ Եկեք հասկանանք, թե ինչ է վտանգավոր սոված փորի համար։

Սուրճը քաղցած ժամանակ ամենահաճախ ընդունվող ըմպելիքն է։ Հաճախ սուրճն ուղեկցվում է ծխախոտով, ինչն ավելի վատ է։ Կոֆեինը գրգռում է ստամոքսի լորձաթաղանթը՝ մեծացնելով ստամոքսահյութի սեկրեցիան։ Դա էլ առաջ է բերում այրոց եւ փոխում է թթվայնությունը։ Այդ ամենը աղեստամոքսային տրակտի քրոնիկ խանգարում է առաջացնում։ Սուրճը խմիր ուտելիս կամ դրանից հետո։

Գազավորված ըմպելիքները ամռանն ամենաշատն օգտագործվողն են։ Առավոտյան հատկապես խմել ես ուզում, քանի որ քնի ժամանակ օրգանիզմը խոնավություն է կորցնում։ Եվ տրամաբանական է առավոտյան 1-2 բաժան մաքուր չգազավորված ջուր խմելը։ Սառը ըմպելիքները գրգռում են դատարկ ստամոքսը եւ կարող են լորձաթաղանթի սպազմ առաջացնել, հանգեցնել արյան շրջանառության վատթարացման, ստամոքսում ծանրության եւ ցավերի։

Չգիտես ինչու ընդունված է օրը սկսել նարնջի հյութով։ Իրականում թեպետ սերիալներում թարմ քամած հյութերը նախաճաշի անբաժան մասն են կազմում, բայց դա խմում են այն բանից հետո, երբ ուտելիքն արդեն ստամոքսում է։ Հյութի թթվությունը, հատկապես ցիտրուսայինը, գրգռում է լորձաթաղանթը եւ կարող է անդառնալի վնաս հասցնել։

Թթվակաթնային մթերքները սոված փորին առանձնապես մեծ վնաս չեն հասցնում, եթե քո թթվայնությունը խախտված չէ։ Բայց նաեւ օգուտ չեն բերի։ Մանրէները, որոնցով հարուստ են այդ մթերքները, մահանում են ագրեսիվ թթվային միջավայրում, որով լի է ստամոքսը։ Այս մթերքները հարմար են օրվա ընթացքում ուտելու համար։

Հավանաբար մենք սխալ ենք հասկանում ֆրանսիացիներին, որոնք կարծում են, որ կրուասանը նախաճաշին հարմար միակ եւ իսկական ուտելիքն է։ Սոված ստամոքսին քաղցրավենիք կամ խմորեղեն ուտելը ծանրաբեռնում է ենթաստամոքսային գեղձը՝ նպաստելով ինսուլինի արտադրությանը։ Մի քանի ժամից էլ շաքարի քանակը նվազում է, եւ դուք նորից ուտել եք ուզում։ Իսկ ահա նախաճաշին կրոասանը՝ որպես երկրորդ ուտեստ, լավ միտք է։

Մրգերն ու հատապտուղները նույնպես ամենալավ ընտրությունը չեն օրվա սկզբի համար։ Մրգաթթուն նույնպես գրգռում է ստամոքսը, մանր կորիզները վնասում են այն, իսկ կոշտ բջջանյութը փքվածություն է առաջացնում։ Թույլատրելի է շիլայի մեջ միրգ ավելացնելը, բայց քիչ։

Մյուսլին, որն այդքան սիրված է դիետոլոգների կողմից, իրականում անվերահսկելի օգտագործման դեպքում խնդիրներ է առաջացնում։ Այո, դրանք բթացնում են քաղցի զգացողությունը, սակայն դրանով նրանց կախարդական հատկություններն ավարտվում են։ Դրանք կարող են փորկապի ու աղիների բորբոքման պատճառ դառնալ։ Դրանք նաեւ խանգարում են յուրացնել երկաթը, ինչը երկաթի դեֆիցիտի անեմիայի պատճառ է դառնում։ Այն խանգարում է նաեւ կալցիումի յուրացմանը, որը հանգեցնում է ոսկորների փխրունության։

Արագ սննդի բոլոր մթերքները, որոնք քիմիական հավելումներ ունեն՝ չիպսեր, ընդեղեն, չորահաց եւ այլն, ուղղակի ոչ մի սննդային արժեք չեն տալիս օրգանիզմին, սակայն ստիպում են երկար եւ տառապալի պայքարել դրանց հարձակման դեմ։ Որպես արդյունք՝ այրոց, սրտխառնոց, ցավ։ Սրանց են վերաբերում նաեւ պահածոներն ու ապուխտները։

Եվ մթերքների վերջին խումբը, որը հակացուցված է նախաճաշին, կծուն է՝ մանանեխի սոուս, սոխ, սխտոր, պղպեղ։ Դրանք ոչ միայն գրգռում են ստամոքսը, այլ նաեւ դժվարացնում է մեր շփումը մարդկանց հետ. ինչպե՞ս գնալ բանակցությունների բերանից եկող սխտորի հոտով։

Աղբյուրը՝ Kleo


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության